Achizitie publica - Cladire Sediu Dispecer SH Bistrita - Piatra Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 357099
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357099/24.01.2014
Denumire contract: Cladire Sediu Dispecer SH Bistrita - Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Hidrocentrale Bistrita, Str.Lt.draghiescu, nr.13, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233207141, fax: +40 233207130, persoana de contact: Titiana (Ionita) Gafton
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale Bistrita, Str.Lt.draghiescu, nr.13, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233207141, fax: +40 233207130, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cladire Sediu Dispecer SH Bistrita - Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Demontare tamplarie metalica cu ochiuri de geam, montare tamplarie din PVC cu geam termopan pe confectie metalica, vopsitorietamplarie metalica, vopsitorie lambriu metalic, demontare calorifere de fonta, refacere instalatie termica, inlocuire sticla luminator si iluminat tavan cu policarbonat colorat, montat folie de protectie.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 400, 00 lei (200, 00 lei IMM).Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei departicipare, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioadade valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi celputin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, valabilitate garantiei de participare va fiprelungita in mod corespunzator.Modul de constituire a garantiei de participare: a)virament bancar in contul Sucursala ?Bistrita? deschis laBRD-GSG Suc. Neamt sub nr. RO40 BRDE 280S V023 6427 2800. Se va prezenta dovada platii-original, cu viza bancii;b)instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf. art. 86 alin. (1) din HG925/2006, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;c)depunerea sumei in numerar, la casieriaautoritatii contractante Sucursala ?Bistrita?.Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i oralimita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Scrisoarea de garantie bancara (daca este cazul) se va completa conform Formularului nr. 16.1.Instrumentele de garantare vor fi redactate in limba romana/insotita de traducerea legalizata in limba romana (pentru documentele redactatein alte state).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile. Se va preciza daca plata garantiei de participare se executaconditionat/neconditionat.Autoritatea are dreptul de a retine si incasa in nume propriu garantia pentru participare in situatiile prevazute laart. 87 din H.G.925/2006 .Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % (pentru intreprinderile mici si mijlocii, 2, 5%), din valoarea fara TVA acontractului.a) Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului respectiv in termen demaxim 10 zile lucratoare de la data semnarii acestuia.b) Garantia de buna executie se poate constitui: ? prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar;? scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante, emisa de o banca agreata de ambele parti (si care devine anexa lacontract). Se va completa in conformitate cu Formularul nr. 16.2.? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract.Scrisoarea de garantie bancara / instrumentul de garantare emis de societatea de asigurari vor fi irevocabile si este necesar sa prevadadaca plata garantiei de buna executie se va executa conditionat/neconditionat.Valabilitatea instrumentului de garantare va fi cel putin egala cu termenul de executie al lucrarilor urmand a se prelungi in modcorespunzator cu durata aferenta in cazul unei decalari a termenului de executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006 astfel: Garantia de buna executie se va restitui : ? 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarii, daca achizitorul nua ridicat pana la acea data pretentii asupra sa, iar riscul pentru vicii ascuse este minim.? restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie tehnica a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptiefinala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/Candidatului/Ofertantului asociat / Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/ tert sustinator - daca este cazul.(Se va completa Formularulnr.2)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat sau tert sustinator - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.3).3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declara?ia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat - daca este cazul.4.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(Se va completa Formularul nr.5)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.Nume Prenume Functia in cadrul Hidroelectrica SASTANCULESCU Mihail Viorelian- Presedinte DirectoratCOCOS Lucian Aurel- Membru DirectoratZACHIA ZLATEA Dragos- Membru DirectoratGRIGORIU Constantin -Director, SH ?Bistrita?GAFTON Titiana- Sef Serviciu Achizitii si Logistica SH ?Bistrita?BOGATONIU Sorin Sef Birou Achizitii, Hidroelectrica S.A.NECHITA Ana Sef Serviciu Mentenanta, SH BistritaCOMASTOC Dumitru Sef Serviciu Dezvoltare-Retehnologizare SH ?Bistrita?TANASA Vasile Serviciu Mentenanta, SH BistritaCRETU Claudia Sef Birou Contabilitate SH ?Bistrita?VIRLAN Dan Serviciu Mentenanta, SH BistritaURSU Sandel Cons Juridic, Birou Achizitii Hidroelectrica S.A.COMAN Nicoleta Serviciu Achizitii si Logistica SH ?Bistrita?ANGHEL Alexandru Serviciul Contracte Hidroelectrica S.A.5.Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta?Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010(Se va completa Formularul nr. 6 ) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului;In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta un certificat care va contine informatii actuale si reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectulde activitate al societatii include executia lucrarilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentruconformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din ultimii 3aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (raportat ladata limita de depunere a ofertelor).Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau ocandidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului, in conformitate cu prevederile art. 190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006(modificata si completata)Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotitade certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii , indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cunormele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele pot fi depuse in original/ copie legalizata/ copie lizibilacertificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilor., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului.Oferantii vor prezenta forma de detinere ( dotarea proprie / inchirierea saualte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelortehnice implicate in realizarea contractului., Informatii privind subcontractantii-daca este cazul-Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinireacontractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, siprocentul pe care acestia il vor indeplini din contract.La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui saprezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati inoferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si sevor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociereaMai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopuldepunerii unei candidaturi comune.-daca este cazul-In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privindeligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iarcelelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economicofinanciaratrebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Dacaoferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata lanotariat inainte de semnarea contractului.Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadruldocumentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr.13), fara a fiobligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestiaisi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru oriceconsecinte ale viitorului contract de achizitie publica.- Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fielegalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul incare oferta comuna este declarata castigatoare.- Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuiriicontractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritateacontractanta, in calitate de lider de asociatie., Informatii privind tertul sustinator-daca este cazul-Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care isi demonstreaza situatia economica si financiaraori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea din partea unuitert, sa prezinte un Angajament de sustinere (Formularele nr. 14 si/sau 15)din partea acestuia, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitiaofertantului resursele financiare sau resursele tehnice si profesionaleinvocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Certificat Sistem de Management de Calitate SR EN ISO 9001/2008sau echivalentul acestuia, conform art.193 din O.U.G. nr.34/2006.In cazul asocierii unui grup de operatori economici cerintele privindstandardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de totimembrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vorindeplini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 16:36