Achizitie publica - Combustibil pe baza de lemn esenta tare(brichete) ,inclusiv transport
Detaliu pentru invitatia numarul 351166
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351166/26.07.2013
Denumire contract: Combustibil pe baza de lemn esenta tare(brichete) , inclusiv transport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIACod fiscal: 4483811, Adresa: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Telefon: +40 0256410047/ +40 410048, Fax: +40 0256410366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Gataia, Romania, cod postal: 307185, telefon: +40 0256410047/ +40 410048, fax: +40 0256410366, persoana de contact: FLAVIA NICOLITA SARBU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Combustibil pe baza de lemn esenta tare(brichete) , inclusiv transport
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitatile minime si maxime sunt conform Caietului de sarcini.Cantitate minima este stabilita pana la 31.12.2013 iar cantitate maxima pana la 30.04.2014.Valoare minima 122720 lei, exclusiv TVA (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele si totodata este si valoarea estimata fara suplimentari) , pana la 31.12.2013, valoarea maxima 177000(valoarea totala maxima a contractului , care include si suplimentarile) pana la 30.04.2014.Optiuni: Posiblitatea prelungirii contractului cf. prev. art. 6 din HG nr. 925/2006
II.1.6) CPV: 09111400-4 - Combustibili pe baza de lemn (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 720 - 177, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1850 RON, exclusiv TVA. Echivalenta lei/alta valuta pt constit garant de particip, se va determina la cursul BNR din data publicarii invit de participare. Perioada de valabilitate a garant de particip trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a of care se va raporta la termenul limita de primire a of. Garant de parti se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in prezenta doc de atribuire.In cazul in care pers juridice opteaza pt constituirea garant de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO16TREZ6245041XXX000072 deschis la Trezoreria Deta.In cazul in care garan de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara , se va prezenta Scrisoarea de garantie bancara emisa de o banca.Dovada const garan de particip se va prezenta in limba romana si va fi prezentata impreuna cu scris de inaintare, atasat pricului exterior.Neconstituirea garant de particip pana la data si ora deschiderii of atrage respingerea ofertei. Pt operatorii economici incadrati cf legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus, se va utiliza modelul din sectiuneaFormulare si modele.In cf cu OUG 34/2006 art.278¹in cazul in care este depusa contestatie, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garan de participare in raport cu val. estim. a contractului 1% din acesta valoare, in sit.resping de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contest nu este ca urmare a adoptarii de catre aut.contr.a masurilor de remediere necesare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului sau prin depunerea in numerar la caseria unitatii a contravalorii aferente acesteia.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA. Autoritatea contractanta are dreptul de a emitepretentii asupra garantiei de buna executie, oricand peparcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isiindeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului\verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia. Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(Formular2)Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181Declaratie pe proprie raspundere(Formular3)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181lit.a), lit.c)1 si lit.d)dinO.U.G.nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?"Declaratie pe proprie raspundere Formular 4 In conformitate cu Ordinul ANRMAP314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 : (Formular 5)-Declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator(daca este cazul).Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager, Ec. Cornelia Elena SarganDirector Fina.- Contabil, Ec. Nicolita Flavia SirbuResp. Achizitii Rodica MogaJurist-Sandovici Constantin GigiTehnicina-Craiu Dorel Trifu- Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantuluiNota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.Si-Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata impozitelor si taxelor catre bugetul local - original sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului..Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulNota 2 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse. Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, codul CAEN corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractului de achizitie.Informatiile cuprinse in certif.constator vor fi reale/actuale.la data limita de depunere a ofertei.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica (Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ?copie). Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.-IN CAZUL ASOCIERII: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte;
-Cerinta privind autorizarea obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro. (curs BNR mediu de: 2010 = 4, 2099 ron/euro; 2011 = 4, 2379ron/euro; 2012=4, 4287ron/euro ). ? Bilantul contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Se solicita lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in baza a cel mult 3 contracte a caror valoare/valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 122720 lei; livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Valorile vor fi exprimate lei , daca este cazul lei/euro cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv(2010, 2011, 2012), 2010 = 4, 2099 ; 2011 =4, 2379 ; 2012=4, 4287 Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru societate, respectiv SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru societate, respectiv SR EN ISO 14001/2004 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului). Nota: Documentul se va prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 09:05