Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Compactor cu role pentru echipament ornieraj


Detaliu pentru invitatia numarul 325758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 325758/04.05.2012
Denumire contract: Compactor cu role pentru echipament ornieraj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213171120, fax: +40 213171121, persoana de contact: Birou Contracte, Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Iuliu Maniu nr. 401A, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061127, telefon: +40 213171120, fax: +40 213171121, persoana de contact: Birou Contracte, Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Compactor cu role pentru echipament ornieraj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui compactor cu role pentru echipament ornieraj necesar pentru confectionarea placilor din mixtura asfaltica, conformSR EN 12697-33+A1:2007, in vederea incercarii la ornieraj conform SR EN 12697-22+A1:2007 cu dispozitiv mic, in aer, (echipament COOPERCRT-WT-EN 1, aflat in dotarea laboratorului, sau echivalent).
II.1.6) CPV: 43315000-4 - Compactoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2400 lei, perioada de valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278 indice 1 din OUG 34/2006:1209.67 lei;Garantia de participare poate fi constituita : -FIE prin virament bancar in contul CESTRIN deschis la B.C.R. sector 1, Nr. cont: RO84 RNCB 0072 0497 1096 0001 (in original sau in copie, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.) -FIE printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire, precum si in conformitate cu modelele prezentate in Documentatia de Atribuire, Sectiunea ?Formulare?.Garantia trebuie sa fie irevocabila.NOTA: Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantii straini tip I.M.M pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip I.M.M din Romania.Se va complata Formularul C- ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? din Sectiunea ?Formulare? la Documentatia de atribuireOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantum de 5% din valoarea acceptata fara TVA, emisa de catre o banca autorizata/societate de asigurari. Se va prezenta autoritatii contractante in termen de 15 zile de la semnarea contractului.Garantia de buna executie se prezinta in original.Nota: Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27 / 2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de buna executie vor depune documente prin care dovedesc faptul ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele care detin functie de decizie: Stefan Ionita ? Director CESTRIN, Milica Arsenie ? Director economic, Alina Iuliana Valcu- Consilier juridic, Grigore Sepanschi Bianca- Sef Birou Contracte Achizitii Publice, inlocuitor Stefan Puica, Vasilica Beica - Sef Sectie Laboratore, Dobre Ion ? Responsabil pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr.4-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local (vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: - Certificatele se vor prezenta sub forma formularelor tip emise de organele competente privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original , copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere juridice, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in tara unde este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata, in limba romana.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial o DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE SEMNATA DE REPREZENTANTUL SAU LEGAL, prin care sa confirme caindeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire, declaratie care va fi insotita de o ANEXA in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, darprecis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte asa cum au fost solicitate de catre Autoritatea Contractanta.In Anexa, Ofertantul va completa in mod obligatoriu toate elementele/campurile solicitate de Autoritatea Contractanta inclusiv valori, cantitati sau altele asemenea.Prezentarea declaratiei si a anexei aferente acesteia care nu contine toate informatiile solicitate va putea duce la respingerea ofertei.In cazul in care ofertantul opteaza initial pentru prezentarea declaratiei pe propria raspundere si anexei aferente acesteia va completa urmatoarele documente din Sectiunea ?Formulare?, al Documentatiei de Atribuire: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea cerintelor de calificare ? Formularul D2. Anexa declaratiei pe proprie raspundere privind indeplinirea cerintelor de calificareAceste documente trebuie obligatoriu completate, stampilate si semnate de reprezentatul legal al ofertantului in conformitate cu cerintele din Documentatia de Atribuire.In cazul asocierii mai multor operatori economici (oferta comuna), declaratia si anexa aferenta acesteia se va prezenta de catre fiecare membru in parte completandu-se numai elementele care privesc partea sa de implicare in indeplinirea cerintelor si va fi semnata de reprezentantul sau legal.In cazul in care ofertantul uzeaza de Declaratia pe propria raspundere prin care sa confirme indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr.1 - Prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/ candidatul este stabilit.Ofertantul va prezenta: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Aceste documente se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata, in limba romana.Ofertantului clasat pe primul loc i se vorsolicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copielegalizata, daca a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin120.967, 42 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract care a avut ca obiect furnizarea de echipamente (receptionate partial sau total) in care participarea ofertantului a fost de minim 120.967, 42 lei., Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, www.cestrin.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer