Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Colectoare de canalizare si statie de epurare in comuna Radesti, judetul Galati??


Detaliu pentru invitatia numarul 328858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Radesti (Consiliul Local)
Numar invitatie: 328858/07.06.2012
Denumire contract: , ,Colectoare de canalizare si statie de epurare in comuna Radesti, judetul Galati??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Radesti (Consiliul Local)Cod fiscal: 16576043, Adresa: str.Principala nr.39, Radesti, Telefon: 0236333494, Fax: 0236333479
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Principala nr.90, Radesti, Romania, cod postal: 807014, telefon: +40 236333494, fax: +40 0236333479, persoana de contact: Vasile Nita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Radesti, judetul Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Colectoare de canalizare si statie de epurare in comuna Radesti, judetul Galati??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: VALOARE ESTIMATA -5026561 lei fara TVA din care organizare de santier 133333 lei fara TVA; amenajare pentru protectia mediului 20425 lei fara TVA; Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului ? 920000 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 026, 561 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare?100.000 lei (in cazul IMM-urilor 50%). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile?de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Modul de constituire a garantiei de participare conform art.86 alin.(1) din H.G.9256/2006 actualizata: -prin virament bancar in contul RO06TREZ3095006XXX000095 la Trezoreria Beresti; -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original conform Formular 10, - In cazul respingerii unei contestatii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, suma care se va calcula corespunzator, in conformitate cu art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5 % in cazul IMM-urilor) din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art.90 din HG nr.925/2006: a) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale avandu-se in vedere prevederile HG nr.1045/2011; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H. G. nr. 925 /2006 se aplica in mod corespunzator. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie va fi prevazuta in contract. In cazul S.G.B. emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Completare Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea)(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr.2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Completarea formularului Declaratie 2B-Prezentare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, inclusiv pentru punctele de lucru- formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)-Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat-formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale petru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cerinta nr.4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1*) (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69.1*) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul Comunei Radesti - Porumb O. Ioan, Contabilul Comunei Radesti ? Ciobanu Alina Monica, Consilier juridic ? Nita Vasile, Viceprimarul Comunei Radesti ? Porumb I. Ioan. Cerinta nr. 1-Persoane juridice romane-obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii;Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in copie conform cu originalul. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a documentelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani Cifra de afaceri globala va fi egala sau mai mare decat :9.000.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2 Oferantatul demonstreaza ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii decredit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pt a realizarea cash-flow-ul de executie a lucrarii in vederea sustinerii lucrarilor pe o duratade minim 4 luni, in valoare de minim 628.320 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2 Experienta similara -Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii in ultimii 5 ani (perioada considerata de la data semnarii contractului de lucrari) unui contract de lucrari similare a carui valoare sa fie de minim 5.000.000 lei fara TVA pentru executantul de lucrari., Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la dotari tehnice Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare tehnica (proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie): -statie de preparea a betoanelor, atestata ICECON sau echivalent si autorizatie de mediu a statiei, pentru locatia unde este amplasata;
-autogrederatestat ICECON sau echivalent;
-cilindru compactor pneu/pneuatestat ICECON sau echivalent.-cilindru compactorliss/liss atestat ICECON sau echivalent.-masina de prelucrat otel beton (taiat, indreptat si indoit), atestata ICECON-pompa de beton atestata ICECON sau similar-buldoexcavatoratestat ICECON sau echivalent.-autobetoniera ;
-macara pe pneuri;
-autobasculante;
-laborator de gradul II pentru betoane., Cerinta nr.4 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de executie lucrari : -responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului, -responsabil cu controlul calitatii-angajat al ofertantului/contract de prestari servicii cu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului-inginer electric atestat ANRE angajati ai ofertantului/contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului;
-sudori gaze autorizati ISCIR, angajati ai ofertantului/contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului;, Cerinta nr.5: Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.6 Informatii privind asociatii Cerinta nr.1 Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, Cerinta nr.2 Standarde de protectia mediului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara-Punctajul se acorda astfel-pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat criteriului respectiv; pentru alt prĂȘt decat cel prevazut la litera a) se acorda punctajul astfel : PA = (pret minim/pretn ) x 70, 0.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii , exclusiv TVA
Timpul de interventie (timpul de mobilizare si pana la care se ajunge) pentru remedierea defectiunilor
10
Descriere: -se acorda astfel -pentru perioada cea mai scurta se acorda punctajul maxim alocat- 10 puncte (maxim 24 ore);pentru o perioada mai lunga decat cea prevazuta la litera a), se acorda punctajul astfel : PB = (termen minim/ termenn ) x 10, 0.
DURATA GARANTIEILUCRARII (in ani)
20
Descriere: -se acorda astfel : Durata garantiei lucrarii trebuie sa fie de minim 1 an si maxim 3 ani.Ofertarea unei perioade de garantie mai mica de 1 an are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma.Pentru ofertele care contin o durata de garantie mai mare de 3 ani nu se vor acorda puncte ( se va puncta zero) in cadrul factorului de evaluare. Pentru o durata de garantie acordata in intervalul 1-3 ani, punctajul se acorda astfel: DG=( Dn/ Dmaxim)x20.Ptotal= PA+PB+DG
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit SEAP-atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer