Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Circuite secundare pt. extinderea retelei de termoficare aferente PT7 si construire PT 46 si PT 7, inclusiv utilaje si dotari - proiectare in faza PT+CS+DDE si executie - Etapa I


Detaliu pentru invitatia numarul 355253
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CERNAVODA
Numar invitatie: 355253/01.11.2013
Denumire contract: Circuite secundare pt. extinderea retelei de termoficare aferente PT7 si construire PT 46 si PT 7, inclusiv utilaje si dotari - proiectare in faza PT+CS+DDE si executie - Etapa I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CERNAVODACod fiscal: 4304568, Adresa: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Telefon: 0241.238.030;238.433, Fax: 0241.239.578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241487118, fax: +40 241239578, persoana de contact: RODICA COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Cernavoda, str.Ovidiu, nr.11 , sala 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Circuite secundare pt. extinderea retelei de termoficare aferente PT7 si construire PT 46 si PT 7, inclusiv utilaje si dotari - proiectare in faza PT+CS+DDE si executie - Etapa I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea de circuite secundare pt. extinderea retelei de termoficare aferente PT7, str. Stefan cel Mare, Petru Rares, M.Viteazu, Matei Basarab, Vasile Lupu, Vlad Tepes, Nufarului, Plopilor, Zborului, A.Saligny si construire PT7 str.Mircea cel Mare si PT46 str.Rasaritului, inclusiv utilaje si dotari - Proiectare si executie. Cota de diverse si neprevazute este 8%.Valoarea totala a achizitiei este de 1.908.420 lei fara TVA.Valoarea pt.care se vor elabora si evalua ofertele este de 1.767.056 lei fara TVACota de diverse si neprevazute este de 141.364 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 908, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 30.000 leiIn cazul ofertantilor din categoria IMM-uri garantia de participare este de 50%.Perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 de zile.Data de echivalenta leu/valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul de schimb al BNR. Mod de constituire: a.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in ORIGINAL, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A ;b.virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Medgidia nr.RO82 TREZ2325006XXX002240 cod fiscal 4304568 cu confirmarea acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor;c)plata cu numerar la casieria institutiei de luni pana vineri, program 8-16;Neprezentarea garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitatesolicitate, atrage descalificarea ofertantului. Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma de 5.547, 05 lei calculatapotrivit art.278^1 din OUG 34/2006;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la Contract;Scrisoarea de garantie de buna executie prezentata in ORIGINAL .2. Prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale confirmate de beneficiar;In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Medgidia conf. HG 1045/2011?cont de disponibil la dispozitia Autoritatii Contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea conf.art.180 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr.8In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.18o din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- Completare Formular nr.9In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura.-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificatul de atestare Fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru datorii scadente se accepta prezentarea de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantul/ candidatul care are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor va fi exclus din procedura.Documentele vor fi depuse de ofertanti/asociati.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu Originalul?.Operatorii economici pot depune o Declaratie pe propria rapundere conf. art.11, alin 4 si 5 din HG 925/2006.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului nr.314/2010Prezentarea Declaratiei Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 15In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Daca cele declarate de catre ofertant se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta, ofertantul va fi exclus din procedura.-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1din OUG 34/2006-Formular nr.16In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gheorghe Hansa? primar;Suliman Ecrem?viceprimar;Rodica Iorgulescu-secretar U.A.T;Raluca Irina Egorov? sef birou buget-contab;Iulia-Antonia Bruchental-director executiv;Aledin Menat?arhitect sef;Rodica Cojocaru?inspector comp.Achizitii , Pricop Liliana Carmen?inspector comp.achizitii, Florea Catalin Constantin?inspector comp.achizitii, Madalin Draghici-consilier;Dan Liviu-consilier;Draghici Cristian- consilier;Hofnar Stefan Robert-consilier, Hristea Florian-consilier;Marcu Carmen- onsilier;Mircea Mariana-consilier;Nicola Marilena Laura-consilier, Nicolau Robert-consilier;Patu Danut-consilier;Plesa Stefan- consilier;Popa Cristian?consilier;Raducanu Gabriela-consilier;Sava Marian-consilier;Toth Alexandru- consilier;Tudor Romeo-consilier. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-informatiile cuprinsetrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte urmatoarele: -ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu Originalul?.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPentru persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care facobiectul prezentei achizitii in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana legalizata.In cazul unui asocieri atat liderul, cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul constatator in original daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea Conform cu Originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriNivelul minim necesar: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi: cel putin egala cu valoarea de: 3.534.000 lei;Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, in cazul in care ofertantul este o asociere pt. a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conf.Legii 346/2004Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelot solicitate mai sus., Bilantul contabil.Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2012 semnat de organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate conidera edificatoare, in masura in care aceasta reflacta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori/perioade de prestare /beneficiari.Prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de o autoritate ori de un client privat /beneficiar.(Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertei).Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pt.cele mai importante lucrari.(Ultimii 5 ani secalculeaza prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertei), Cerinta nr.2Fisa experienta similaraExperienta similara va fi dovedita prin prezentarea de contracte/procese verbale de receptie/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client/beneficiar din care sa reiasa prezentarea de lucrari si serviciisimilare care va fi cel putin egala cu valoarea contractului.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.Ofertantul poate prezenta ca experienta similaraprivind proiectarea cat si executia printr-un contract /proces verbal de receptie/documente/care sa contina proiectare si executie precum si prezentarea de contracte/procese verbale de receptie/documente distincte atat pentru proiectare cat si executie.O valoare minima a contractelor/procese verbale de receptie/documentept.: - proiectare in valoare de 59.756 lei fara TVA si- executie in valoare de 1.707.300 lei fara TVA., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 aniExecutantul trebuie sa dispuna de un sef de santier ?inginer specializat in retele termice; un responsabil tehnic cu executia (RTE), un inginer proiectant a carei activitate a fost implicata intr-un contract/proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie, sudori autorizati.Cerinta obligatoriePentru specialistii autorizati - responsabilul tehnic cu executia (RTE ) si sudori se va prezenta copie lizibila ?conform cu originalul?dupa atestat/ legitimatie ;Pentru ceilaltispecialistinominalizati de catre operatorul economic se vor atasa: -copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? dupa diplome/adeverinta/, autorizatiidetinute de personalul responsabil pentru derularea contractului, Declaratie privind utilajele propuse pt.indeplinirea contractuluiCerinta obligatorieSe va prezenta o lista cu utilajele propuse pt.ideplinirea contractului.Operatorul economic impreuna cu asociatii sau subcontractantii, trebuie sa dispuna de: buldoexcavator, autobasculanta, aparate de sudura, utilaj de compactat umplutura de pamant, piatra si asfalt. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001:2008Certificat ISO 14001:2004Acreditarile (certificatele echivalente) trebuie sa aiba ca domeniu de aplicabilitate obiectul prezentei achizitii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer