Achizitie publica - Completare si remediere lucrari aferente obiectivului ??Reabilitare DJ 151 , km 45+810-126+712 , lim. Jud. Mures-Bistrita
Detaliu pentru invitatia numarul 354060
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354060/24.09.2013
Denumire contract: Completare siremedierelucrariaferente obiectivului ??ReabilitareDJ 151 , km 45+810-126+712 , lim.Jud. Mures-Bistrita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Consiliului judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2 , in sala de Sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Completare siremedierelucrariaferente obiectivului ??ReabilitareDJ 151 , km 45+810-126+712 , lim.Jud. Mures-Bistrita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea unor lucrari de remediere a lucrarilor executate dupa cum urmeaza : Lot 1 ? lucrari de inlocuire a dalelor existente cu dale tip elastic , refacearea infrastructurii cu introducerea de geogrile si geotextile, acordarea trecerii la nivel cu drumulexistentprin refacerea si completarea straturilor rutiere existente; lot 2- lucrari de refacere suprafete de rulare si evacuarea apelor , lot 3- executia de tratamente bituminoase pe acostamente; lot 4- se va realize slam bituminous pe carosabilValoarea cheltuielilor cu lucrari diverse si neprevazute este 0 ( zero) .
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 955, 031 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de: Lot 1?12.000 lei;Lot 2-5.600 lei; Lot 3-10.000 lei;Lot 4- 6.000 lei;Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 120 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in originalSau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca;In cazul prezentarii Scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa.Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166;Cod fiscal 4347550NotaOfertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulate sau ofertantul renunta la contestatie in masura in carerenuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesarei se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv Lot 1-4.586, 43 lei; Lot 2- 2.845, 50 lei; Lot 3- 4.337, 60 lei ; Lot 4- 3.064, 40 lei;Data pentru care se va face conversia valorilor la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR : data publicarii invitatiei de participare. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul -, ,Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10 % din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantie de buna executie- conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art.1 din HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG.925/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara de buna executie se va completa formularul anexa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere-Completare Formular nr 5- Declaratie de eligibilitate2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere Completare - Formular nr.6 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere- completareFormular nr.84.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere(completareFormular nr.7)Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: : Presedinte Consiliul Judetean ? Moldovan Emil Radu , Vicepresedinte Pugna Alexandru, , Vicepresedinte- Popescu Grigore Dorin ; Administrator public ?Moldovan Florin Grigore , Tinis Viorel ? director economic, Redl Iosif ? secretarul judetului , Sabo Augustin ? sef Seviciu buget finante , Ortan Alexandru - Sef serviciu administrare drumuri judetene, lucrari publice; Coldea Raveca- sef Birou achizitii publice, Ungureanu Elisabeta- consilier Birou achizitii publice , Bulcu Coralia- Serviciu Juridic contencios si resurse umane, Burian Marieta - Consilier Juridic laServiciului Juridic contencios si resurse umane , Maria Marginean ? consilier superior serviciu administrare drumuri judetene, lucrari publice;consilieri judeteni: Bresfelean Ciprian-Radu, Bugnar Ramona-Cristina, Bumbu Mihai-Adrian, Coman Samuel Leon, Curteanu Eugen-Dicones, Circu Mirela Maria, Gaftone Ioan, Lacatus Emil, Lupsan Nicolae-Grigore, Marc Vasile, Mereuta Mircea, Moldovan Andrei Valentin, Moldoveanu Ileana, Montoiu Gabriela-Catalina, Muresan Mihail, Negruseri Vasile, Pop George, Puica Vasile, Rogozan Florin-Grigore, Runcan Anton-Claudiu, Sasarman Monica, Sighiartau Robert-Ionatan, Stroe Iulian-Cristian, Suciu Andrei, Szanto Arpad, Ulecan Maria, Urite Florin-Radu.5 Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele .6. Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele .Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul 1 Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.2. Autorizatie si Agrement tehnic feroviar conform HG 626/ 1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane si Ordinul Minustrului Transporturilor nr 290/ 13.04.2000 pentru domeniul constructii/ reparatii/ intretinere linii cale ferata, valabila la data limita de depunere a ofertelor .Ofertantul castigator va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se va angaja la prelungirea valabilitatii autorizatiei si agrementului tehnic feroviar in caz ca acestea expira pe parcursul derularii contractului.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de minim : Lot 1- 1.200.000 lei ; Lot 2- 420.000 lei; Lot 3- 800.000 lei ; Lot 4 ? 450.000 lei ;
-Fisa informatii generale ?completare formular 11Ofertantul va prezenta copie "conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare (Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012 sau documente echivalente)Nota Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anualcomunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 ;Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Nota Se vor lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 /2011-Anexa 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Nota In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta si o lista centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotitat de certificaride buna executie din care sa reiasa : valoarea, beneficiarii lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit .Operatorul economic va face dovada ca a executat , in ultimii 5 ani cel putin o lucare similara a carui valoaresa fie cel putin egala cu o valoare de : Lot 1- 600.000 lei fara TVA ; Lot 2- 200.000 lei fara TVA ; Lot 3- 500.000 lei fara TVA ; Lot 4- 250.000 lei fara TVA ;Nota : - Echivalenta in euro se va calcula pentru fiecare an raportat la cursulmediu stabilit de BNR pentru anul respectiv ; Echivalenta din alta valuta seva calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu stabilit de BNR pentruanul respectiv;
-Raportare experientei similare se va face la valoarea contractelor fara TVA- Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vacalcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si acadrelor de conducere pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intreofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioareNota Se va lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 /2011 ? Anexa 2, Informatii privind asociatiiNota : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul deAsocieredin care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareacontractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecareasociat in parte;, Informatii privind subcontractantii - se va prezenta Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Certificat emis de catre un organism independent care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 15:07