Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CIOCAN ABATAJ SI PIESE DE SCHIMB PENTRU: MASINA DE EXTRACTIE, ALIMENTATOR CU PLACI etc.


Detaliu pentru invitatia numarul 83293
Autoritate contractanta
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 10254529
Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti
Telefon: 021/318.52.58, int 16
Fax: 021/312.91.46
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CIOCAN ABATAJ SI PIESE DE SCHIMB PENTRU: MASINA DE EXTRACTIE, ALIMENTATOR CU PLACI etc.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 29221900-3 - Piese pentru echipamente de ridicare si de manipulare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Furnizare de: Lot 1 - PIESE SI SUBANSAMBLE MASINA DE EXTRACTIE - Cod CPV 29221990-0; Lot 2 - CIOCAN ABATAJ CA 14 - Cod CPV 29221990-0; Lot 3 - PIESE SCHIMB ALIMENTATOR CU PLACI - Cod CPV 29221981-4; Lot 4 - PIESE PENTRU MASINA DE INCARCAT - Cod CPV 29526000-2; Lot 5 - PIESE PERFORATOR PG 80 - Cod CPV 29526100-3, 28863100-0, conform Caietului de sarcini anexat.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 21.09.2007 10:35
Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2007 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Atasata prezentei invitatii de participare
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; 3.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina; 4.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; 5. Fisa de informatii generale; 6. Autorizare pentru livrarea produselor emisa de catre producator.
Atasata prezentei invitatii de participare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer