Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Colectarea si transportul deseurilor menajere de pe raza Comunei Sincraiu de Mures, jud. Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 341564
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SINCRAIU DE MURES (PRIMARIA)
Numar invitatie: 341564/07.01.2013
Denumire contract: Colectarea si transportul deseurilor menajere de pe raza Comunei Sincraiu de Mures, jud. Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCRAIU DE MURES (PRIMARIA)Cod fiscal: 4322718, Adresa: SINCRAIU DE MURES, STR. PRINCIPALA NR.123, JUDETUL MURES, Sancraiu de Mures, Telefon: 0749/205.426, Fax: -
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SINCRAIU DE MURES, STR. PRINCIPALA NR.123, JUDETUL MURES, Sancraiu de Mures, Romania, cod postal: 547525, telefon: +40 749205426, persoana de contact: MARINELA SUCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, str.Principala nr. 123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Colectarea si transportul deseurilor menajere de pe raza Comunei Sincraiu de Mures, jud. Mures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Colectarea si transportul deseurilor menajere de pe raza Comunei Sincraiu de Mures, jud. Mures, conform prevederilor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 132.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a).Cuantumul garantiei de participare 5.700 lei. Echiv. pt. garan?ia de partic. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. b)Perioada de valab. a garantiei: 60 de zile de la termenul limita pentru primirea of. C)Forma de constit. a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO67 TREZ 4765 006X XX00 4939, deschis la Trezoreria Tg. Mures, Codul Fiscal al Institutiei este: 4322718. Clauze obligatorii: Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, of.pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa ca nefondata de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 lit a) din OUG 34/2006 suma de 2.891, 33lei. Gar pt particip constituita de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa.Gar de particip, constituita de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv. Oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 5% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Prestatorul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator).2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 - Completare formular nr. 40;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular nr. 12B (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 44 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Sangeorzan Remus ? Primar, Gal Sandor ? Viceprimar, Lidia Moldovan- secretar, Moldovan Aneta ? Contabil, Consilierii local: Beresescu Ioan, Budian Petru Ionut, Bumbac Ioan Nicolae, Cioban George Catalin, Gal Sandor, Hartagan Maria, Danciu Alin Florin, Horvath Anna, Janosi Andor, Somesan Ovidiu, Marton Jozsef, Moldovan Stefan Iustian Liviu, Nemes Horia, ormenisan Romeo, Radu Dorin C-tin.5.Se va prezenta certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale; si certificatul de atestare fiscala eliberat de AFP. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele locale.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Astfel, certificatele trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor. Termenul solicitat pentru emiterea documentelor se va raporta la data depunerii ofertei.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.Cerinta nr.2Licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice(in baza Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006, pentru activitatea de colectare si transport a deseurilor menajere).Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Persoane juridice /fizice straine: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 578.000 lei. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.roIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani.Prezentare listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada indeplinirii cerintei prin prestarea de servicii in ultimii 3 ani de activitate avand ca obiect colectarea si transportul deseurilor menajer, a caror valoare sa fie de cel putin 289.132, 80 lei fara TVA. Se solicita cel putin un document/contract/proces-verbal dereceptie, prin care sa confirme colectarea si transportul deseurilor menajer.Nota: Documentele care confirma serviciile similare se prezinta - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro, respectiv: 2009:1euro = 4.2373 lei; 2010:1 euro = 4.2099 lei; 2011:1 euro = 4.2379 lei, Cerinta nr. 3Se va prezenta Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa Formularul nr. 12H.Informatii pv. echipamente tehnice si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a presta seriviile si care trebuie sa includa echipamentele specializate necesare indeplinirii contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului, a cel putin urmatatoarelor: 1 buc. - autospeciala pentru descarcarea containerelor tip clopot de 2, 5 mc pentru deseurile colectate selectiv, autospeciala compactoare ? 4 buc., Cerinte 4.Se vor prezenta: Formularul 12I - Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor Standardele de asigurare a calitatii.Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru domenii ce includ activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standarde de protectia mediuluiStandarde de asigurare a protectiei mediului care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001 sau echivalent, pentru domenii ce includ activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata integral invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer