Achizitie publica - COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Detaliu pentru invitatia numarul 75403
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Cod de identificare fiscala: R1284717
Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu
Telefon: 0246213003, 0246211528
Fax: 0213110521
Denumire invitatie: COMPANIA NATIONALAADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALES.A. GIURGIU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74410000-6 - Servicii de publicitate (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Servicii de publicitate pentru promovarea companiei prin agentie de publicitate
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 27.08.2007 16:39
Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Fluviale S.A. Giurgiu, Sos. Portului nr.1, Cod postal: 080013
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, aflate in termen de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor, care sa ateste ca ofertantul nu figureaza in evidente cu obligatii de plata catre buget la data de 31.07.2007, Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale, certificat aflat in termen de valabilitate, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza in evidentele compartimentului fiscal cu creante bugetare de plata catre bugetul local conform evidentelor existente la data intocmirii, Certificat constatator, Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2006, Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, Prezentarea a cel putin 3 contracte de servicii similarein ultimii 3 ani.
De la sediul autoritatii contractante, contra cost: 50 lei inclusiv TVA.