Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cladire sediu Dispecer S.H. Bistrita Piatra Neamt.


Detaliu pentru invitatia numarul 352719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 352719/19.08.2013
Denumire contract: Cladire sediu Dispecer S.H. Bistrita Piatra Neamt.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: RO 13267213, Adresa: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Bucuresti, Telefon: +40 213032500, Fax: +40 213032564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala Hidrocentrale 'Bistrita' Piatra Neamt, Str.Lt.Draghiescu, Nr.13, Piatra Neamt, jud. Neamt, Romania, cod postal: 610125, Secretariat, et. 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Hidrocentrale 'Bistrita' Piatra Neamt, Str.Lt.Draghiescu, Nr.13, Piatra Neamt, jud. Neamt, Romania, cod postal: 610125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cladire sediu Dispecer S.H. Bistrita Piatra Neamt.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Demontare tamplarie metalica cu ochiuri de geam, montare tamplarie din PVC cu geam termopan pe confectia metalica existenta, vopsitorie tamplarie metalica, vopsitorie lambriu metalic, demontare calorifere de fonta, refacere instalatie termica, inclusiv racorduri la radiatoare, zugraveli lavabile interioare la tavane, vopsitorii la tavane ( luminator), reparatii locale la pereti si tavane, inlocuire sticla luminator si iluminat tavan cu policarbonat colorat, montat folie de protectie.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 400, 00 lei (200, 00 lei IMM).Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, valabilitate garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modul de constituire a garantiei de participare: a)virament bancar in contul Sucursala ?Bistrita? deschis la BRD-GSG Suc. Neamt sub nr. RO40 BRDE 280S V023 6427 2800. Se va prezenta dovada platii-original, cu viza bancii;b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf. art. 86 alin. (1) din HG925/2006, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;c)depunerea sumei in numerar, la casieria autoritatii contractante Sucursala ?Bistrita?.Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Scrisoarea de garantie bancara (daca este cazul) se va completa conform Formularului nr. 16.1.Instrumentele de garantare vor fi redactate in limba romana/insotita de traducerea legalizata in limba romana (pentru documentele redactate in alte state).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile. Se va preciza daca plata garantiei de participare se executa conditionat/neconditionat.Autoritateaare dreptul de a retine si incasa in nume propriu garantia pentru participare in situatiile prevazute la art. 87 din H.G.925/2006 .Garantia de participare se va restitui conform art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % (pentru intreprinderile mici si mijlocii, 2, 5%), din valoarea fara TVA a contractului.a) Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului respectiv in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii acestuia.b) Garantia de buna executie se poate constitui: ? prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar;? scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autoritatii contractante, emisa de o banca agreata de ambele parti (si care devine anexa la contract). Se va completa in conformitate cuFormularul nr. 16.2.? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract.Scrisoarea de garantie bancara / instrumentul de garantare emis de societatea de asigurari vor fi irevocabile si este necesar sa prevada daca plata garantiei de buna executie se va executa conditionat/neconditionat.Valabilitatea instrumentului de garantare va fi cel putin egala cu termenul de executie al lucrarilor urmand a se prelungi in mod corespunzator cu durata aferenta in cazul unei decalari a termenului de executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006 astfel: Garantia de buna executie se va restitui : ? 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarii, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra sa, iar riscul pentru vicii ascuse este minim.? restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie tehnica a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/Candidatului/Ofertantului asociat / Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.2)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.3).3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat - daca este cazul.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(Se va completa Formularul nr.5)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.Nume Prenume Functia in cadrulHidroelectrica SASTANCULESCUMihail ViorelianPresedinte DirectoratCOCOS Lucian AurelMembru DirectoratZACHIAZLATEA DragosMembru DirectoratGRIGORIU ConstantinDirector, SH ?Bistrita?GAFTON Titiana Sef Serviciu Achizitii si LogisticaSH ?Bistrita?BOGATONIU Sorin Sef Birou Achizitii, Hidroelectrica S.A.NECHITA Ana Sef Serviciu Mentenanta, SH BistritaCOMASTOC Dumitru Sef Serviciu Dezvoltare-RetehnologizareSH ?Bistrita?TANASA Vasile Serviciu Mentenanta, SH BistritaCRETU ClaudiaSef Birou ContabilitateSH ?Bistrita?VIRLAN Dan Serviciu Mentenanta, SH BistritaURSU Sandel Cons Juridic, Birou AchizitiiHidroelectrica S.A.COMAN NicoletaServiciu Achizitii si LogisticaANGHEL Alexandru Serviciul ContracteHidroelectrica S.A.5.Declaratie , ,Certificat de participare cu oferta independenta?Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010(Se va completa Formularul nr. 6 ) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiIn cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta un certificat care va contine informatii actuale si reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include executia lucrarilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata, la solicitarea autorita?ii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratieprivindprincipalele lucrari executate in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor).Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art. 190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006 (modificata si completata)Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii , indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele pot fi depuse in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Oferantii vor prezenta forma de detinere ( dotarea proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Oferantii vor prezenta forma de detinere ( dotarea proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului., Informatii privind subcontractantii-daca este cazul-Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociereaMai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei candidaturi comune.-daca este cazul-In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata la notariat inainte de semnarea contractului.Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr.13), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.- Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.-Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie., Informatii privind tertul sustinator-daca este cazul-Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea din partea unui tert, sa prezinte un Angajament de sustinere (Formularele nr. 14 si/sau 15) din partea acestuia, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare sau resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Certificat Sistem de Management de CalitateSR EN ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia, conform art.193 din O.U.G. nr.34/2006.In cazul asocierii unui grup de operatori economici cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer