Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Clor


Detaliu pentru invitatia numarul 342621
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Numar invitatie: 342621/11.02.2013
Denumire contract: Clor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SACod fiscal: RO 27429315, Adresa: Narciselor, nr. 14, Bacau, Telefon: 0334 401 796, Fax: 0234 551 175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Clor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare clor.
II.1.6) CPV: 24311900-6 - Clor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 228 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de participare: 6600 lei.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare conform legii 346 / 2004. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. 1 din HG 925 / 2006 actualizata: "Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire".Cont SC CRAB SA: RO66 RNCB 0026 1182 2767 0001, deschis la BCR Bacau.In cazul depunerii unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru suma de: 3302, 28 lei, conform art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006 actualizata.Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta, pentru depunerea garantiei de participare, va fi cea cu 4 zile inainte de data de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaSe va completa formularul 1 din sectiunea ?Formulare?.In cazul unei asocieri formularul 1 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006In conformitate cu prevederile art. 182 alin.1 pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 181 lit. c din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta din urma va depune: Certificat de atestare fiscala, emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) in luna anterioara, celei in care se depune ofertasiCertificat de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va completa formularul 2 din sectiunea ?Formulare?.Se va prezenta document specific emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.Se va prezenta document specific emis de unitatea administrativ teritoriala (Primarie sau echivalent) pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.In cazul unei asocieri formularul 2 si certificatele se vor depune de catre toti membrii asocierii.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Gaina Razvan-Grigore, Ivasciuc Adriana, Radulescu Petrus, Butuc Iulia, Muraru Valentin, Chiribau Cristina-Eleonora, Ichim Ioan, Petraru Ana-Alina, Ichim Mihaela, Olaru Valeriu.Se va completa formularul 3 din sectiunea ?Formulare?.In cazul unei asocieri formularul 3 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa formularul 4 din sectiunea ?Formulare?.In cazul unei asocieri formularul 4 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 5. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiIn conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale fiecare ofertant va prezenta Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta document specific emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic.6. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? pentru persoanele juridice/ fizice straineIn conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente specifice emise de institutiile abilitate. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Conform notificarii ANRMAP-?Recomandari completare fisa de date a achizitiei?, in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele cerute la aceasta sectiune in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 7. Declaratie privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani. Nu se solicita operatorilor economici indeplinirea unui anumit nivel al cifrei de afaceri globale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 8. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita operatorilor economici indeplinirea unui anumit nivel valoric sau cantitativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer