Achizitie publica - Cerere de oferte medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 342698
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342698/13.02.2013
Denumire contract: Cerere de oferte medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BLAJCod fiscal: 4934679, Adresa: BLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj, Telefon: 0258712942, Fax: 0258712942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj, Romania, cod postal: 515400, telefon: : +40258712942, fax: : +40258712942, persoana de contact: JAN MUNTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cerere de oferte medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1- AMPICILINUM-sol.inj.flac. 1 grLOT 2- AMPICILINUM-sol.inj.flac. 500mgLOT.3- AMPICILINUM-caps.500mgLOT 4- AMOXICILINUM ?caps.500mgLOT 5- AMOXICILINUM ?suspensie orala 250mg/5ml, flac.60mlLOT 6- AMOXICILINUM 1gr +ACIDUM CLAVULANICUM 0, 2gr-flac.1, 2 grLOT 7- ACIDUM CLAVULANICUM 125mg+ AMOXICILINUM 875 mg+compr.film.1grLOT 8- DOXICILINUM-caps.100mgLOT 9- OXACILINUM-flac.inj.1grLOT 10- OXACILINUM-caps.500 mgLOT 11- BENZATHYNIBENZYLPENICILINUM-flac.inj.1200000 uiLOT 12- CEFTRIAXONUM-flac.inj.1grLOT 13- CEFUROXIMUM-flac.inj.1, 5 grLOT 14- CEFUROXIMUM-compr.500mgLOT 15- CEFUROXIMUM-compr.250mgLOT 16- CEFUROXIMUM-suspensie orala 125mg/5ml;flac.70mlLOT 17- CEFOPERAZONUM-flac.inj.2 grLOT 18- CEFOPERAZONUM 1 gr+SULBACTANUM 1gr.flac.inj.2grLOT 19- CLARITROMICINUM-compr.film.500mgLOT 20- CLARITROMICINUM-compr.film.250mgLOT 21- CLINDAMICINUM-sol.inj.300mg/2mlLOT 22- GENTAMICINUM-sol.inj.80mg/2mlLOT 23- AMIKACINUM-sol.inj.500mg/2ml;fiola 2mlLOT 24- LEVOFLOXACINUM-sol.perf.500mg/100ml, flac.100mlLOT 25- METRONIDAZOLUM-sol.perf.0, 5%/200ml, flac.200mlLOT 26- METRONIDAZOLUM-compr.250mgLOT 27- COTRIMOXAZOLUM-compr.480mgLOT 28- COLISTINUM-flac.inj.1000000 uiLOT. 29- PENICILLINUM SODICUM-flac.inj.1000000 uiLOT. 30- AZITROMICINUM-susp.orala200mg/5ml.flac.70ml
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 107 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea fara TVA Garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; - a unei sume in numerar la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Cu OP in - contul RO12TREZ0035006XXX000917 deschis la Trezoreria Municipiului Blaj perioada minima de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor daLOT 1-1089.6 Ron;Lot 2-25.6Ron;Lot 3- 24.32 Ron;Lot 4- 26.88 Ron;Lot 5- 34.66 Ron; Lot 6-916.42 Ron;Lot 7- 96.28 Ron;Lot 8-2.88Ron;Lot 9-126.08Ron;Lot 10-8.8Ron;Lot 11- 12.8 Ron;Lot 12-483.84 Ron;Lot 13- 1422.72 Ron;Lot 14- 106.94 Ron;Lot 15--5.08 Ron ;Lot 16-62.74 Ron;Lot 17- 18.58 Ron;Lot18 -40.76Ron;lot 19-52 Ron ;lot 20 - 2.88 Ron;lot 21- 102Ron;lot 22-226.88Ron;lot 23- 98.88 Ron;lot 24-356.4Ron;lot 25- 124 Ron;lot 26 - 4.56Ron;lot 27- 3.84Ron;lot 28- 415.64 Ron; lot 29-110.72Ron; lot-30-19.36RonEchivalentul garantiei de participare din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului Garantia de buna executie se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada 4 luni prevazuta in documentatia de atribuire. -a unui ordin de plata sau a unei file cec, - a unei sume in numerar la casieria unitatii, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare. Cu OP in - contul RO12TREZ0035006XXX000917 deschis la Trezoreria Municipiului Blaj
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular A , sectiunea Formulare si Modele1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Completarea formularuluinr. 52.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Completarea formularuluinr. 4Comitet DirectorManager-Dr.Nemeti Mihai.Director Medical-Dr.Petrut IulianDirector Fin-contabil-Ec.Suciu IACOB-Nicolae3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare -Completarea- formularului Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului- atasat in SEAP in original sau copie lizibila conforma cu originalul, semnat si stampilat , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiInformatiile din certificatul constator sa fie reale la data depunerii ofertelorSe solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire .sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO9001:2001, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 11:01