Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CLADIRE CENTRU CULTURAL, COMUNA BICAZ CHEI , JUDETUL NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 323675
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)
Numar invitatie: 323675/06.04.2012
Denumire contract: CLADIRE CENTRU CULTURAL, COMUNA BICAZ CHEI , JUDETUL NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)Cod fiscal: 2614406, Adresa: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Telefon: 0233255773, Fax: 0233255712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Romania, cod postal: 617060, telefon: +40 0233255773, fax: +40 0233255712, persoana de contact: MARCELA-VIRGINIA ONIGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comueni Bicaz Chei, comuna Bicaz chei, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CLADIRE CENTRU CULTURAL, COMUNA BICAZ CHEI , JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii civile privind obiectivul de investitii ?Cladiri centru cultural, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 334, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Gar. de part. poate fi constit. prin: 1.Ordin de plata , in contul RO39TREZ4945006XXX000059, Trezoreria Bicaz, Cod Fiscal :2614406, Comuna Bicaz Chei;2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Inst. de garan. emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari trebuie: prez.in original si anexata la plicul cu oferta;sa cont.val.gar. care sa coresp.sumei fixe sol.prin doc.de atrib.;sa cont.parafa lizibila a emitent. si sem. autorizata.Formularului nr. 14in orig.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) ? Form. nr. 34 ? Declaratie IMM.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este de 10% din val.contract.(fara TVA).Gar.de buna exec. poate fi const.prin: -Instrum.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, pt.aut.contractanta ? Form. nr. 19 in orig.-prin ret.succesive din sum.dat.pt.fact.partiale. In acest caz contract.are oblig.de a deschide un cont la disp. Aut. Contract.la Trez.Statului. Suma initiala care se dep.de catre contract.in contul astfel deschis este de0, 5% din pret.contract.Pt.IMM-uri se va tine cont si de facilit.oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) ? Form.nr. 34 ? Decl. IMM.Aut.contract.are drept.de a emite pret.asupra gar.de buna exec.in lim.prej.creat, daca contract. nu isi indepl. Clauz.asum.prin contract, cu oblig.de a notif.pret.preciz.clauz.ce nu au fost resp.Aut.contract.va elib.gar.de buna exec.in conform.cu art. 92 din HG 925/2006 modif.si comp.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20061. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic completat in original, datat, semnat si stampilat.2. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.-Cerinta obligatorie: certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei pentru participare la procedura de achizitie publica;
-Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei pentru participare la procedura de achizitie publica;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.-Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.-Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata-Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 indice 1 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 40 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.-persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba/semeaza documenteprivind organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie publica sunt: Oniga Ghiorghe-primar, Birsan Mihai-viceprimar, Pantir Toderica-secretar, ing.Tepes Nica Gheorghe-consilier UAT, Oniga Marcela-Virginia-consilier contabilitate, Serediuc Mariana-inginer constructii civile-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare participant la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei?. In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 41 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta atasat prezentei. 1.Persoane juridice/fizice romaneIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.2. Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.-Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.-Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat/subcontractant implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este minim 668.000 lei., Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de catre organele competente., Ofertantul va prezenta un document din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze ca ofertantul are disponibil in cont sau are o linie de credit aprobata si neconsumata in suma de 67.000 lei pentru aceasta lucrare.Fondurile proprii disponibilizate de mai sus vor asigura pe perioada de 3 luni de la semnarea contractului, resurselor umane si materiale necesare derularii contractului , pana la prima decontare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din care sa reiasa: -minim 1 contracte de lucrari de constructii similare (constructii civile) care sa aiba o valoare de cel putin 334.000 lei (fara TVA)., Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Operatorii economici trebuie sa detina in vederea executarii lucrarilor urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: -1 Escavator;
-1 Buldozer;
-2 Betoniere;
-1 Autobasculanta, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatiiSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate: -1 sef santier ? inginer specialitatea constructii civile si industriale cu experienta de minim 2 ani in domeniu;
-1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale ;
-1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 2 ani in domeniu;
-1 inginer instalatii cu experienta de minim 2 ani in domeniu;
-1 coordonator SSM (Securitate si Sanatate in Munca);
-1 electrician atestat ANRE Gr. IIA si Gr. IIB., Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Durata de executie a lucrarilor va fi exprimata in luni.Mentionam faptul ca durata minima de de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 4 luni , iar durata maxima de realizare a lucrarilor peste care oferta este neconforma este de 8 luni.
Garantia lucrarii
10
Descriere: Garantia lucrarilor va fi exprimata in luni.Mentionam ca grantia minima acceptata sub care oferta va fi punctata neconforma este de 24 luni iar garantia maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer