Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Combustibil lichid usor tip 3


Detaliu pentru invitatia numarul 336941
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITOTIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA ORADEA
Numar invitatie: 336941/09.10.2012
Denumire contract: Combustibil lichid usor tip 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITOTIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA ORADEACod fiscal: 4208528, Adresa: CALEA ARADULUI NR. 2-4, Oradea, Telefon: +40 259401400, Fax: +40 259401416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA ARADULUI NR. 2, Oradea, Romania, cod postal: 410223, telefon: +40 259401400, fax: +40 259401416, persoana de contact: DIANA BOTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA ORADEA , str. Calea Aradului, nr.2, mun. Oradea, cod postal 410223, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Combustibil lichid usor tip 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Combustibil lichid usor tip 3, STAS 54-80, si transportul cantitatilor specificate in caietul de sarcini la sediile SPF Bors, jud. Bihor, SPF Turnu jud. Arad, si SPF Varsand jud. Arad.
II.1.6) CPV: 09135100-5 - Pacura pentru incalzirea locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.544 leiMod de constituire: Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei la casieria institutiei.Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului 11 din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin virament bancar, caz in care se va prezenta ordinul de plata, cu confirmare de la banca, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Contul in lei in care va fi virata suma este RO28TREZ0765005XXX000130, deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208528.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Se va constitui conform art.90 din HG 925/2006 : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, prin virare in contul de garantii sau prin depunerea sumei la casieria institutiei. Garantia de buna executie va firetinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fisa de date1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 1, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).2. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, in original, completata in conformitate cu modelul -formularul 2, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 dinOrdonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 3, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul vafi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.5. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fiprezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original, completat in conformitate cu modelul - Formularul 4, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, in original, completata in conformitate cu modelul - Formularul 5 si lista cu persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul Documentatiei de atribuire).Persoanele cu functii de decizie sau implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie din cadrul InspectoratuluiTeritorial al Politiei de Frontiera Oradea sunt: - Dl. Comisar sef de politie Bondar Marin, imputernicit sef al Inspectoratului;
- Dl. Comisar sef de politie Iancu Nicolaie , adjunct al sefului Inspectoratului- D-na. Comisar sef de politie Anton Mihaela, contabil sef.- Dl. Inspector de politie Mendre Marius, jurist.- Dl. Comisar sef de politie Tofei Vasile, achizitii.- Dl. Subcomisar de politie Hunia Valentin, patrimoniu.- Dl. Agent sef pr.de politie Igna Sorin, financiar- D-na. Agent sef pr.de politie Marinau Luciana, patrimoniu.- D-na Agent pr. de politie Bota Diana, achizitiiIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.** Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetulconsolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Tertul sustinator va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180si art.181 lit.a, c1 si d si neincadrarea in prevederile art.69 indice 1.Subcontractantul va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1.Asociatul va prezenta documentele solicitate la cerintele 1, 2, 3 si 7. 1. Persoane juridice romane - Certificatul constatator emis de oficii teritoriale organizate in subordinea Oficiului National al Registrului Comertului(nivel local) sau dupa caz emis de Oficiul National al Registrului Comertului ce functioneaza in subordinea Ministerului Justitiei(nivel national), in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Certificatul constatator trebuie safie valabil la data depunerii ofertelor si sa corespunda obiectului procedurii de achizitie de produse petroliere.Persoane fizice romane: autorizatie de functionare.2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor preciza informatii cu privire la: -rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
-declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara - Se va prezenta Lista principalelorlivrari in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa dispuna de o cisterna pentru transportul combustibilului cu verificare metrologica valabila la data limita a depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer