Achizitie publica - Cerere de oferte contract achizitie publica avand ca obiect furnizare de plicuri
Detaliu pentru invitatia numarul 9903
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Cod de identificare fiscala: 4265841
Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 037.204.1115
Fax: 037.204.1114
Denumire invitatie: Cerere de oferte contract achizitie publica avand ca obiect furnizare de plicuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 21232300-1 - Plicuri (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Furnizare plicuri pentru anul 2007:1)Plic B4 cu burduf 5 cm - cod C.P.V. 21232300-1 ? 40.000 buc.2)Plic C4 - cod C.P.V. 21232300-1 ? 70.000 buc.3)Plic C5 - cod C.P.V. 21232300-1 ? 65.000 buc.4)Plic C6 - cod C.P.V. 21232300-1 ? 35.000 buc.5)Plic CD-uri - cod C.P.V. 21232300-1 ? 17.000 buc.6)Plic DL cu fereastra - cod C.P.V. 21232300-1 ? 14.500 buc.La care se adauga, in cazul suplimentarii prin act aditional a contractului initial, pentru primele 4 luni ale anului 2008:1)Plic B4 cu burduf 5 cm - cod C.P.V. 21232300-1 ? 16.000 buc.2)Plic C4 - cod C.P.V. 21232300-1 ? 28.000 buc.3)Plic C5 - cod C.P.V. 21232300-1 ? 26.000 buc.4)Plic C6 - cod C.P.V. 21232300-1 ? 14.000 buc.5)Plic CD-uri - cod C.P.V. 21232300-1 ? 6.800 buc.6)Plic DL cu fereastra - cod C.P.V. 21232300-1 ? 5.800 buc.
Stare procedura: -
Data publicarii: 05.03.2007 19:10
Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apollodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Certif. constatator (în original sau copie legalizata) eliberat de O.N.R.C(valab. la data depunerii ofertei) din care sa reiasa existenta în domeniul de activ. al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului cererii de oferte;2. Anexa2a: Declaratie cu privire la eligibilitate;3. Anexa 2b: Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006);4. Anexa3: Fisa de informatii generale ;5. Anexa 4: Declaratiile privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul);6. Anexa 5: Autorizare pentru livrarea produselor - pentru distribuitori; 7. Anexa 6 : Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimi 3 ani ; 8. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti ? cel putin o recomandare (copie);9. Scrisoare de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil (orig. sau copie legalizata).
Prin SEAP la www.e-licitatie.ro si/sau de la sediul autoritatii contractante (solicitare prin e-mail sau fax).