Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Combustibil tip M (calor extra 1)


Detaliu pentru invitatia numarul 316129
Autoritate contractanta
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Constanta
Cod de identificare fiscala: 4301014
Adresa: Aleea Zmeurei nr. 3, Constanta
Telefon: 0241/641188
Fax: 0241/698668
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Combustibil tip M (calor extra 1)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Aprovizionare combustibil de incalzire
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 17:13
Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Constanta, Aleea Zmeurei, nr. 3, loc. Constanta, judet Constanta
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Constanta, Aleea Zmeurei, nr.3, loc. Constanta, judet Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 437, 298 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind neincadrarea în situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.-Se solicita confirmarea, in original sau copie certificata conform cu originalul, privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local.-Copie certificata conform cu originalul dupaCertificatul de înregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor din care sã rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.-Autorizatie de mediu, copie certificata conform cu originalul, valabila pentru anul 2011;
-Certificat de calitate ISO 9001 sau alte documente echivalente;
Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante.Se solicita garantie de participare, valabila pâna la cel putin data de 30.10.2011 în valoare de 4.400 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer