Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Completarea sistemului clasic de preparare ACM cu sistem care utilizeaza en solara la SpitalulVulcan


Detaliu pentru invitatia numarul 284220
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL VULCAN
Cod de identificare fiscala: 4375267
Adresa: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan
Telefon: 0254570340
Fax: 0254571910
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Completarea sistemului clasic de preparare ACM cu sistem care utilizeaza en solara la SpitalulVulcan
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari pentru investitia Completarea sistemului clasic de preparare apa calda menajera cu sistem care utilizeaza energia solara la Spitalul Municipal Vulcan, jud. Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.03.2011 15:50
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr. 31 localitatea Vulcan, cod postal 336200, judetul Hunedoara la Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Vulcan, Bd. Mihai Viteazu nr. 31, Sala de sedinte a Consiliului Local
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 628, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cerinte minime de calificare: CA la 2009-minim 1.000.000 lei. Finalizarea în ultimii 5ani a cel putin 1 contr. similar(executie-încalzire-preparareACM prin energii alternative), în valoare de min.350.000lei(fara TVA). Minim: 1manager proiect-inginer instalatii; 1responsabil tehnic cu executia?inginer constructii; 1responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; 1responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor(RSVTI)aut.ISCIR; 1responsabil tehnic cu sudura(RTS)aut. ISCIR; 1responsabil cu verificarea tehnica(RVT) aut. ISCIR; 1responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatii(RSL)aut.ISCIR; 1responsabil cu avizarea documentatiei tehnice de instalare/preliminare/automatizare (RADTI/RADTP/RADTA)autorizat ISCIR; 1inginer instalatii; 1maistru instalatii; 1instalator aut. ANRE gr.ID; 1sudor în otel aut. ISCIR; 1electrician aut. ANRE grad IIA, IIB; 1evaluator al riscurilor pentru securitate si sanatate în munca;1coordonator securitate si sanatate în munca
Din SEAP sect.Documentatie si clarificari, iar Caietul de Sarcini in format electronic pe CD, in baza unei solicitari scrise, de la sediul autoritatii contractante, Cam.33Gar. de participare 10000lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
10
Descriere: Garantia acordata lucrarii - Perioada maxima de garantie acordata lucrarii este de 10 ani si se acorda punctaj maxim.Punctajul se acorda astfel: - pentru cea mai mare perioada de garantie, de acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare - 100 puncte.- pentru alta perioada de garantie, punctajul de acorda astfel: Pgarantie n=Gn/Gmaxx100Unde: Pgarantie n = punctajul ofertei care se evalueaza;Gn=perioada de garantie a ofertei care se evalueaza;Gmax= perioada de garantie cea mai mare ofertata.Ponderea acestui factor este de 10%
Perioada de interventie in timpul garantiei
10
Descriere: Perioada de timp dintre momentul comunicarii aparitiei unei defectiuni si momentul remedierii defectiunii ? in ore. La stabilirea acestei perioade, fiecare ofertant va tine seama de posibilitatea de convocare a personalului, de distanta pana la punctul de interventie s.a., perioada de interventie minimaimpusa de autoritatea contractanta este de 5 ore.Punctajul se acorda astfel: - pentru ofertacu cea mai scazuta durata de interventie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare - 100 puncte;
- pentru oferta cu alta durata de interventie decat cea care a obtinut punctajul maxim acordat pentru acest factor, punctajul se va calcula astfel: Pinterventie n= Dinterventiemin/ Dinterventien x 100Unde: Pinterventie n = punctajul ofertei care se evalueaza;Dinterventiemin = durata de interventie cea mai mica acordata;Dinterventien = durata de interventie a ofertei care se evalueaza.Ponderea acestui factor este de 10%
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer