Achizitie publica - CES si Eliminarea excesului de umiditate in BH Budestiul Superior, Judetul Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 338269
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338269/26.10.2012
Denumire contract: CES si Eliminarea excesului de umiditate in BH Budestiul Superior, Judetul Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Popa Roxana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Popa Roxana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CES si Eliminarea excesului de umiditate in BH Budestiul Superior, Judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?CES si Eliminarea excesului de umiditate in BH Budestiul Superior?, Judetul Bistrita-Nasaud
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 729, 352 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% ( 94587 ) lei (din valoarea totala estimata fara TVA). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitate de constituire: Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art. 86, 87. Date pentru constituirea garantiei de participare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642- Trezoreria Sector 4, CIF 29275212.IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din val.contr.fara TVA. Modul de constit.a garant.de buna ex.: conf. preved.art.90 din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulter.In cazul alegerii modalit.prev.la art.90, alin(c) contract.are obligatia de a deschide la trez.statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit.contract.Suma initiala care se depune de catre contract., in contul de disp.astfel desch.va fi de 2% din val.contr., fara TVA. Pt. atingerea sumei coresp.a proc.de 10%, stabilit, autorit.contract.va efectua retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cuHG 925/2006art. 92, alin.(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelora) Declaratie privind eligibilitate in conformitate cuart. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormular 12 Ab) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioareFormular 12 Bc) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 Cd) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare(va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinatordaca este cazul)Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Director general ? Adi Florinel Barbu2. Director general adjunct- Ciprian Mircea Blejan3. Director tehnic ? Cornel Popa4. Director economic ? Iuliana Claudia Toma5. Consilier juridic ? Vasilica Sturzu6. Sef serviciu achizitii publice ? Lina Gruiae)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privindpunerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;f) Certificatul de taxe si impozite locale eliberatde Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;g) Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul, semnate si stampilate cu mentiunea? conform cu originalul?. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, cu mentiunea Conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice romane: a) Certificat constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune ? Conform cu originalul - . Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata . In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice straine: a) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tarain care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani , vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.b) Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? urilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea financiara pentru sustinerea investitiei, respectiv ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit cu care poate sustine finantarea lucrarii, la momentul semnarii contractului ( valoarea minima de 394112 lei) pentru o perioada de 3luni.Ofertantul trebuie sa prezinte documente financiare (scrisoare de confort angajanta, contract de imprumut, linii de credit special deschise si confirmate de emitent, angajament ferm de sustinere din partea unui tert) eliberate de catre o institutie financiara abilitata (societate bancara sau societate de asigurari).Documentele depuse vor avea obligatoriu definita destinatia resurselor financiare ca fiind pentru investitia?CES si Eliminarea excesului de umiditate in BH Budestiul Superior?, Judetul Bistrita-Nasaud, Informatii generala privind situatia economico-financiara: Declararea cifrei medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de 4.729.352 lei. Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de atestare in executia lucrarilor de IFCertificatul de atestare va purta viza pentru anul 2012, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Fisa de informatii privind experienta similara ? prezentarea a cel putin unui contract sau cel mult a trei contracte de executie lucrari similare cu o valoare cumulata de de minim 4729352 lei (fara TVA) realizate in ultimii 5 ani., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.- 1 manager de proiect in domeniul constructiilor in IF cu pregatire profesionala in aceasta calitate;
- 1 sef de santier - cu studii de inginerie in domeniul constructiilor de IF (minim 3 ani experienta specifica in activitatile din cadrul proiectului);
- 1 RTE atestat tehnico-profesional pentru domeniul constructiilorde Imbunatatiri Funciare. Trebuie sa fie angajatul societatii ofertante sau orice forma de acord de participare conform legii.Se vor prezenta in mod obligatoriu copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?: diploma de absolvire a studiilor de lunga durata in specialitatea solicitata si CV copie atestat RTE., Declaratie privind utilajele, instalatiile, laboratoarele ( autorizate), echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul castigator va prezenta pentru utilajele, mijloacele detransport, laboratoarele (autorizate) care nu sunt in proprietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate in conventie contractul de inchiriere sau conventia., Informatii privind subcontractantiiFormularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. Subcontractantii declarati in oferta nu pot fi schimbati pe parcursul derularii contractului decat cu acordul autoritatii contractante. Documente/certificateemise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executialucrarilor in cauza conform ISO 14001/2008 sau echivalent, Documente/certificateemise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executarea lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent ? in domeniul IF
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare pretul se acorda astfel: a)- pentru valoarea minima a factorului de evaluare se acorda 85 de puncte;) pentru o valoare a factorului de evaluare superioara celei prevazutela literaa) se acordapunctajul ;Pn = (pret minim/ pret n ) x punctajul maxim alocat . Preturile care se compara in vedereaacordariipunctajului vor fi preturile totale pentru executia.
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica-punctajul pt.fact.de eval.perioada de garantie a lucr.se acorda astfel: Punctaj maxim alocat 15 puncte. Pentru o perioada de garantie sub 2 ani oferta va fi considerata neconforma. Pt.un termen de garantie de 2 ani se aloca 5 punct. Pt. un termen de garantie de 3 ani se aloca 10 puncte.Pt.un termen de garantie de 4 ani se aloca 15 puncte. Pt. o perioada mai mare de 4 ani oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In conformitate cu art.40 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 12:40