Achizitie publica - Cerrneala Tipografica
Detaliu pentru invitatia numarul 335034
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335034/07.09.2012
Denumire contract: Cerrneala Tipografica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMONITORUL OFICIAL R.A.Cod fiscal: RO427282, Adresa: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 318.51.20, Fax: 318.51.09
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 012329, telefon: +40 0213185120, fax: +40 0213185109, persoana de contact: Simona Roxana Crimu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Parcului, nr 65, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Tipografie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cerrneala Tipografica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea cernelurilor tipografice este necesara in vederea asigurarii materiei prime pentru imprimarea lucrarilor executate pentru obiectul principal de activitate al regiei si a lucrarilor clientilor terti.Cantitatea minima si cantitatea maxima pe durata intregului acord-cadru: - cantitate minima: 1.026 kg- cantitate maxima: 8.121 kg
II.1.6) CPV: 22610000-9 - Cerneala tipografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 584.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar (ordin de plata), care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada 180 zile. Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea totala maxima estimata a acordului-cadru, fara TVA pentru fiecare lot, vezi anexa B cont garantie RA Monitorul Oficial , IBAN RO55RNCB008200671110001 bcr SUCURSALA UNIREA, echivalenta ptr garantie de part depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. gp se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie
Garantie de buna executie
2. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retinerea la plata a cotei de 5 %din fiecare factura fiscala prezentata spre plata. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, conform art. 90 alin. (3) din H.G. 925/2006, in care va depune o suma initiala de 0, 50 % din valoarea contractului. Autoritatea contractanta va alimenta acest cont cu retineri din facturile fiscale aferente contractelor subsecvente, potrivit prevederilor art.90 alin.(3) din H.G.925/2006. Se vor respecta prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director general Adriana Costescu- Director Directia tehnica Gheorghe Toma- Director economic Violeta Basulescu- Inginer sef productie Gabriela Anca MarinCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaCerinta nr. 4Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesaucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Curs EUR-mediu anualAnul 2011 ? 4, 2379 lei/EURAnul 2010 ? 4, 2099 lei/EURAnul 2009 ? 4, 2373 lei/EURSursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxNota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de bunuri similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea bunurilor livrate, codul CPV, beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), pretul contractului, perioada de derulare a contractului.Prin ?bunuri similare? se intelege cerneala tipografica.Modalitatea de indeplinireSe va completa si depune, in original, Formularul 12D din Sectiunea Formulare, inclusiv anexa sa., Cerinta nr. 2Prezentarea unei recomandari emisa de catre unul dintre beneficiarii mentionati in Formularul 12D, cu privire la bunurile livrate ? minim o recomandare.Modalitatea de indeplinire: Recomandarea va fi prezentata in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului., Cerinta nr. 3Mostre de cerneala tipografica Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta mostre gratuite in vederea testarii care se vor depune la data stabilita in documentatia de atribuire, data de depunere a ofertei. Pentru testarea produselor ofertate pe utilajele autoritatii contractante in conditii de productie, ofertantii vor oferi mostre gratuite, dupa cum urmeaza: - lot 1 o cutie metalica a 1 kg;
- lot 2 o cutie metalica a 1 kg;
- lot 3 o cutie metalica a 1 kg;
- lot 4 o cutie metalica a 1 kg;
- lot 5 o cutie metalica a 1 kg;
- lot 6 o cutie metalica a 1 kg;
- lot 7 cate un cartus a 2 kg/culoare CMYK;
- lot 8 cate o cutie metalica a 2, 5kg/culoare CMYK;
- lot 9 doua cartuse a 2 kg;
- lot 10 un butoi metalic a 200 kg, ptr utilizare cu pompa tip piston;Testarea se va efectua in perioada de valabilitate o ofertelor si va fi finalizata prin intocmirea fisei tehnice de testare si a procesului verbal de testare, de catre comisia de testare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 09:54