Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cerere de oferte pentru atribuire contract servicii intretinere ascensoare


Detaliu pentru invitatia numarul 17873
Autoritate contractanta
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Cod de identificare fiscala: 4265841
Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 037.204.1115
Fax: 037.204.1114
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cerere de oferte pentru atribuire contract servicii intretinere ascensoare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50750000-7 - Servicii de intretinere a ascensoarelor (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Servicii de intretinere a ascensoarelor ptr. urmatoarele tipuri de ascensoare aflate in sediul Ministerului Justitiei: a)liftul nr. 1 tip ? simplex ?, de 6 persoane, 480 Kgf, 8 statii;b)liftul nr. 2 tip ? duplex ?, de 10 persoane, 800 Kgf, 9 statii;c)liftul nr. 3 tip ? duplex ?, de 6 persoane, 480 Kgf, 9 statii.In vederea atribuirii contractului de service, prestatorul va trebui sa prezinte o oferta de pret compusa din pret abonament lunar, pret pentru revizie generala si pret pentru inlocuirea panourilor de comanda.
Stare procedura: -
Data publicarii: 23.03.2007 14:24
Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2007 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apollodor nr. 17, sector 5, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
?certif.constatator(original sau copielegalizata)O.N.R.C.(valab.la data depunerii ofertei)care sa ateste ca nu e în faliment sau lichidare si existenta îndom. de activ.a codului C.A.E.N.coresp.procedurii?Anexa2a: Decl.cu priv.la eligib.?Anexa2b: Decl.de neîncadrarea în sit.prevaz.la art.181 O.U.G.34/2006)?Anexa 3: Fisa de inf.gen.?Anexa4: Decl.privind partile din contract îndepl.de subcontractanti si specializ?Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, cel putin o recomandarecopie?Anexa6: Decl.priv.lista princip.prest.de serv.în ultimi 3 ani?scrisoare de bonitate din partea bancilor sau a unor soc.recunoscute de audit financ.si contabil, din ultima luna pâna la data deschid.ofertelor, ptr.pers.jurid.iar ptr.pers.fiz. certif.privind achitarea la zi a impoz.si taxelor fisc.ptr. pers.jurid/fizice straine: scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor soc.recunoscute de audit financ-conta (traduse si legaliz)Autoriz.I.S.C.I.R. (copie)?Certif.ISO 9001 sau echivalent(copie).
prin intermediul SEAP laadresa www.e-licitatie.ro, precum si de la sediul autoritatii contractante sau cu solicitare prin e-mail sau fax.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer