Achizitie publica - Cladire depozit Arhiva si spatii administrative
Detaliu pentru invitatia numarul 349788
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349788/03.07.2013
Denumire contract: Cladire depozit Arhiva si spatii administrative
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A.Cod fiscal: RO 14380546, Adresa: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Telefon: +40 244434028, Fax: +40 244434027
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Romania, cod postal: OP1, CP 147 PLOIESTI, telefon: +40 244434028, fax: +40 244434027, persoana de contact: DAN NITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA PLOIESTI TARGOVISTE KM. 8, PLOIESTI, JUD. PRAHOVA, ROMANIA, Ploiesti, Romania, cod postal: OP1, CP 147 PLOIESTI, telefon: +40 244434028, fax: +40 244434027,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati ale organizatiilor economice si patronale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cladire depozit Arhiva si spatii administrative
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia unei cladiri cu functia de deposit arhiva, care sa indeplineasca cerintele Ordinului 217/1996 al Arhivelor Nationale, precum si a functiilor conexe acestei cladiri: spatii administrative, instalatiile de utilitati- apa, canal, incalzire, siguranta la incendii- alei si platform betonate, imprejmuire.Valoarea estimativa a contractului este de 4, 978, 335.31 lei, din care 198, 743 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 978, 335.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 90.000 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara - un ordin de plata in contul autoritatii contractante. -un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari. Pentru ordinul de plata: Beneficiar: S.C. PLOIESTI INDUSTRIAL PARC S.A. CF: RO14380546IBAN: RO98BRDE300SV04785813000 BRD-PLOIESTI In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta pana cel tarziu la deschiderea ofertelor , in original. Neprezentarea garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare se restituie: -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau dupa incheierea contractului.-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa, autorit. contr. va retine contestatia din garantia de participare suma de 8057, 83 lei conform 278-1, lit.c din OUG34/2006. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004, garantia de participare constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire.Pentru o evaluare unitara a cunatumului aferent garantiei de participare se va considera cursul de schimb al BNR de 4, 3497 lei/euro din data de 29.05.2013Se va completa Formular nr.6
Garantie de buna executie
Garantia este in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia se poate constitui prin: 1. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreriei Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 7 zile de la data semnarii contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contuldeschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A. 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Restituirea garantiei de buna executie se face conform art.92 alin(4)din oug 925/2006. Ofertanti care se gasesc in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004, garantia de buna executieconstituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire. Se va completa Formular nr.6.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.nr.34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului 2.- Cazier fiscal pentru operatorul economicIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Acest document nu se solicita si eventualilor subcontractanti.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Completarea Formularului 3.- Certifiscat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certifiscat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletat in confirmitate cu Ordinul nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementare si Monitorizarea Achizitiilor PubliceDeclaratie privind calitatea de participant la procedura.Completarea Formularului 4Declaratie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese, neicadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Formularului 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art. 691 din O.U.G. 34/2006 sunt: -Tudor Andrei - Director Economic-Lungu Roxana - Director Tehnic-Enache Dan - Sef Serviciu Tehnic-Nita Dan - Expert Achizitii PubliceDeclaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinatorIn cazul depunerii unei oferte de asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Certificate/documente emise de organismele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitatteCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar clasa CAEN corespunzatoare lucrarii.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/ reale la data limita de depunere a ofertelorAcesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani ? minim 9.000.000 lei, Informatii privind situatia economicaBilant contabil intocmit la data de: 31.12.2010; 31.12.2011; 31.12.2012.Pentru anul 2012 se pot prezenta orice document echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- se pot prezenta cel mult 2 contracte similare obiectului prezentei proceduri a caror valoare cumulata sa fie egalacu minim 4.500.000 lei si certificarile de buna executie aferente acestor contracte sau orice alt tip de document prin care sa se confirme executia lucrarii si care sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: beneficiari, valori, perioada si locul executiei lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respective., Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate deAutoritatea Contractanta ca fiind necesare indeplinirii contractului: - Persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si personalul de specialitate sa aibaexperienta in executia lucrarilor in domeniul Constructii civile si industriale.- sef santier, - inginer/subinginer specialitatea constructii civile si industriale;
- responsabiltehnic cu executia (RTE) atestatin domeniul constructii civile si industriale;
- responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructii civile si industriale;
- coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarii, atestat conform H.G. 300/2006.Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarii lor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale, Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea ( in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari precum si a echipamentelor de protective a muncii., Informatii privind subcontractantii- daca este cazul, Informatii privind asociatii Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrariiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Mangement al Calitatii in domeniul solicitat, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent., Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrarii Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Mangement al Mediului in domeniul solicitat, in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 08:36