Achizitie publica - Cladire sediu Serviciul Regional de Prognoza a Vremii Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 353630
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353630/11.09.2013
Denumire contract: Cladire sediu Serviciul Regional de Prognoza a Vremii Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA DE METEOROLOGIE RACod fiscal: RO 11672708, Adresa: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Telefon: 318.32.40, Fax: 316.31.43
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, corp A, birou Registratura telefon: +40 0213183240, fax: +40 0213163143, persoana de contact: GABRIELA AIONESEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Bucurest-Ploiesti nr. 97, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013686, corp A, sala de conferinte, telefon: +40 0213183240, fax: +40 0213163143, persoana de contact: GABRIELA AIONESEI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cladire sediu Serviciul Regional de Prognoza a Vremii Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia unei cladirii pentru functionarea serviciului regional de prognoza a vremii Bacau, cu spatii de analiza, prelucrare si transmitere a datelor , precum si cu spatii tehnioce.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute din valoarea estimta a contractului de achizitie publica (fara cheltuieli diverse si neprevazute) este de 5.2% d, iar valoarea aferenta este de 86.000 lei.
II.1.6) CPV: 45214640-8 - Lucrari de constructii de statii meteorologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 740, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 16.500 lei. (1% din valoarea estimata a contractului conf. art. 85 din HG 925/2006) Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, Ofertanti vor putea constitui garantia de partticipare prin urmatoarele forme : - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO97BRDE445SV12237674450 deschis la BRD Filiala Victoria), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; - Numerar la casieria din Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 97 sector 1, Bucuresti, corp B de cladire; - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura conform Formularul nr. 10. - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009). O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia . In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garantiei de participare, (Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.) Pentru o raportare unitara, echivalenta leu/alta valuta se va raporta la data limita de deounere a ofertelor.Data de referinta pentru determinarea ecivalentei leu/alta valuta 15.09.2013.la cursul afisat de BNR.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA. - - Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din facturile aferente lucrarilor executate cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG 925 / 2006, cu completarile si modificarile ulterioare (HG 1045 / 20111).- Contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.- Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de 2% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinte obligatorii : Prezentare formular completat in conformitate cuFormularul A din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 181 / OUG 34 / 2006.Prezentare formular completat in conformitate cuFormularul B din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 / OUG 34 /2006. Prezentare formular completat in conformitate cuFormularul 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de deciziein cadrul autoritatii contractante, inceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ion Sandu - Director GeneralGheorghe Stancalie - Director ExecutivMargareta Mateescu - Director EconomicPetre Vlad - Sef Serviciu Tehnic -AdministrativIon Tanase - Sef Serviciul Patrimoniu si Investitii din alocatii bugetareMihai Nistor - Sef Compartiment Auto-AdministrativGabriela Aionesei - Sef Serviciul Achizitii si InvestitiiCristina Zamfirachi - JuristCertificat de participare la ?cerere de oferte? cu oferta independentaOfertantul are obligatia de a completa pe propria raspundere Formularul nr. 2 prin care se certifica faptul ca participarea acestuia la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Persoane juridice/fizice romane Cerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului din tara ofertantului in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Certificat de inregistrare in scopuri de TVAPersoane juridice / fizice straine. Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare ori atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi traduse si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara- rezultatul exercitiului financiar in ultimul an vizat de Administratia Financiara.- declararea cifrei de afaceri pe ultimii doi ani.?Criteriul se considera indeplinitdaca cifra de afaceri medie pe ultimi 2 ani - minim 3.480.000 lei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, 1. Declaratie privindutilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune.2. Experienta similara.Criteriul experirnta similara se considera indeplinit daca operatorul economic aincheiat si indeplinit in ultimii 5 ani a cel putin unuicontract a carui obiect a fost prestarea de lucrarisimilare si care a avut o valoare egala sau mai mare decat: 870.000 lei4. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care va contine: valori, perioada si locul executiei a lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor , beneficiari, indiferent dacaacestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca aufost duse la bun sfarsit, lucrari similare prin cel putin un contract in valoare de minim 870.000 de lei exclusiv TVA., insotita de certificari de buna executie care sa indice, beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. certificat ISO 14001, -certificat ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
termen de garantie
10
Descriere: minim 2 ani
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 12:31