Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cerere de oferte Medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 342961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL BLAJ
Numar invitatie: 342961/21.02.2013
Denumire contract: Cerere de oferte Medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL BLAJCod fiscal: 4934679, Adresa: BLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj, Telefon: 0258712942, Fax: 0258712942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cerere de oferte Medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lot 1-ACENOCUMAROLUM-compr.2mg;lot.2-ENOXAPARINUM-sol.inj.20mg/0, 2ml, fiola 0, 2ml, seringi preumplute;lot 3-ENOXAPARINUM-sol.inj.40mg/0, 4ml, fiola 0, 4ml, seringi preumplute;lot 4-ENOXAPARINUM-sol.inj.80mg/0, 8ml, fiola 0, 8ml, seringi preumplutelot 5-CLOPIDOGRELUM-compr.75 mglot 6-ACIDUM ACETYLSALYCILICUM-compr. gastrorezistente 75 mglot 7-TINZAPARINUM-sol.inj.4500 ui/4.5 mllot 8-TINZAPARINUM-sol.inj.20000 ui/2ml
II.1.6) CPV: 33621100-0 - Antitrombotice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 393 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 2% se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; - a unei sume in numerar la casieria unitatii in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Cu OP in - contul RO12TREZ0035006XXX000917 deschis la Trezoreria Municipiului Blaj Se restituie in 3 zile de la semnarea contractului in baza cererii inaintate de ofertant autoritatii contractante. Ofertantii au obligatia de a face dovada constituirii garantie de participare prin atasarea documentului in SEAP precum si prin transmiterea acestuia in original la sediul Autoritatii contractante pana cel tarziu data limita de depunere a ofertei. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din H.G. nr. 925/2006 Conditii de retinere a garantiei de participare: - cand ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate ? -cand ofertantul nu semneaza contractul de furnizare in termenul solicitat de aut. contractanta, -cand ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului, -cand ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006, in aceasta situatia se retine partial suma retinuta fiind calculata conform Art. 278/1 alin.1 lit.a) din OUG 34/2006. Echivalentul garantiei de participare din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participarelot 1-2.46;lot 2-184.32;lot 3-568.32;lot 4-478.8;lot 5-18.98;lot 6-72;lot 7-203.2;lot 8-139.78
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVAa contractuluiGarantia de buna executie se poateconstitui si prin scrisoare de garantie bancaraemisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de4 luniprevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: prezentare formular A , sectiunea Formulare si Modele1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Completarea formularuluinr. 52.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Completarea formularuluinr. 4Comitet DirectorManager-Dr.Nemeti Mihai.Director Medical-Dr.Petrut IulianDirector Fin-contabil-Ec.Suciu IACOB3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului- atasat in SEAP in original sau copie lizibila conforma cu originalul, .Informatiile cuprinse in acest cerificat ORC sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator ii se va cere sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (dupa caz).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat ISO9001, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer