Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CL 13 ? Statie de Epurare Pecica


Detaliu pentru invitatia numarul 320323
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 320323/17.02.2012
Denumire contract: CL 13 ? Statie de Epurare Pecica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Iacob Banea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele vor fi deschise in sedinta publica, la sediul Autoritatii Contractante din Arad str. Sabin Dragoi nr. 2-4, Romania, la data si ora precizata in invitatia de participare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CL 13 ? Statie de Epurare Pecica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Statie de Epurare Pecica.O descriere amanuntita a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, sunt disponibile in Caietul de sarcini ? Volumul 3 al documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 593, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 300.000lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 5), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM(declaratie proprie raspundere cf Anexa 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din valoare contract, fara TVA.Valabilitate durata contract+notificare defecte.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sauinstrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Antreprenorului Garantia de participare la licitatie.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE-Formular 10.Prezentele se completeaza cu cerintele subclauzei 4.2-Conditii Speciale Fidic Galben
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 6.5)Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 6.6)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu exista datorii;Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani, nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de baniPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 6.7)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)(Formular 6.8)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 6.12) Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul SC CAA SA privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ing.Banatean Gheorghe, ing. ec.Toma Marius, ing.Banea Iacob, ing.Patko Zoltan, inf.Anca Lucian, c.jGoldis Flaviu, ec.Mates Angela, ing.Dinu Livia, ing.Cernica Traian, c.j.Giugiulan Mihnea, c.j.Sotoc Ioana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura.Informatii privind asociatii / subcontractantii: Asocierile de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: a) Toti membrii asocierii trebuie sa fie persoane fizice sau juridice inregistrate, capabile sa execute lucrarile sau acele parti din lucrari care le revin, conform prevederilor OUG nr. 34/2006, articolul 183.b) Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si resursele financiare, prevazute in sectiunile 5.3 si 5.4 de mai sus.Ofertele depuse de asocieri de operatori economici vor indeplini si cerintele suplimentare enumerate in continuare: ? Unul dintre membri va fi numit asociat principal (lider) responsabil pentru acest contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unor imputerniciri in acest sens, semnate de reprezentantii autorizati ai fiecarui membru al asocierii. A se vedea Formularul 2 din Sectiunea 2 a Documentatiei de atribuire.? Oferta trebuie sa includa un Acord preliminar de asociere, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Acordul va specifica urmatoarele: o toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Lucrarile;o liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora;o liderul asocierii este raspunzator pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor pe care le va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia, astfel incat Autoritatea Contractanta va fi eliberata de orice obligatii de plata ce pot rezulta din Contract si/sau prestarea serviciilor prin efectuarea platii numai catre asociatul principal;o liderul asocierii se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;o toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de executie a contractului.Informatii despre asocierea de operatori economici, daca este cazul, completarea, semnarea si prezentarea Formularulului 6.3 din Sectiunea 2? Formulare.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor identificati la data depunerii ofertei. Va fi prezentata Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul 6.4 din Sectiunea 2? Formulare).Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii: COD CAEN 4221-Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, COD CAEN 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Codurile indicate mai sus, corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.Nota: SC CAA SA, in calitate de autoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizataPersoane juridice /fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.2.Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare. Codurile indicate mai sus, corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media aritmetica a cifrei medii de afaceri globala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie echivalentul a cel putin 30 milioane Lei.Documentele originale trebuie sa fie: -inregistrate la organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, sau-insotite de raportul de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil.Valorile vor fi exprimate in Euro, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Central Europeana pentru anii respectivi: An Curs de schimb RON/EUR2008 3, 68262009 4, 23992010 4, 2122Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu), Informatii privind tert/terti sustinatoriUn operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile economice si financiare ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate., Informatii privind accesul la facilitati de creditareOfertantul va demonstra ca are acces la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru executia contractului de lucrari in primele 6 luni de derulare a contractului, in valoare de minim 2.500.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima indeplinirea de catre Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) a criteriilor de mai jos. Contractele prezentate trebuie sa fi fost derulate in decursul ultimilor 5 ani ( 2007, 2008, 2009, 2010, 2011), respectiv ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011)a)Experienta relevanta in cel putin un contract de complexitate similara in executia unei Statii de Epurare pentru minim 11.000 PE.b)Experienta relevanta in cel putin un contract de complexitate similara in proiectarea unei Statii de Epurare pentru minim 11.000 PE, Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus pentru executia contractului trebuie sa intruneasca cerintele minime privind experienta: Manager de Proiect / ReprezentantulAntreprenorului-Min 5 ani de experienta profesionala generala-Experienta in calitate de Manager de Proiect/Coordonator de echipa/Sef de santier prin participarea in cel putin un contract similar.-calificare/diploma de Manager de Proiect recunoscuta de o autoritate nationala/internationalaCoordonator echipa de proiectare-Min 5 ani de experienta profesionala generala-Experienta in calitate de Coordonator echipa de proiectare/Inginer Proiectant prin participarea in cel putin un contract similarSef de santier?amplasament Pecica-Min 5 ani de experienta profesionala generala-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar, Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus pentru executia contractului trebuie sa intruneasca cerintele minime privind experienta: Responsabil tehnic cu executia (RTE)-Min 5 ani de experienta profesionala generala-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar-Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (pentru domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarire comunala?(vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MLPTL/MTCT/MDLPL/MDRL) cf Legii 10/1995 privind calitatea in constructiiInginer de proces-Min 3 ani de experienta profesionala generala;
-Experienta in proiectare Statii de Epurare in cel putin un contract similarInginer constructor lucrari civile-Min 3 ani de experienta profesionala generala-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar, Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus pentru executia contractului trebuie sa intruneasca cerintele minime privind experienta: Inginer instalatii electrice-Min 3 ani de experienta profesionala generala-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similarInginer mecanic-Minim 3 ani de experienta profesionala generala-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similarInginer automatizare SCADA-Min 3 ani de experienta profesionala generala-Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar, Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului: Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele: Excavatoare, Excavator pentru spatii inguste, Ciocan hidraulic, Echipament de pozare a conductelor, Automacarale, Camioane, Incarcatoare frontale, Autobetoniera, Pompe de turnare beton montate pe sasiu, Finisor de beton, Echipament sudura conducte, Generatoare de curent Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii atat pentru executie cat si pentru proiectare implementat la nivelul organizatiei Ofertantului, Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului de management de mediu atat pentru executie cat si pentru proiectare implementat la nivelul organizatiei Ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Costul operational anual maxim garantat
40
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?costul operational anual maxim garantat?este: a) pentru cea mai scazuta valoare a costului maxim de operare anual se acorda punctajul maxim, b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = (Costul operational anual maxim garantat)minim/(Costul operational anual maxim garantat)ofertat x 40, Costul operational anual maxim garantat este prezentat in Formularul Ofertei, fara TVA
Termen de garantie pompe apa uzata (solicitate in CS Vol.3.1 sectiune 2 cap.4.11.2)
10
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie pompe apa uzata?este: a) pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim, b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = Termen de garantie pompe ofertat/Termen de garantie pompe maxim x 10In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini (Vol.3 Sectiune 2 cap.3.5), termenul de garantie minim acceptat este o durata de functionare de 100.000 ore, in conditii normale de lucru. Ofertele pentru o durata de functionare mai mica de 100.000 ore, in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81.Ofertele care propun o durata de functionare de 250.000 ore sau mai mult nu vor fi punctate suplimentar (vor primi punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 10 puncte).
Termen de garantie pompe de namol recirculat (solicitate in in CS Vol.3.1 sectiune 2 cap.4.12.7)
10
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie pompe de namol recirculat?este: a) pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim, b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = Termen de garantie de namol ofertat/Termen de garantie pompe de namol maxim x 10. In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini (Vol.3 Sectiune 2 cap.3.5), , termenul de garantie minim acceptat este o durata de functionare de 100.000 ore, in conditii normale de lucru. Ofertele pentru o durata de functionare mai mica de 100.000 ore, in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81. Ofertele care propun o durata de functionare de 250.000 ore sau mai mult nu vor fi punctate suplimentar (vor primi punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 10 puncte).
Termen de garantie suflante aerare (solicitate in CS Vol.3.1 sectiune 2 cap.4.12.4)
10
Descriere: Algoritm de calcul pentru?termenul de garantie suflante aerare?este: a) pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim, b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n=Termen de garantie suflante ofertat/Termen de garantie suflante maxim x 10.Conf CS (Vol.3 Sect 2 cap.18.1) termenul de garantie min acceptat este o durata de functionare de 20 ani, fara reparatii capitale, inclusiv faptul ca suflantele nu vor necesita proceduri normale de intretinere care sa implice inlocuirea componentelor in primele 18.000 ore de functionare, cu exceptia lubrifiantilor si filtrelor.Ofertele pentru o durata de functionare mai mica de 20 ani vor fi considerate neconforme cf. art. 36-HG 925/2006 si respinse cf. art. 81-HG 925/2006. Ofertele ce propun o durata de functionare mai mare de 30 ani nu vor fi punctate suplimentar(vor primi punctaj maxim alocat?10 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic pe siteul SEAP (http: //www.e-licitatie.ro).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer