Achizitie publica - Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in cadrul fiselor masurilor din PNDR pentru proiectele finalizate ?i cererile de sprijin pe suprafa?a platite
Detaliu pentru invitatia numarul 324628
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324628/23.04.2012
Denumire contract: Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in cadrul fiselor masurilor din PNDR pentru proiectele finalizate ?i cererile de sprijin pe suprafa?a platite
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Agriculturii si Dezvoltarii RuraleCod fiscal: 4221187, Adresa: B-dul Carol I nr. 24, Bucuresti, Telefon: 3078482, Fax: 3078699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 020931, telefon: +40 213072472, fax: +40 213072442, persoana de contact: B-dul Carol I nr. 24, sector 3
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Agriculturii si Dezvoltari Rurale, Bdul. Carol I, nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in cadrul fiselor masurilor din PNDR pentru proiectele finalizate ?i cererile de sprijin pe suprafa?a platite
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Completarea indicatorilor de rezultat comuni si aditionali prevazuti in fisele masurilor din cadrul PNDR: - pentru proiectele finalizate si cererile de sprijin pe suprafata platite pana la data de 31 decembrie 2011 (exceptand submasura 431.1 finalizata in anul 2010, pentru care au fost raportate deja rezultatele implementarii) ? termen de predare a indicatorilor: maxim 45 de zile de la data intrarii in vigoare a contractului;
- pentru proiectele finalizate si cererile de sprijin pe suprafata platite pana la data de 31 decembrie 2012 ? termen de predare a indicatorilor 1 iunie 2013;
- pentru proiectele finalizate si cererile de sprijin pe suprafata platite pana la data de 31 decembrie 2013 ? termen de predare a indicatorilor 1 iunie 2014, in vederea raportarii acestora catre Comisia Europeana conform prevederilor din Regulamentele specifice.
II.1.6) CPV: 72310000-1 - Servicii de procesare de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 910.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP: 10.258 LEI, se const in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006, val 90 zile de la data limita de dep ofert. In cazul in care ofertantul i?i extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Daca ofert refuza extind valab va fi exclus din procedura. Instrumentul de garantare se va emite in favoarea MADR ?i tb sa prevada daca plata gp se va executa: a) condi?ionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contract garantat; sau b) necondi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiar, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul unei asocieri, Instrum garantare va fi emis in numele ?i pentru liderul asocierii. Se accepta un singur instrum de garantare care sa acopere integral suma men?mai sus. Date necesare pentru constituirea gp: COD FISCAL: 4221187 ATCPMB ? SPLAIUL UNIRII NR. 6-8, SECTOR 4, BUC COD IBAN: RO33TREZ7005005XXX000152. Ofert care nu sunt insotite de gp, in cuantumul, forma ?i avand perioada de valabilitate solicitata mai sus, vor fi respinse in cadrul ?edin?ei de deschidere a ofertelor. gp depusa in alta moneda decat LEI duce la excluderea ofertantului. Gp se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278`1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modif ?i complet. In masura in care CNSC respinge o eventuala contesta?ie, AC va re?ine contestatorului suma de 4.292, 91 lei din gp in raport cu valoarea estimata a contractului (512.910, 6 lei), sume conform prevederilor art. 278`1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului semnat, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1- decl priv eligibilCaz judic pt administrator si/saupers imputernicit care semneaza decl privind eligib. In cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv leader-ul) este obligat sa depuna acest formular si cazierul judiciar.Decl neincad in prev art. 181-Form nr. 21. Certif atest fisc elib de organ administrare fiscala al unit administ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligat la bugetul de stat din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).2. Certif plata impozite taxe locale, sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie lizib semnat si stampil ?cf cu origin? de catre reprezent legal).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta Form 2 si doc relevante.Decl privind calit particip procedura ? Form 3Ofert nu are dreptul, in cadrul acestei proc, sub sanctiunea respingerii ofsa depuna doua sau mai multe oferte individuale si sau comune;sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.sa depuna of individuala/comuna si sa fie nominaliz tert sustinat in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii of individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asocIn cazul unei asoc, Form 4?Acord asociere, iar fiecare asociat obligat prez Form 3Certif particip la licitatie cu oferta independ- Form 17Decl neincadrarea art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPers cu functii de decizie implic in proc achiz in ceea ce priv organiz, derul si finaliz proc sunt: ministru - Stelian FUIADir Gen?Cornelia MIHAIDir ?Georgiana PREDASef serv ?Adela STEFANSef serv ?Andreea TUINEAS serv?D. IONITA Capacitatea de exercitate a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice/fizice romaneFiecare ofertant si, in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte ca documente relevante: ? Certificat constatator (lider, asociat) eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domeniul de activitate si faptul ca acesta nu este in stare de insolventa, lichidare, faliment sau reorganizare judiciara, valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului); Ofertantul clasat pe primul loc, iinainte de transmiterea comunicaarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator iin original/copie legalizataa;Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta ca documente relevante documente considerate edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica din care sa rezulte obiectul de activitate al firmei, specific acestei achizitii publice, valabil la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A. Operatori economiciMedia cifrei de afaceri globale pentru ultimii 2 aniCerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 2 ani trebuie sa fie de minim 200.000 EURO.B. Pentru institutiile publice: 1. Media veniturilor operationale pentru ultimii 2 aniCerinta minima: Media veniturilor operationale pentru ultimii 2 ani trebuie sa fie de minim 200.000 EURO.C. Pentru ONG-uri: 1. Media veniturilor din activitatile fara scop patrimonial si din activitatile economice pentru ultimii 2 aniCerinta minima: Media veniturilor din activitatile fara scop patrimonial si din activitatile economice pentru ultimii 2 anitrebuie sa fie de minim 200.000 EURO.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Minim 1 si maxim 3 contracte de servicii avand ca obiect servicii de dezvoltare de metodologii de calcul si colectare de date pentru indicatori socio-economici, pentru agricultura ?i/sau de mediu in valoare cumulata de minim 110.000 euro, din care unul sa presupuna dezvoltarea de metodologii ?i indicatori statistici pentru dezvoltare rurala ?i agricultura sau dezvoltarea de alte metodologii ?i indicatori statistici pentru o autoritate publica na?ionala sau EUROSTAT., Resurse umanePentru indeplinirea contractului este necesara asigurarea personalului de specialitate: ? Expert cheie 1Calificari si aptitudini1. studii universitare in domeniul statisticii si previziunii economice/sociologie/matematica;1. minim 5 ani experienta in domeniul statisticii si previziunii economice, 2.participarea in cadrul a minim 1 proiect implementat privind dezvoltarea de metodologii si indicatori statistici din domeniul agriculturii, mediului si/sau dezvoltarii rurale ., Resurse umane? Expert cheie 2Calificari si aptitudini1. studii universitare in domeniul statisticii si previziunii economice/sociologie/matematica;Experienta profesionala1. minim 5 ani experienta in domeniul statisticii si previziunii economice/sociologie/matematica precum si in tehnici de esantionare si estimare a rezultatelor;2. participarea in cadrul a minim 1 proiect implementat privind indicatorii socio-economici ?i/sau de mediu (colectare, prelucrare, agregare, analiza date, etc).? Expert cheie 3Calificari si aptitudini1. studii universitare in domeniul statisticii;Experienta profesionala1. minim 5 ani experienta in domeniul statisticii;2. participarea in cadrul a minim 1 proiect implementat privind analiza economica in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale., Informatii privind tertul sustinator, Dotare tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada existentei/sau capacita?ii de a de?ine la momentul implementarii proiectului a unei retele de colectare date la nivel teritorial (judet).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului altele decat cele mentionate pe punctul 3 din caietul de sarcini
10
Descriere: Pentru descrierea si argumentarea fiecarui nou risc identificat de ofertant altul decat cele mentionate pe punctul 3 din caietul de sarcini se vor acorda 2 puncte, pana la un maxim de 10 puncte
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor noi identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
10
Descriere: Pentru fiecare recomandare de reducere/eliminare a riscurilor noi identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini se vor acorda 2 punct, pana la un maxim de 10 puncte
Reducerea termenului de depunere a raportului intermediar de activitate nr. 1
20
Descriere: Pentru depunerea raportului intermediar de activitate nr. 1 intr-un termen =in 455zile de la semnarea contractului se vor acorda 0 puncte. Pentru fiecare zi de scurtare a termenuluise vor acorda 2 puncte pana la un maxim de 20 de puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP- Atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 09:24