Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMBUSTIBILI


Detaliu pentru invitatia numarul 346921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA PARCULUI MEMORIAL CONSTANTIN STERE
Numar invitatie: 346921/20.05.2013
Denumire contract: COMBUSTIBILI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA PARCULUI MEMORIAL CONSTANTIN STERECod fiscal: 14741896, Adresa: DN 1 B km.11 + 535, Ploiesti, Telefon: +40 0244275972, Fax: +40 0244275972
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DN 1 B km.11 + 535, Ploiesti, Romania, cod postal: OP 1 CP 46, telefon: +40 0244275972, fax: +40 0244275972, persoana de contact: MOAGHER LAURA MIHAELA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DN 1 B km.11 + 535, Ploiesti, Romania, cod postal: OP 1 CP 46, telefon: +40 0244275972, fax: +40 0244275972,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COMBUSTIBILI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de benzina si motorina pe baza de carduri pentru combustibili autoConsum estimat carburanti: 7500 l benzina si 25000 l motorina pana la 31.12.2013Consum estimat suplimentar: 3750 l benzina si 12500 l motorina pentru 4 luniCosum total estimat: 11250 l benzina si 37500 l motorinaValoare estimata contract: 157300 lei fara TVA pana la 31.12.2013Valoare estimata cu suplimentari: 235950 fara TVAOptiuni: val est contr 157.300(pana la 31.12.2013) - 235.950 (cu suplimentari) lei fara TVA
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 300 - 235, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se raporteaza la valoarea estimata fara suplimentari si este in valoare de: 1500 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia se poate constitui prin depunere in numerar la caseria APMCS Ploiesti, in contul RO29TREZ5215006XXX000117 la Trezoreria Ploiesti, prin scrisoare de garantie bancara - in original sau instrument de garantare emis de o societate de asigurati.Curs referinta BNR/18.04.2013 - 1 eur = 4.3747 lei.Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile se va face prin raportare la valoarea estimata fara suplimentari.In cazul in care ofertantul nu va face dovada constituirii garantiei de participare pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi respinsa. Restituirea garantiei se va face conform art. 87 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, prezentare formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director: Moaghel Laura MihaelaComisia de evaluare a ofertelor: Presedinte: Curelea CameliaMembrii: Tataru LilianaOprina AurelDobrescu ValentinaPrisecariu RazvanSecretar: Manea Razvan Costin Persoane juridice fizice romane - certificatul constatator emis de ORC (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Va fi prezentat in original/copie legalizata/xerocopie cu mentiunea "conform cu originalul", semnata si stampilata.Persoane juridice fizice straine - pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelormentionate -Completare formular Informatii generale cu respectarea solicitarilor referitoare la datele de identificare ale firmei.Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu statiile de alimentare de pe raza municipiului Ploiesti Ofertantul va prezenta un certificat emis de de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform SR EN ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatori ieconomici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer