Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cererte de oferte Refacere fatade cladirii Spitalului vechi al Municipiului Blaj, precum si achiziti


Detaliu pentru invitatia numarul 304996
Autoritate contractanta
SPITALUL MUNICIPAL BLAJ
Cod de identificare fiscala: 4934679
Adresa: BLAJ, STR.ANDREI MURESANU, NR.16.JUD.ALBA, Blaj
Telefon: 0258712942
Fax: 0258712942
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Cererte de oferte Refacere fatade cladirii Spitalului vechi al Municipiului Blaj, precum si achiziti
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de Refacerea fatadelor cladirii Spitalului vechi al Municipiului Blaj, precum si achizitie si montare tamplarie PVC
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.07.2011 14:32
Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2011 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Municipal Blaj515400.Blaj.str.Andrei Muresanu.nr.16.jud.Alba
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul unitatii-Raportul de garada
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 100, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantia de participare-2000 leise poate constituie conf.fisei de date-Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii inainte de data deschiderii ofertelor, Copie conforma cu originalulDocumente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Copie conforma cu originalulInformatii privind situatia economico-financiara -Fisa de informatii generaleLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul 12 F1).Formularului12G cu subcontractantii si specializarea acestora.certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 în valabilitate, marcaj CE pentru tamplaria LVC
SEAP sau sediul unitatii Achizitii Publice-gratuit515400.Blaj.str.Andrei Muresanu.nr.16.jud.Alba
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer