Achizitie publica - Cladire Birouri si Depozite Sectia de Stiinte ale Naturii, str. Horea, nr.24
Detaliu pentru invitatia numarul 328425
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328425/31.05.2012
Denumire contract: Cladire Birouri si Depozite Sectia de Stiinte ale Naturii, str. Horea, nr.24
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL JUDETEAN MURESCod fiscal: 4323500, Adresa: str. HOREA, nr. 24, Targu Mures, Telefon: 0365/430022, Fax: 0365/430022
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAPtelefon: +40 365430022, fax: +40 365430022, persoana de contact: Truta Cosmin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cladire Birouri si Depozite Sectia de Stiinte ale Naturii, str. Horea, nr.24
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FINALIZARE CONSTRUCTIE CLADIRE BIROURI SI DEPOZITE MUZEUL DE STIINTELE NATURII, str. Horea, nr.24, a)finalizare cladire cu finisaje, instalatiib)drum(alee) acces, parcare, sopron materiale tamplariec)utilitati cladire
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.670lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada efectuarii viramentului bancar se realizeaza prin prezentarea in original al ordinului de plata cu viza bancii. Numarul de cont in care se poate efectua viramentul bancar este: RO60TREZ4765006XXX006714, deschis la Trezoreria Targu Mures, cod fiscal: 4323500.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: ? art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;? art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006Garantia de participare, va fi atasata oferteiIn eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4263, 5 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului de achizitie publica, Garantia de buna executie se poate constitui: - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale;Conform HG 1045/2011sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, pentru intreaga suma, avand valabilitatea pana la receptia finala a lucrarii.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.340/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat consolidat/bugetul local din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratia de neincadrarea in prevederile art. 69^1(Persoanele care detin functie de decizie din cadrul Muzeului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Soos Zoltan, Mihalte Marcela, Pana Vergil, Truta Cosmin, Mihaela Samarghitan, Plesa Adrian Certificatul constatator in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, Pentru persoane juridice/fizice strainese solicita: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana si legalizate, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri globala de minim/cel putin 600.000 lei, in ultimii trei ani, Tert sustinator(daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.340/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Declaratia de neincadrarea in prevederile art. 69^1, Angajament privind sustinerea economica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, in domeniul principal al contractuluiSe vor prezenta informatiile relevante din unul sau mai multe contracte de executie (insotite de informatii relevante din acte aditionale la acestea ? daca este cazul), pentru domeniile precizate ca si experienta similara, avand valoarea insumata, fara TVA, egala sau mai mare de 450.000 lei (fara TVA), unde au fost respectate prevederile contractuale din punct de vedere a calitatii si a termenelor de executie, de asemenea operatorul economic nu a adus nici un prejudiciu beneficiarului in urma derularii contractului respectiv, in copie conforma cu originalul, Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, se admite orice forma de detinere a utilajelor, Informatii privind capacitatea profesionala- sef santier, responsabil tehnic cu executia, maistrii, muncitori calificatiCopii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, Tert sustinator(daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.340/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Declaratia de neincadrarea in prevederile art. 69^1, Angajament privind sustinerea tehnica Informatii privind certificarea sistemului calitatii, ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Seap, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 13:30