Achizitie publica - Cladire ?Laborator de energii regenerabile ? fotovoltaic?
Detaliu pentru invitatia numarul 326395
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326395/10.05.2012
Denumire contract: Cladire ?Laborator de energii regenerabile ? fotovoltaic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Electrochimie si Materie CondensataCod fiscal: RO 9364218, Adresa: Strada Dr. A. Paunescu Podeanu, nr. 144, Timisoara, Telefon: 0256222119, Fax: 0256201382
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cladire ?Laborator de energii regenerabile ? fotovoltaic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructie a unei cladiri cu functiunea de laborator energii regenerabile ? fotovoltaic, in regim S+P+2E, precum si lucrari aferente acesteia: zone de circulatie auto si pietonala, imprejmuire teren, amenajare zona verde, extinderea retelei de apa, bransament la reteaua extinsa, racord de canalizare, etc.
II.1.6) CPV: 45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 588, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG nr. 925/2006, art. 86, 87.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: Beneficiar: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE ? DEZVOLTARE PENTRU ELECTROCHIMIE SI MATERIE CONDENSATA -INCEMC Timisoara;Cod IBAN: RO25BACX0000003008900000, UniCredit Tiriac Bank;CUI: RO9364218.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare la licitatie vor fi prezentate in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Cuantumul garantiei de participare este de 100.000 RON.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va prezenta formularul 13 - completat, semnat, stampilat.In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere conform Anexa 1 din Legea nr. 346/2004.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art. 88.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform art.90 alin. 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valabilitatea garantiei de buna executie este de la constituire pana la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, ofertantii vor prezenta Formularul 14 - completat, semnat, stampilat.In cazul ofertantilor din categoria IMM se aplica Legea nr. 346/2004, art. 16, alin. (2).Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Se vor prezenta: - Formularul 1- completat, semnat, stampilat;
- Cazier judiciar;
- Cazier fiscal.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 trebuie prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Prezentarea formularului 1A - completat, semnat, stampilat.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Se vor prezenta: Formularul 1B - completat, semnat, stampilat;Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? daca ofertantul a prezentat documentul in copie conform cu originalul acesta este obligat la solicitarea comisiei de evaluare sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Prezentarea formularului 1C - completat, semnat, stampilat.? se va prezenta si de catre ofertantul asociat, subcontractant, tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Nicole MIRICA, Director General;
- Simona DRAGHICIU, Director Economic;
- Adela MOGIRZAN, Jurist, Compartiment Achizitii;
- Doru BUZATU, CS, Compartiment Achizitii.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentarea Formularului 2 - completat, semnat, stampilat.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti. a) Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (constructii de cladiri).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.b) Persoane juridice /fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana in original.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.La solicitarea comisiei de evaluare operatorul economic care a prezentat documente in copie conform cu originalul este obligat sa il prezinte in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de minim 8.382.000 RON., Informatii privind asigurarea lichiditatilor.Operatorul trebuie sa faca dovada ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minimum 1.397.000 RON, pentru o perioada de 6 luni.In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va trebui sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Prezentarea a maxim 2 contracte prestate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 5.588.000 RON., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate alocat realizarii obiectului contractului ? in original.Cerinte minime privind personalul tehnic de specialitate alocat realizarii contractului: - Responsabil de contract, inginer constructii civile si industriale cu minimum 5 ani experienta profesionala generala si minimum 3 ani experienta profesionala in calitate de coordonator proiect sau pozitii similare;
- RTE pe domeniul: constructii civile industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere(I) ? atestat MDRT;
- RTE pe domeniul: edilitare(IX) ? atestat MDRT;
- RTE pe domeniul: montaj dotari tehnologice industriale ? atestat MDRT;
- Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul: - produse pentru constructii; - produse pentru instalatii;, Cerinte minime privind personalul tehnic de specialitate alocat realizarii contractului - CONTINUARE: - Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul: - constructii civile, industriale si agricole si miniere de suprafata;
- instalatii in constructii;
- edilitare;
- cel putin 10 muncitori calificati;
- pentru lucrarile de ventilatie si climatizare se va prezenta pentru personalul specializat, certificat de participare la cursuri de specializare in domeniu., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere ( proprietate, chirie sau concesiune ? contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): - o macara;
- 1 buldoexcavator (sau 1 excavator si un buldozer);
- 1 autobetoniera sau malaxor beton;
- 1 pompa turnare beton;
- 1 echipament vibrare beton;
- 2 auto basculante;
- schela metalica: suprafata 500 de mp., Ofertantul trebuie sa fie autorizat ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice.Se accepta o declaratie din partea ofertantilor din care sa reiasa ca daca sunt declarati castigatori isi vor obtine respectiva autorizatie., Prezentarea documentului de atestare de catre Centrul National pentru securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in conformitate cu OMAI nr. 87/2010., Informatii privind subcontractantii., Prezentarea unui acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului., Sustinerea tehnica si/sau financiara de catre terti.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, in conformitate cu art 186 alin (2) si 190 alin (2) din OUG 34/2006, acesta va trebui sa ataseze documentele aferente sustinerii, valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta completarea ulterioara a acestora. Certificate care atesta implementarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, eliberate de catre un organism national sau international acreditat., Certificate care atesta implementarea Sistemului de management al mediului ISO 14001 pentru lucrari de constructii sau echivalent, eliberate de catre un organism national sau international acreditat., Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare si paote fi descarcata din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 12:47