Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Colectarea, transportul, tratarea si eliminarea deseurilor de pe raza comunei Nicolae Balcescu, judetul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 344425
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA NICOLAE BALCESCU JUD. BACAU
Numar invitatie: 344425/28.03.2013
Denumire contract: Colectarea, transportul, tratarea si eliminarea deseurilor de pe raza comunei Nicolae Balcescu, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NICOLAE BALCESCU JUD. BACAUCod fiscal: 4353234, Adresa: STR. EROILOR NR. 380, Nicolae Balcescu, Telefon: 0234214071, Fax: 0234214071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EROILOR NR. 380, Nicolae Balcescu, Romania, cod postal: 607355, telefon: +40 234214071, fax: +40 234214071, persoana de contact: MIHAELA GROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. EROILOR NR. 380, Nicolae Balcescu, Romania, cod postal: 607355, telefon: +40 234214071, fax: +40 234214071, persoana de contact: MIHAELA GROSU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Colectarea, transportul, tratarea si eliminarea deseurilor de pe raza comunei Nicolae Balcescu, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Colectarea, transportul, tratarea si eliminarea deseurilor de pe raza comunei Nicolae Balcescu, judetul Bacau
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7000lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie pana la data limita de depunere a ofertelor prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la TREZ.MUN.BACAU, cont RO73TREZ0615006XXX000200 cu conditia conf. de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata)sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev. in doc. Dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.IMM-urile benef. de reducere cu 50% a garantiei de participare, conf. prev. Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intrepr. in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autor. contractanta cf cu prev. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?prevederile alin (1) se aplica si in cazul in care contestatarul renunta la contestatie?.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a doc. de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Prestatorul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006 ? Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul);2. Certificat de participare la licitatie cu ofereta independenta, conform Ordinului nr.314/2010 ? completare formular nr.40;3. Declarattie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata ? completare formular nr.12B (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d);4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 ? completare formular nr.44 (declaratie va fi prezentata si de subcontractanti si terti sustinatori, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Siler Anton ? Primar, Patrasc Negru Pavel ? viceprimar, Cosa Laurentiu ? secretar, Cosa Cristina ? contabil, Grosu Mihaela ? Sef Serviciu Achizitii si Proiecte, Rosu Cristi ? consilier si consilierii locali: Barbut Bernadin, Farcas Augustin, Budaesu Adrian, Istoc Ciprian Ionel, Filip Paul, Ciuraru Anton, Budau Petrea Leon, Antal Mihai, Budau Francisc, Dobos Anton, Petrea Francisc, Cojan Bebi, Tancau Celestin, Ionita Costica.5. Se va prezenta certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de AFP, din care sa reiasa ca ofertantul, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, nu are datorii scadente la bugetul de stat si bugetele locale. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 12C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Note: a). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura de atribuire: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificat de atestare fiscala prin care se individualizeaza sumele care vor face obiectul amanarii la plata; documentele se vor prezenta in original sau copie certificata cu ?conform cu originalul?. Lipsa certificatelor solicitate sau prezentarea acestora cu datorii sau perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage repingerea ofertei. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Nerespectarea cerintei conduce la descalificarea ofertantului. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.b). In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.c). Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d). Pentru persoane fizice/juridice straine demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.e) Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. 1. Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.2. Licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (in baza Legii serviciilor comunitare de utilitati publice nr.51/2006, pentru activitatea de colectare si transport a deseurilor menajere).Note: a) Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.b) Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata inlimba romana.c) Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Incazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 789.600 lei. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu annual comunicat de catre BNR, http: //www.bnr.ro. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5: Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnata si stampilata de catre ofertant si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.Nota: resursele materiale si umane ale subcontractantilor se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza a fi indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 4: Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, Cerinta nr. 3: Informatii privind echipamentele tehnice si dotarile de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se va prezenta Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a presta serviciile si trebuie sa includa echipamentele specializate necesare indeplinirii contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing, sau prin contracte/conventii de inchiriere) de cel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice: autospeciale compactoare pentru colectarea si transportul deseurilor menajere, mijloace de transport pentru colectarea si transportul deseurilor din ambalaje reciclabile HC, PET si Sticla si a celor din echipamente electrice si electronice., Ofertantul va face dovada indeplinirii cerintei prin prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie de cel putin 394.800 lei fara TVA. Se solicita cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie, prin care se confirma prestarea serviciilor similare.Nota: Documentele care confirma serviciile similare se prezinta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu annual comunicat de BNR site-ul http: //www.bnr.ro, respectiv: 2009:1Euro = 4, 2373 lei; 2010:1Euro = 4, 2099 lei; 2011:1Euro = 4, 2379 lei., Cerinta nr. 1.Lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani. Prezentarea listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Standarde de protectia mediuluiCertificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul asocierii, toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o vor executa., Standarde a asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru domenii ce include activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri. In cazul asocierii, toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o vor executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer