Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COLECTAREA ,TRANSPORTUL SI ELIMINAREA FINALA A DESEURILOR MEDICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 324896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Numar invitatie: 324896/24.04.2012
Denumire contract: COLECTAREA , TRANSPORTULSI ELIMINAREA FINALAA DESEURILOR MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN TG-JIUCod fiscal: 4448067, Adresa: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Targu Jiu, Telefon: 0253237804, Fax: 0253237804
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COLECTAREA , TRANSPORTULSI ELIMINAREA FINALAA DESEURILOR MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Colectare, transport si eliminare finala a deseurilor medicale
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1800 LEIValabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile)Conform HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86, garantia de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: 1)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireIn cazul in care un ofertant depune contestatie , iar Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine 1% (924 lei) din valoarea estimata a contractului conform art 278 alin 1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata, La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, in acest mod prezentand originalul.
Garantie de buna executie
10% DIN VALOAREA TOTALA A CONTRACTULUI- Formele de constituire ale garantiei de buna executie sunt: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (completarea acesteia conform formularului nr. 11)b)ordin de plata in contul Spitalului Judetean de Urgenta Tg-Jiu: RO72TREZ3365006XXX007224 deschis la Trezoreria Tg-Jiuc)lichiditati depuse la casieria Spitalului Judetean de Urgenta Tg-Jiu
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, Manager-Stanculete Vasile, Director Finaciar ? Vienescu Dumitru, Compartiment Juiridic- Manea Daniela, Serv Aprovizionare-Brincus Florin, Birou Contractari-Achizitii- Tomulescu IonCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? Copie Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnataDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaledin care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani., Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi) pe anii 2010, 2009 si 2008,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 184800 lei ), Referat tehnic de evaluare pentru autovehiculele folosite la indeplinirea contractelor subsecvente, eliberat de Institutul National de Sanatate Publica, Certificat de pregatire profesionala a consilierului de siguranta pentru transportul rutier de marfuri periculoase, emis de Autoritatea Rutiera Romana (ARR);, Certificat ADR pentru conducatorul auto; ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE ATASATA SUB FORMA DE FISIER IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer