Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Colectare, transport si decontaminare ulei contaminat cu PCB din transformatorul 110/20 KV, din Statia Lovrin


Detaliu pentru invitatia numarul 340211
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Numar invitatie: 340211/27.11.2012
Denumire contract: Colectare, transport si decontaminare ulei contaminat cu PCB din transformatorul 110/20 KV, din Statia Lovrin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.BUCURESTIstr.Ion Mihalache Nr.41-43, Corp C, etaj 1, Serv. Achizitii Distributie, telefon: +40 0212065081, fax: +40 0372871911, persoana de contact: Adriana Baican
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.BUCURESTIstr.Ion Mihalache Nr.41-43, Corp C, etaj 1, Serv. Achizitii Distributie,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Colectare, transport si decontaminare ulei contaminat cu PCB din transformatorul 110/20 KV, din Statia Lovrin
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Colectare, transport si decontaminare ulei contaminat cu PCB din transformatorul 110/20 KV, din Statia Lovrin si inlocuirea acestuia in ziua colectarii cu ulei electroizolant fara PCB tip TR30Prestatorul se obliga sa inlocuiasca uleiul contaminat cu PCB, in ziua colectarii , cu ulei electroizolant , fara PCB tip TR30
II.1.6) CPV: 90523000-9 - Servicii de eliminare a deseurilor toxice, cu exceptia deseurilor radioactive si a solurilor contaminate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 952 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.cuantum: 1100 RON/550 RON(pt.IMM)2.gar.part.este irevocabila.3.valabilitate: cel putinegala cu perioada de valabilit. a ofertei4.mod constituire: a)prin instrum.de gar.emis in cond.legii de o societ.bancara/societ.asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat; sau?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)prin virament, (O.P.confirmat de banca )in contul in lei: RO54 CITI 00000007 0042 7005-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC. ROMANIA;cod SWIFT : CITIROBU5.se prezinta in orig., in limba romana, cel mai tarziu la desch. ofertelor.6.neprezent.gar.de part.conduce la resping.ofertei conf. art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006, 7.aut.contr.va retine gar.de part.in sit.prev.la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/20068.cuantum ce se va retine, in cond art.278ยน alin.1 lit.a) din OUG34/2006=989 RONCursul leu/euro, la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare estecursul BNR din data de 15.11.2012 respectiv: 1 euro=4, 5379 lei.
Garantie de buna executie
1.cuantum :10% (5% pentru IMM-uri) din val.contr., fara TVA.2.valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului .3.modul de constituire: a)prin retineri succesive din sumele dat.pt.fact.partiale;intrucat aut.contr. este op. ec cu capital majorit.privat si achiz.este din surse proprii, contractantul are oblig.de a deschide un cont la disp.a.c., la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din val.ctr.subs., in max.15 zile de la semnare, urmand ca pe parc.indepl.contr.subs., aut.contr. sa alim. acest cont prin retineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit; sau b)instr.de garant.emisin cond legii de o societ.bancara./societ.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular F1.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006-Formular F2.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006-Formular F2.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular F2.3Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Director General Enel Distributie Banat-Giuseppe FanizziDirector Achizitii si Servicii ?Trofin CosminDirectorCalitate Mediu -Pana CarmenDirector Adj.Dir.Jur.Af.Corporat.-Dumitrascu AlinaDirector Adj. Achizitii ?Grigoruta CameliaResponsabil procedura-Baican AdrianaResponsabili contract ?Daniel Marincu BuneiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formular F2.4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul)-Formular F2.5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, caz in care, pentru conformitate, autoritatea contractanta v-a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator .Pentru persoane juridicestraine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentConform Hotarariinr. 1061/2008, privind transportul deseurilor periculoase si nepericuloase pe teritoriul Romaniei, operatorul economic trebuie sa detina si sa prezinte autorizatie de mediu, emisa de Agentia de Protectia Mediului pentru activitatile de eliminare si de transport deseuri periculoase, in termen de valabilitate.Conform Hotararii nr.1175/2007, pentru aprobarea Normelor de efectuare a activitatii de transport rutier de marfuri periculoase in Romania+Ord. Ministerului Transporturilornr. 27/2011, privind transporturile rutiere, operatorul ec. trebuie sa detina si sa prezinte licenta de transport, emisa de Autoritatea Rutiera Romana (ARR).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privindcifra de afaceriglobala (2009, 2010, 2011) si bilanturicontabile aferenteNivel specific minim necesar : media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, trebuie sa fie de minim: 197.904 RON (98.952 RON, pentru IMM).Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat deB.N.R.: 2009-1 euro =4, 2373 RON2010-1 euro =4, 2099 RON2011-1 euro =4, 2379 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Nivel specific minim necesar: -prezentarea cel putin a unui document (copii parti relevante contracte/procese-verbale de receptiepartiala/finala/certificari) sau a unui numar maxim de 5 documente, care saconfirme prestarea de servicii similare, in valoarecumulata de cel putin valoarea estimata a contractului :98.952 RONDocumentele vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;
-daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate neconformitati care au condus lareceptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate., b)declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Nivel specific minim necesar: Prestatorul trebuie sa detina, in stare corespunzatoare din punct de vedere tehnic , utilajele necesare pentru : -transport autorizat al uleiului (recipiente corespunzatoare, containere etc.) ;Conf. art.13 din Hot 1175/2007, autovehiculele trebuie sa fie autorizate de ARR, pentrutransporturi marfuri periculoase-masurarea cantitatii de ulei manipulatPentru masurarea cantitatii de ulei preluat/predat, prestatorul va face dovada ca detine mijloace de masurare, verificate metrologic., c)Declaratie care contine informatii privind asigurarea personalului tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini ., d)Conf.art.17 din Hot.1175/2007, prestatorulare obligatia de a desemna un consilier de sigurantapentru transportul rutier al marfurilor periculoase, care sa asigure indeplinirea corespunzatoare a contractului, astfel incat intreaga activitate sa se desfasoare fara incidente /accidente de mediu si securitatea in munca.Conf.art.17 din Hot.1175/2007, conducatorii auto care transporta marfuri periculoase trebuie sa fie detinatori ai unui certificat A.D.R. , valabil, emis de ARR., e)Informatii privind subcontractantii (daca este cazul )In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract , are obligatia de a preciza : a.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total contract de achizitii.b.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, c.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestorad.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract, daca sunt prezentate documente in acest sens conform art.11 alin.7 din HG925/2006e.Subcontractantii vor pune la dispozitie lista resurselor materiale si umane, f)Informatii privind asociatii (daca este cazul)Criteriile de calif. Ref.la sit. pers. a ofertantului, la cap. de exercit.a activit. prof. (inreg.), la stand. de asig.a calit. trebuie prez de fiecare asociat in parte.Sit.ec.-fin. si cap. teh. si/sau prof. se dem. prin luarea in cons.a res. tuturor memb. asoc..In cazul in care o asoc.de op. ec. este declarata castigatoare, rel. contr. si fact. se va face in conform.cu modul in care vor declara asociatii in Ac. de asoc. prezent la desch. ofert.In cazul in care ofertantul isi demonstr.cap.teh.si prof. invocand si sust.acordata, de catre o alta pers., atunci ac, are oblig de a dovedi sust. de care benef., prin prez unui angaj ferm al pers. resp, incheiat in forma autentica , prin care conf. ca va pune la disp.ofert. res. teh. si profes.invocate.Pers. care asigura sust. fin. nu trebuie sa se afle in sit.prev.la art.180 si art.181 lit a), c1) si d). Informatii privind respectarea standardelor de asigurare acalitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, Informatii privind respectarea standardelor de asigurare acalitatii ISO 14001/2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata integral , atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer