Achizitie publica - CET Sud Timisoara. Reparatii la cladiri ale statiilor electrice
Detaliu pentru invitatia numarul 343099
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343099/25.02.2013
Denumire contract: CET Sud Timisoara. Reparatii la cladiri ale statiilor electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA str. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308338/+40 0256308337, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala - B.Achizitii Lucrari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str.EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, etaj I , Sala Consiliu de Administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CET Sud Timisoara. Reparatii la cladiri ale statiilor electrice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii la cladiri ale statiilor electrice conform caietului de sarcinii nr.24170/29.11.2012
II.1.6) CPV: 45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 789.99 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum = 1200lei ;Perioada valabilitate= 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr.925/2006 b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;Dacaoperatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMMuri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se vaface la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%din pretul contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul siperioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 sau ? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11.;Mod de restituire a garantiei de buna executie a contractului: a)70%din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la semnare PV receptie la terminarea lucrarilor , daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30%din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor, pe baza PV de receptie finala, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator se va completa Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata - Completare formular 12SCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: Director geneneral ing.Pampu Petrica, Director economic Buciu Ionel, Director Prodoductie ing.Popa Dorin, Director Comercercial Cristian Mircea, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, ing.Chirici Mira , Sef B.Investitii Mentenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Mentenanta Avram Mircea, ing.Marincas Gheorghe, ing.Georgescu Nicoleta, Sef B.Mediu ing.Manuela Popa, ing.Ursuletu Camelia, cj.Crisenescu Claudia, cj. Ciobotea Daniel, ing.Beres Florin, ec.Sedan EricaNota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru algrupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acestsens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (experienta similara)-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (completarea Formularului 12E si a tabelului anexa ) insotita de certificari de buna exectutie pentru
maxim doua contracte mentionate in lista, in baza carora s-au executat lucrari similare cu obiectul contractuluisectorialde lucrari, in ultimii 5 ani.
Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt
autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele
profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitDaca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S Angajamentul ferm priv sustinerea tehnica si profesionala incheiat in forma
autentica, Formularele 3S si 4S Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (dupa caz);, Cerinta 2
- Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de
care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut , in special pentru asigurarea controlului calitatii .Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma asigurarea pe toata perioada contractului sectorial de lucrari a unui Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) autorizat conform ordinului 777/2003 emis de M.L.P.T.L. (Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei), actualizat, pentru domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere pentru controlul calitatii lucrarilor executate ( conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii )
si prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,a autorizarii si a legitimatiei RTE-ului., Cerinta 3.
- Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor precum si informatii privind personalul folosit pentru executia lucrarilor, defalcat pe meserii.Pentru personalul care executa lucrarea se vor prezenta documente care confirma calificarea in meseriile specifice executiei lucrarilor(izolator, hidrofug, tinichigiu, dulgher, betonist). Pentru personalul care executa lucrari la inaltime se vor prezenta documente cu viza ?Apt lucru la inaltime? sau declaratia operatorului economic pe propie raspundere ca personalul executant va fi apt pentru lucru la inaltime., Cerinta 4- Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului sectorial de lucrari , cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011), avand in vedere si caietul de sarcini, cap.12 , pct.b)Pentru demonstrarea cerintei , operatorul economic va prezenta urmatoarele documente relevante: - contract/contracte sau acord de olaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri(carton bituminat, moloz) rezultate inurma executiei lucrarilor (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?) , inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora care se obtine in conformitate cu prevederile cap.IV din OUG nr.195/2005 privind protectia mediului aprobata prin Legea nr.265/2006 (in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Cerinta 5- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului sectorial de lucrari (Formular 12H si anexa ), Cerinta 6.-Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular 12G), Informatii privind asociatii(daca este cazul): -Acordul de asociere(Formular1A) Cerinta 1.Prezentarea in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul", a certificatului emis de un organism national sau international de certificare acreditat, privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele stand.SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , pentru executant.Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (inasociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2013 13:33