Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CL 6 - Reabilitare captare de apa, statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu


Detaliu pentru invitatia numarul 349822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 349822/03.07.2013
Denumire contract: CL 6 - Reabilitare captare de apa, statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: +40 257270853, Fax: +40 257270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Manager UIP dl. Banea Iacob
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Compania de Apa Arad SA situata in Arad, str. Sabin Dragoi, nr. 2-4, jud.Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CL 6 - Reabilitare captare de apa, statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de proiectare si executie lucrari pentru reabilitare captare de apa, statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu, jud. Arad: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru reabilitare captare de apa, statie de tratare apa (capacitate 44 l/s) si rezervoare de apa in Ineu. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic, in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructied) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarg) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 12 lunih) Instruirea personalului Operatorului S.C. Compania de Apa Arad S.A.Specificatiile tehnice pentru lucrarile ce vor fi proiectate si executate sunt detaliate in Capitolul 2 al documentatiei de atribuire.Valoarea estimativa totala a contractului CL 6 ?Reabilitare captare de apa, statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu?, in suma de 11.070.516 lei, fara TVA, prevazuta in sectiunea II.2.1 a Fisei de date a achizitiei este formata din: - valoarea estimata a lucrarii: 10.476.150 lei fara TVA- valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute: 594.366 lei fara TVAOfertele se vor intocmi cu incadrarea in valoarea estimata a lucrarii, respectiv suma de 10.476.150lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 070, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 200.000 lei. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cel mai tarziu pana la data si ora stab pt deschiderea ofertelor. Pentru Garantia de participare constituita in alta moneda decat LEI, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata Garantiei de participare se va executa conditionat/neconditionat. Autoritatea Contractanta solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse si prevederile. art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si prevederile art. 87 al.1 lit. a), b) si c) din HG 925/2005 privind executarea. In cazul depunerii de oferte in asociere, Garantia de participare trebuie constituita de Liderul Asocierii / unul din membrii asoc., in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada ), Garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatie.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere autorizatain limba romana. Autoritatea Contractanta va elibera/restitui GP cf. art. 88 din H.G 925/2006. Ofertele neinsotite de garantie cf cerintelor vor fi response. (Form. nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din val contract, fara TVA.Se const cf. art. 90 al. 1 HG 925/2006, prin instr de garantare emis cf.legii de soc.bancara/asigurari, care devine anexa la contr.Perioada pt care se const Garant de buna execut trebuie sa acopere durata contract+notif defecte Garantia irevocab.A C are dreptul de a emite pretent asupra garantiei, in limita prejud creat, daca execut. nu isi indepl obligat asumate princontr. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizit are oblig de a notif acest lucru executant. preciz. obligatiile care nu au fost respect.Garant de buna executie va fi prez in orig, in term de max 15 zile calendarist de la data semnarii contr. In cazul care instr de garant este emis de o banca /societ de asigurari straina se va prez si traduc inromana de pers autoriz. Dupa primirea garant de buna execue si semnarea contract de catre parti, A.C va inapoia Antrepr Garant de particip.In cazul ofertant care se regasesc in cat IMM cf L 346/2004 (facand dovada), garantia se const in proc 50% din cuantum.Nu se admite prez. unor doc de garantare de buna exec com cu alte invest.Plata Garant: condit;necondit Form nr.2 Prezent se complet cf subclauzei 4.2-Cond Spec Obligat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie privind situatia personala a ofertantului (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic si/sau Cazier judiciar al administratorului/ actionarilorNota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat sau la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratia privind situatia personala a ofertantului (completare Formular nr.4)Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului de atestare fiscalaPrezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi ale acestor esalonari, in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acesteanu vizeaza toate situatiile atunci va fi acceptata o declaratie, autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - ing. Banatean Gheorghe, ec.Madincea Ecaterina, ing. ec. Toma Marius, ing.Militaru Adrian, ing. Cernica Traian, ing. Ionel Alexandru, ing. Banea Iacobing. Dinu Livia ec. Mates Angela, ing. Patko Zoltan, c.j Goldis Flaviu, c.j. Giugiulan Mihnea, c.j. Sotoc Ioana, c.j Gheorghina Bandur, ing. Breje Daniel, ing. Iovanovici Milorad, ing.Serban Dimitrie, Consiliul de administratie al SC Compania de Apa Arad SA Nedelciu Adrian, Grec Marcel, Cirlugea Cristian-Gheorghe, Popa Florin Aurel, Voda Petru ?Rares, Pustea Emil ?Eugen, Tanase Rares si Consilierii judeteni: Iotcu Petru Nicolae, Gutu Romulus Remus, Tolea Adrian-Florin, Achim Zeno Catalin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina- Rodica, Covaliv Valentin, Damian Vasilica, Durus Daniel-Sorin, Enachiuc Dumitru ?Florian, Feies Cristian, Gligor Ioan, Iorgovan Simona-Lucia, Lucaci Cornel-Stefan, Micle Ioan, Mot Petru, Negrea Daniel, Onea Micea Laurentiu, Parpala Caius- Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveti Ioan, Popa Garofita, Purcaru Mircea , Sabau Gheorghe, Seculi Ioan Gheorghe, Sulincean Marius-Mircea Sipos Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion, Vesa Teodor, Harlau Dacian AlinNota: 1. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul /asociatul /subcontractantul /tertul sustinator se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.2. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.Nota: Documentele solicitate pot fi prezentate in oricare din formele : original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura. Persoane juridice romane: Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in RomaniaDocumente de confirmare: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in calitate deautoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilitDocumente de confirmare: 1. Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic(se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).2. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in cursNota: Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 10.476.150 RON (sau echivalent)Documente relevante: bilant contabil (sau extrase de bilant) pentru anii 2010, 2011, 2012, raport de audit, dupa caz.;Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv: An Curs de schimb RON/EUR2010 4, 21222011 4, 23912012 4, 4581Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat.In cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ.Nota: Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2.000.000leiOfertantul va demonstra ca, la momentul semnarii contractului, detine sau va avea acces laresurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru executia contractului de lucrari in primele 4 luni de derulare a contractului, , de la data ordinului de incepere a contractului de lucrari emis de Autoritatea Contractanta. in valoare de minim 2.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare., Informatii privind tert/terti sustinatoriIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formularul nr. 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte: Avand in vedere ca obiectulcontractului il constituielucrari de proiectare si executie pentru reabilitare captare de apa, statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu, jud. Arad, avand o capacitate de capacitate 44 l/s), Autoritatea Contractanta formuleaza cerinta privind capacitatea tehnica si/sau profesionala conform Ordinului Pre?edintelui ANRMAP nr. 2266/335/2012(care specifca faptul ca, pentru statii de tratare a apei cu o capacitate cuprinsa intre 30 l/s si 80 l/s ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a 2 statii de tratare a apei cu o capacitate de minim 30 l/s fiecare , in cadrul unor contracte de proiectare si executie.).Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a finalizat lucrarile de executie a 2 statii de tratare a apei cu o capacitate de minim 30 l/s fiecare, in cadrul unor contracte de proiectare si executieOfertantul va trebui sa furnizeze dovada proiectarii si executiei a doua obiective similare noi sau reabilitate, Ofertantul va prezenta, pentru dovedirea experientei similare, urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala / procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit;
- recomandari din partea beneficiarului / clientului respectiv.In cazul in care Ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din contractele prezentate ca referinte, se va accepta ca dovada a implicarii o declaratie din partea Antreprenorului General. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitateaobtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Nota: Un operator economic poate, in scopul derularii contractului, sa recurga la capacitatile tehnice si profesionale ale altor entitati, indiferent de natura relatiilor dintre acestea, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Informatii privind tert/terti sustinatoriCapacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8Ain forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6., Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuireSe va prezenta Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (completare Formularul nr.17), Informatii despre asociere, daca este cazul, complet semnarea si prezent Form nr.3din Sect 2 ? Formulare. Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. In cazul asocierii dintre doi sau mai multi op ec., fiecare din acestia incadrandu-se in IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din L nr. 346/2004. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Asocierile de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: a)Toti membrii asocierii trebuie sa fie persoane fizice sau juridice inregistrate, capabile sa execute lucrarile sau acele parti din lucrari care le revin, conform prevederilor OUG nr. 34/2006, articolul 183.b)Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si resursele financiare, prevazute inFisa de date a achizitiei., Informatii privind asociatii (continuare)Ofertele depuse de asocieri de operatori economici vor indeplini si cerintele suplimentare enumerate in continuare: Unul dintre membri va fi desemnat asociat principal (lider) responsabil pentru acest contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unor imputerniciri in acest sens, semnate de reprezentantii autorizati ai fiecarui membru al asocierii. A se vedea Formularul 10 din Vol. 0, Sectiunea 2 din Documentatia de atribuire- Oferta trebuie sa includa un Acord preliminar de asociere, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Acordul va specifica urmatoarele: - toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Lucrarile;, Informatii privind asociatii (continuare)- liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora;Acordul va specifica urmatoarele: - liderul asocierii este raspunzator pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor pe care le va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia, astfel incat Autoritatea Contractanta va fi eliberata de orice obligatii de plata ce pot rezulta din Contract si/sau executia lucrarilor, prin efectuarea platii numai catre asociatul principal;
- liderul asocierii se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;
- toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de executie a contractului Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii pentru proiectare si executie, implementat la nivelul organizatiei OfertantuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Invitatia de participare.Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii, cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului de management de mediupentru proiectare si executie, implementat la nivelul organizatiei Ofertantului.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit.. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertelor, indicata in Invitatia de participare.Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Costul operational total (CO)
50
Descriere: Costul operational total (CO) calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 25
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer