Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE


Detaliu pentru invitatia numarul 354678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE RECUPERARE BORSA
Numar invitatie: 354678/14.10.2013
Denumire contract: COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE RECUPERARE BORSACod fiscal: 3694896, Adresa: STRADA FLOARE DE COLT, NUMARUL 1, Borsa, Telefon: +40 262342120, Fax: +40 262343169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALE TERMICE CU FUNCTIONARE PE BAZA DE COMBUSTIBIL LICHID.
II.1.6) CPV: 09135110-8 - Uleiuri combustibile cu continut redus de sulf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 508, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (conform art. 43^1, alin. 2/OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare): ? 5080 RONNOTA: conform prevederilor Art.278^1, alin. 1, 2/OUG34/2006 cu modificari si completari ulterioare, se va retine din garantia de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC si contestatorului care renunta la contestatie, suma (4288 RON) calculata in baza acestui articol.? perioada de valabilitate a garantiei de participare: ? 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)? modalitatea de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara- Formular nr.8? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari? ordin de plata in contul RO 15 TREZ4415041XXX001154, Trezoreria Viseu de Sus, CUI 3694896, ? depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerarNOTA: 1. dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP (scanata, pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata in ORIGINAL la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor (exceptie facand viramentul bancar). 2. pentru situatia in care un operator economic doreste sa constituie garantia de participare intr-o alta moneda dacat in lei, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatie in SEAP, la un curs de schimb comunicat de BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (documentul va fi incarcat electronic in SEAP) Formularul 1;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi incarcat electronic in SEAP) Formularul 2;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 (documentul va fi incarcat electronic in SEAP) Formularul 6-Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt: Ing.Stetco Cornel Remus-Manager, Dr.Hotea Gheorghe-Director Medical, Ec.Danci Sava-Director Financiar Contabil, Ec.Gavrilescu Monica-Presedinte comisie evaluare, An.Prog.Calauz Anton Andrei-Membru comisie evaluare, Mag.Coman Vasile Danut-Membru comisie evaluare, Ing.Timis Aurel-Membru comisie evaluare, Merceolog Pop Gheorghe-Membru comisie evaluare, Ing.Cretu Gheorghe-Membru comisie evaluare.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (documentul va fi incarcat electronic in SEAP) Formular 7. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele original/copie legalizata/copie conforma cu originalul valabil (informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii (documentul va fi incarcat electronic in SEAP).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat., Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 ani, se solicita Formularul 4 completat(documentul va fi incarcat electronic in SEAP) Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO9001/2008.(documentele vor fi incarcate electronic in SEAP)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer