Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CL 6-Reabilitare captare de apa , statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu


Detaliu pentru invitatia numarul 326882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 326882/17.05.2012
Denumire contract: CL 6-Reabilitare captare de apa , statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: 0257-270853, Fax: 0257-270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: Iacob Banea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania de Apa Arad SA, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CL 6-Reabilitare captare de apa , statie de tratare apa si rezervoare de apa in Ineu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CL 6-Reabilitare captare de apa , statie de tratare apa si rezervoare de apa in IneuO descriere amanuntita a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, sunt disponibile in Caietul de sarcini ? Volumul 3 al documentatiei de atribuire.
II.1.6) CPV: 45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 476, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 200.000lei.Nu se accepta constituirea Garantiei in alta moneda decat lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire cf art. 86 din HG 925/2006: virament bancar/instrument de garantare in favoarea AC(Formular 5), in original, emis de o societate bancara/de asigurari.Instrumentul de garantare va prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat/neconditionat si va cuprinde si preved art. 278^1, lit.c) OUG 34/2006 si art. 87 alin. 1, lit. a), b), c) HG 925/2006 priv executarea.Garantia va fi prezentata in original pana/sau la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertele neinsotite de o garantie cf cerintelor de mai sus vor fi respinse.Reducere 50% din garantia de participare si garantia de buna executie pt ofertantii din cat IMM(declaratie proprie raspundere cf Anexei 1 Legea 346/2004).In cazul unei asocieri, garantia va fi emisa de Lider/unul din membri in numele asocierii.Restituire cf art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din valoare contract, fara TVA.Valabilitate durata contract+notificare defecte.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Constituire: -retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sauinstrument de garantare in favoarea AC emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, AC va inapoia Antreprenorului Garantia de participare la licitatie.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.INSTRUMENT DE GARANTARE DE BUNA EXECUTIE-Formular 10.Prezentele se completeaza cu cerintele subclauzei 4.2-Conditii Speciale Obligatorii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea - Formularul6.5 din Sectiunea 2 - Formulare)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 6.6 din Sectiunea 2 ? Formulare)Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatului privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu exista datorii;Cazierului judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani, nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de baniPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul6.7 din Sectiunea 2? Formulare)Declaratie ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formularul 6.8 din Sectiunea 2? Formulare)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie pe proprie raspundere - Formularul 6.12din Sectiunea 2? Formulare)Nota: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Banatean Gheorghe , ing. ec. Toma Marius, ing. Banea Iacob, ing. Patko Zoltan, inf. Anca Lucian , c.j Goldis Flaviu, ec. Mates Angela, ing. Dinu Livia, ing. Cernica Traian, c.j. Giugiulan Mihnea, c.j. Sotoc IoanaIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura. a)1.Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii: COD CAEN 4221-Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, COD CAEN 7112 ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Codurile indicate mai sus, corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.Nota: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale cu privire la obiectul de activitate al ofertantului, poate fi indeplinita in mod cumulativ in cazul unei asocieri, cu conditia ca din Acordul de asociere preliminar sa rezulte activitatile din cadrul contractului care urmeaza sa fie executate de fiecare asociat, permitand astfel verificarea corespondentei intre obiectul de activitate al unui asociat si activitatile pe care le va indeplini in cadrul contractului de lucrariNota: SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in calitate deautoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata.b) 1. Prezentarea unor Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.2. Prezentarea unor Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare (vii) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, -Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, ? Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.Codurile indicate mai sus, corespunzatoare procedurii, trebuie sa fie autorizate.Nota: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale cu privire la obiectul de activitate al ofertantului, poate fi indeplinita in mod cumulativ in cazul unei asocieri, cu conditia ca din Acordul de asociere preliminar sa rezulte activitatile din cadrul contractului care urmeaza sa fie executate de fiecare asociat, permitand astfel verificarea corespondentei intre obiectul de activitate al unui asociat si activitatile pe care le va indeplini in cadrul contractului de lucrari
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media aritmetica a cifrei de afaceri globale a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a cel putin 20 milioane LeiCompletarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globale(Formularul 7.1 din Sectiunea 2? Formulare)Completarea, semnarea si prezentarea Fisei de informatii privind situatia economico-financiara (Formularul 7.2 din Sectiunea 2? Formulare)Prezentarea de documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (de ex. bilantul contabil la data de 31.12, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani de activitate sau alte documente relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintei de calificare., Media aritmetica a cifrei de afaceri globale a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari trebuie sa fie echivalentul a cel putin 20 milioane LeiCompletarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globle(Formularul 7.1 din Sectiunea 2? Formulare)Completarea, semnarea si prezentarea Fisei de informatii privind situatia economico-financiara (Formularul 7.2 din Sectiunea 2? Formulare)Prezentarea de documente justificative: copii certificate pentru conformitate cu originalul, ale situatiilor financiare ale companiei (de ex. bilantul contabil la data de 31.12, contul de profit si pierderi, situatia modificarilor capitalului propriu) pe ultimii 3 ani de activitate sau alte documente relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintei de calificare., Informatii privind accesul la facilitati de creditareOfertantul va dovedi ca are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru primele 6 luni de derulare a contractului de lucrari, in valoare de minim 1.500.000 lei suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima indeplinirea de catre Ofertant (individual sau asociere de operatori economici) a criteriilor de mai jos.-Experienta relevanta in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Anuntul de participare) in executia unei Statii de Tratare a Apei Potabile, cu o capacitate de minim 44l/s;
-Experienta relevanta in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, indicata in Anuntul de participare) in proiectarea unei Statii de Tratare a Apei Potabile, cu o capacitate de minim 44l/s;, Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus: Manager de Proiect / ReprezentantulAntreprenorului- Min. 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta in calitate de Manager de Proiect/Coordonator de echipa/Sef de santier prin participarea in cel putin un contract similar.Coordonator echipa de proiectare- Min. 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita in calitate de Coordonator echipa de proiectare /Inginer Proiectant prin participarea in cel putin un contract similar.Sef de santier ? amplasament Ineu- Min. 5 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar., Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus: (continuare)Responsabil tehnic cu executia (R.T.E)- Detinerea autorizatiei de ?Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarire comunala? (vizata la zi), emisa de institutia abilitata (MLPTL / MTCT / MDLPL / MDRL) conform prevederilor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.Inginer de proces- Min. 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita in proiectare de Statii de tratare a apei potabile, in cel putin un contract similar;Inginer constructor lucrari civile- Min. 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar., Resurse umane si structura organizatorica: Personalul cheie propus: (continuare)Inginer instalatiielectrice- Min. 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.Inginer mecanic- Min. 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.Inginer automatizare SCADA- Min. 3 ani de experienta profesionala generala;
- Experienta dovedita prin participarea in cel putin un contract similar.Nota: Prin sintagma ?contract similar? se intelege un contract in domeniul infrastructurii de alimentare cu apa potabila., Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari vor fi furnizate informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice puse la dispozitie de ofertant.Se va face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui dreptdefolosinta pentru utilajele siechipamentelesolicitate (taloane/ facturi/ contracte de comodat, contracte de leasing, contracte de inchiriere, contracte de colaboraresau orice alte tipuri conform legii)., Informatii privind asociatiiAsocierile de operatori economici trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: a)Toti membrii asocierii trebuie sa fie persoane fizice sau juridice inregistrate, capabile sa execute lucrarile sau acele parti din lucrari care le revin, conform prevederilor OUG nr. 34/2006, articolul 183.b)Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si resursele financiare, prevazute in sectiunile 5.3 si 5.4 de mai sus.Ofertele depuse de asocieri de operatori economici vor indeplini si cerintele suplimentare enumerate in continuare: ? Unul dintre membri va fi numit asociat principal (lider) responsabil pentru acest contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unor imputerniciri in acest sens, semnate de reprezentantii autorizati ai fiecarui membru al asocierii. A se vedea Formularul 2 din Sectiunea 2 a Documentatiei de atribuire., Informatii privind asociatii (continuare)? Oferta trebuie sa includa un Acord preliminar de asociere, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Acordul va specifica urmatoarele: o toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Lucrarile;o liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora;, Informatii privind asociatii (continuare)Acordul va specifica urmatoarele: o liderul asocierii este raspunzator pentru executia contractului, inclusiv pentru efectuarea platilor pe care le va primi integral si le va redistribui membrilor asocierii conform acordului dintre acestia, astfel incat Autoritatea Contractanta va fi eliberata de orice obligatii de plata ce pot rezulta din Contract si/sau prestarea serviciilor prin efectuarea platii numai catre asociatul principal;o liderul asocierii se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;o toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de executie a contractului., Informatii privindsubcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor identificati la data depunerii ofertei. Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatii atat pentru executie cat si pentru proiectare implementat la nivelul organizatiei Ofertantului, Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent, a sistemului de management de mediu atat pentru executie cat si pentru proiectare implementat la nivelul organizatiei Ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?pretul ofertei?este: a) pretul cel mai scazut dintre preturile ofertate i se va acorda maximul de puncte, respectiv 30; b) pentru alt pret punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar=(pret minim/pret ofertat ) x 30, in care pret minim este pretul cel mai scazut; Pretul ofertei este cel prezentat in Formularul ofertei, fara TVA
Costul operational anual maxim garantat
40
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?costul operational maxim garantat?este: a) pentru cea mai scazuta valoare a costului maxim de operare anual se acorda punctajul maxim, b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit.a), punctajul se acorda astfel: P1n = ((Costul operational anual maxim garantat)minim/(Costul operational anual maxim garantat)ofertat) x 40. Costul operational anual maxim garantat este prezentat in Formularul Ofertei, fara TVA.
Termen de garantie pompe submersibile puturi ( solicitate in CS Vol.3.1 sectiune 2 cap.4.5.2)
15
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie pompe submersibile puturi?este: a) pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim, b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n= (Termen de garantie pompe ofertat/Termen de garantie pompe maxim) x 15. In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, termenul de garantie minim acceptat este o durata de functionare de 30.000 ore, in conditii normale de lucru. Ofertele pentru o durata de functionare mai mica de 30.000 ore, in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81.Ofertele care propun o durata de functionare de 90.000 ore sau mai mult nu vor fi punctate suplimentar (vor primi punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 15 puncte).
Termenul de garantie pompe apa (solicitate in CS Vol.3.1 sectiune 2 cap.5.8.8)
15
Descriere: Algoritmul de calcul pentru factorul ?termenul de garantie pompe apa?este: a) pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim, b) pentru orice alt termen de garantie decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P1n = (Termen de garantie pompe ofertat/Termen de garantie pompe maxim) x 15. In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, termenul de garantie minim acceptat este o durata de functionare de 50.000 ore, in conditii normale de lucru. Ofertele pentru o durata de functionare mai mica de 50.000 ore, in conditii normale de lucru, vor fi considerate neconforme cf. HG 925/2006, art. 36 si vor fi respinse cf. HG 925/2006, art. 81.Ofertele care propun o durata de functionare de 150.000 ore sau mai mult nu vor fi punctate suplimentar (vor primi punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? 15 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la Sediul Companiei de Apa Arad, situat inARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer