Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CL 13 ? Statie de Epurare Pecica


Detaliu pentru invitatia numarul 336684
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 336684/08.10.2012
Denumire contract: CL 13 ? Statie de Epurare Pecica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Iacob Banea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CL 13 ? Statie de Epurare Pecica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Statie de Epurare Pecica.O descriere amanuntita a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, sunt disponibile in Caietul de sarcini ? Volumul 3 aldocumentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 593, 660 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 300.000lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 5), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM(declaratie proprie raspundere cf Anexa 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din valoare contract, fara TVA.Valabilitate durata contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sauinstrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Antreprenorului Garantia de participare la licitatie.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE-Formular 10.Prezentele se completeaza cu cerintele subclauzei 4.2-Conditii Speciale Fidic Galben
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 6.5)Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 6.6)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu exista datorii;Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani, nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de baniPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 6.7)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010)(Formular 6.8)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 6.12) Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul SC CAA SA privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ing.Banatean Gheorghe, ing. ec.Toma Marius, ec. Madincea Ecaterina, ing.Banea Iacob, ing.Patko Zoltan, inf.Anca Lucian, c.j Goldis Flaviu, ec.Mates Angela, ing.Dinu Livia, ing.Cernica Traian, c.j.Giugiulan Mihnea, c.j.Sotoc Ioana. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura.Informatii subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor identificati la data depunerii ofertei. Va fi prezentata Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul 6.4 din Sectiunea 2? Formulare).Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii) obiectul de activitate si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Obiectul contractului (lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide; activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea) trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN inscrise in Certificatul constatator.Codurile necesare realizarii obiectului contractului corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizateNota: SC CAA SA, in calitate de autoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizataPersoane juridice /fizice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.2.Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare (vii) obiectul de activitate si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.Obiectul contractului (lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide; activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea) trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN inscrise in documentele prezentate.Codurile necesare realizarii obiectului contractului corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media aritmetica a cifrei medii de afaceri globala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie echivalentul a cel putin 30 milioane Lei.Pentru dovedirea modului de indeplinire a cerintei, Ofertantul va prezenta urmatoarele documente doveditoare, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), in copie certificata pentru conformitate cu originalul: - bilant contabil sau extrase de bilant la data de 31.12, inregistrate la organele competente- raport de audit elaborat de o persoana fizica/juridica acreditata pentru efectuarea auditului financiar-contabil-orice alte documente echivalente., (continuare)Valorile vor fi exprimate in Euro, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb RON/EUR comunicate de Banca Central Europeana pentru anii respectivi: An Curs de schimb RON/EUR2009 4, 23992010 4, 21222011 4, 2391Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu)Nota: Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor., Informatii privind accesul la facilitati de creditareOfertantul va demonstra ca dispune sau va avea acces la momentul semnarii contractului, la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorin primele 6 luni de derulare a contractului, in valoare de minim 2.500.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare., Informatii privind tert/terti sustinatoriUn operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile economice si financiare ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006.In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate., Informatii privind incheierea asigurarii de raspundere profesionala
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani (impliniti la data limitade depunere a ofert.) din care sa rezulte dovada finaliz. lucrar. de executie a unei Statii de Epurare pt. min 11.000 PE.b. Lista princip. servicii prestate in ultimii 3 ani (impliniti la data limitade depunere a ofer.) din care sa rezulte dovada finaliz. serviciilor de proiectare a unei Statii de Epurare pt. min. 11.000 PE.Ofert. va prez. pt doved. exp. sim. doc., in copie certificata pt. conformit. cu origin: - doc. constatat. eliber. de A.C la finaliz. contract.. Din aceste doc. trebuie sa reiasa: benef., ob. contract. , capacit. obiectiv. de investitii, perioada de derulare a contract (inclus. data incheierii contract. si finaliz.) si locul execut.lucrar. (daca e cazul)- pr.-vb de receptie fin./ pr-vb de receptie la termin. lucrarilor, care sa ateste ca lucrarile au fost execut. in conformit. cu normele profes. in dom. si ca au fost duse la bun sf;
- recomand. din partea benef. /client. resp, (Continuare)In cazul in care Ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din contractele prezentate ca referinte, se va accepta ca dovada a implicarii o declaratie din partea Antreprenorului General.Nota: Un operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile tehnice si profesionale ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus: Manager de Proiect / ReprezentantulAntreprenorului- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in calitate de Manager de Proiect/Coordonator de echipa/Sef de santier- calificare/diploma de Manager de Proiect recunoscuta de o autoritate nationala/ internationalaCoordonator echipa de proiectare- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in calitate de Coordonator echipa de proiectare /Inginer ProiectantSef de santier ? amplasament Pecica- Minim 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita in cel putin un contract similar., Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus (continuare): Responsabil tehnic cu executia (R.T.E)- Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (pentru domeniul IX-Constructii edilitare si de gospodarire comunala? (vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MLPTL/MTCT/MDLPL/ MDRL)conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.Inginer de proces-Minim 3 ani de experienta profesionala generala;
-Experienta in proiectare Statii de Epurare Inginer constructor lucrari civile-Minim 3 ani de experienta profesionala generala;
-Experienta in cel putin un contract similar.Inginer instalatiielectrice- Minim 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in cel putin un contract similar., Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus(continuare): Inginer mecanic- Minim 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in cel putin un contract similar.Inginer automatizare SCADAMinim 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in cel putin un contract similar.Pentru fiecare pozitie cheie de mai sus, se vor prezenta urmatoarele documente: - Curriculum Vitae (Formularul 8.2 ii din Sectiunea 2? Formulare) semnat de titular- Declaratie de disponibilitate (Formularul 8.2 iii din Sectiunea 2 ? Formulare);Nota: Inainte de a semna contractul, operatorului economic declarat castigator i se va solicita prezentarea urmatoarelor documente: - copii certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor de studii, pentru personalul cheie propus- copii certificate pentru conformitate cu originalul ale autorizatiilor solicitate pentru personalul cheie propus, Inform. priv utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului: Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos: ExcavatoareExcavator pentru spatii ingusteCiocan hidraulicEchipament de pozare a conductelorAutomacaraleCamioaneIncarcatoare frontaleAutobetonieraPompe de turnare beton montate pe sasiuFinisor de betonEchipament sudura conducteGeneratoare de curent Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului demanagement al calitatii atat pentru executie cat si pentru proiectareimplementat la nivelul organizatiei Ofertantului, Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului demanagement de mediu atat pentru executie cat si pentru proiectareimplementat la nivelul organizatiei Ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?pretul ofertei?este: a) pretul cel mai scazut dintre preturile ofertate i se va acorda maximul de puncte, respectiv 50; b) pentru alt pret punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar = (pret minim/pret ofertat ) x 50, in care pret minim este pretul cel mai scazut;Pretul ofertei este cel prezentat in Formularul ofertei, fara TVA
Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 25
50
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?costul operational anual maxim garantat?este: a) Pentru cel mai mic cost operational (CO) total rofertat se acorda maximul de punctajb) Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 50 unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n, - COmin ? cel mai mic cost operational ofertat, - COn ? cost operational aferent ofertei n
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer