Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cerere de oferte servicii curatenie si intretinere in sediul Ministerului Justitiei


Detaliu pentru invitatia numarul 9148
Autoritate contractanta
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Cod de identificare fiscala: 4265841
Adresa: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 037.204.1115
Fax: 037.204.1114
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cerere de oferte servicii curatenie si intretinere in sediul Ministerului Justitiei
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Servicii curatenie si intretinere in sediul M.J. (asig.curateniei, pastrarea igienei si salubrizarea birourilor, holurilor, scarilor si grupurilor sanitare precum si a perimetrului imobilului din strada Apolodor nr. 17).-suprafata estimata ce necesita a fi curatata si intretinuta este de aprox. 4000 m.p.interiorul si exteriorul sediului. Spatiile destinate executarii curateniei sunt situate la: parter, mezanin, etajele 1, 2, 3, 4 (etajul 1 numai spalarea chimica a mochetelor)si etajul 6 camera 24.
Stare procedura: -
Data publicarii: 02.03.2007 16:47
Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2007 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apollodor nr. 17, sector 5, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.certificat constatator(original sau copie legalizata) eliberat de O.N.R.C.(valabil la data depunerii ofertei) care sa ateste ca nu e în faliment sau lichidare si sa reiasaexistenta în domeniul de activit. al oper.econ. a codului C.A.E.N. coresp. obiectului cererii de oferte;Anexa 2a: Declaratie cu privire la eligibilitate;Anexa 2b: Decl. privind neîncadrarea în sit. prevazute la art.181 din OUG 34/2006);Anexa 3: Fisa de inf.generale;Anexa4: Declaratiile privind partea/partile din contract îndeplinite de subcontractanti si specializ. acestora-daca este cazul;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti?cel putin o recomandare copie;Anexa 6: Decl.privind lista princip.prestari de servicii în ultimi 3 ani;scrisoare de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil
prin SEAP la www.e-licitatie.ro si de la sediul autoritatii contractante sau solicitare prin e-mail sau fax.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer