Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CERERE OFERTA MEDICAMENTE HIV


Detaliu pentru invitatia numarul 324263
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Boli Infectioase Constanta
Numar invitatie: 324263/17.04.2012
Denumire contract: CERERE OFERTA MEDICAMENTE HIV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Boli Infectioase ConstantaCod fiscal: 15113490, Adresa: B-dul Ferdinand nr 100, Constanta, Telefon: 0241/484522, Fax: 0241/615491
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CERERE OFERTA MEDICAMENTE HIV
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MEDICAMENTE HIV SIDA 3 LOTURI CONFORM ANEXEI B SI CAIETULUI DE SARCINISe vor achizitiona medicamente HIV SIDA prin incheierea unui contract cu posibilitate de prelungire prin act aditional
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 658.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 1% din valoarea maxima estimata fara TVA pentru fiecare lot. Garantia de participare se va constitui: fie pe loturi, fie cumulat pe toate loturile pentru care se face oferta dar in acest caz este obligatorie anexarea unui centralizator in care sa se precizeze loturile pentru care s-a constituit garantia de participare. Perioada de valabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante formular 5 sau plata cu chitanta la casieria autoritatii in cazul in care valoarea este redusa.Dovada constituirii garantiei de participare impreuna cu centralizatorul pe loturi va fi incarcata in SEAP si va fi trimisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efectrespingerea ofertei(art. 33 alin. 3, lit. b din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractuluiva fi 10% din valoarea fara TVA acontractului.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, formularul 8 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: prezentare formular 2 atasat in SEAP copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilatIncadrarea in situatia prevazuta la art 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr34/2006. Cerinta obligatorie: Prezentare formular 3 (neincadrarea la art181 / OUG34/2006); atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Prezentare formular nr 10 Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 69 ind 1 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager: SL DR HALICHIDIS STELAResponsabil PN HIV SIDA PROF UNIV DR RUGINA SORINDir.financiar contabil: EC OSMAN NADIRSef serv Achizitii: EC ARNAUTU GHEORGHEFarm Sef PISICA ADINAServ Achizitii: Ing URSACHI CRISTIANCertficat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord nr 314/2010. Cerinta obligatorie: prezentare formular 7 atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilatDeclaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta1)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local. Atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?, semnat si stampilat.2)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?, semnat si stampilatCertificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Atasat in SEAP copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor, dincare sa rezulte obiectul de activitate al societatii semnat si stampilat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale pentruactivitatea din ultimii trei ani, Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente. Se accepta si depunerea bilantului aferent anului 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de punere pe piata de la ANM, Autorizatie de functionare a depozitului de medicamente Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer