Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMPLETAREA SISTEMULUI CLASIC DE PRODUCERE A ENERGIEI TERMICE PRIN VALORIFICAREA RESURSELOR DE ENERGII REGENERABILE,, LA OBIECTIVE DIN COMUNA BOLDESTI GRADISTEA - LUCRARI DE CONSTRUCTII, INSTALATII SI ECHIPAMENTE CU MONTAJ SI PROBE TEHNOLOGICE


Detaliu pentru invitatia numarul 333859
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA
Numar invitatie: 333859/17.08.2012
Denumire contract: COMPLETAREA SISTEMULUI CLASIC DE PRODUCERE A ENERGIEI TERMICE PRIN VALORIFICAREA RESURSELOR DE ENERGII REGENERABILE, , LA OBIECTIVE DIN COMUNA BOLDESTI GRADISTEA - LUCRARI DE CONSTRUCTII, INSTALATII SI ECHIPAMENTE CU MONTAJ SI PROBE TEHNOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOLDESTI-GRADISTEACod fiscal: 2843760, Adresa: COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA, JUDETUL PRAHOVA, Boldesti-Gradistea, Telefon: 0244/448200, Fax: 0244/448000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BOLDESTI-GRADISTEA, JUDETUL PRAHOVA, Boldesti-Gradistea, Romania, cod postal: 107075, telefon: +40 244448200, fax: +40 244448000, persoana de contact: Negoita Georgiana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Boldesti-Gradistea, comuna Boldesti-Gradistea, sat Boldesti nr.339, judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COMPLETAREA SISTEMULUI CLASIC DE PRODUCERE A ENERGIEI TERMICE PRIN VALORIFICAREA RESURSELOR DE ENERGII REGENERABILE, , LA OBIECTIVE DIN COMUNA BOLDESTI GRADISTEA - LUCRARI DE CONSTRUCTII, INSTALATII SI ECHIPAMENTE CU MONTAJ SI PROBE TEHNOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: COMPLETAREA SISTEMULUI CLASIC DE PRODUCERE A ENERGIEI TERMICE PRIN VALORIFICAREA RESURSELOR DE ENERGII REGENERABILE, , LA OBIECTIVE DIN COMUNA BOLDESTI GRADISTEA ยป - LUCRARI DE CONSTRUCTII, INSTALATII SI ECHIPAMENTE CU MONTAJ SI PROBE TEHNOLOGICEin cadrul ?PROGRAMULUI DE INLOCUIRE SAU COMPLETARE A SISTEMELOR CLASICE DE INCALZIRE CU SISTEME CARE UTILIZEAZA ENERGIE SOLARA, ENERGIE GEOTERMALA SI ENERGIE EOLIANA SAU ALTE SISTEME CARE CONDUC LA IMBUNATAlIREA CALITAlII AERULUI, APEI SI SOLULUI
II.1.6) CPV: 45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 502, 054 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
suma de10041lei se va constitui : prin virament bancar in contul de garantii al Primariei Boldesti-GradisteaRO86TREZ5245006xxx000748deschis Trez Mizil;instrument garant.emis in cond legii de societ bancara sau societ asig original FORMULAR 22 prin depunerea numerar la casieria autorit contractante.Scrisoare de garant bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau banca din strainatate cu corespond banca din Romania.Daca ofert se incadreaza in IMM benef de reducerea 50%cuantum si ataseazaDeclaratiapropria raspundere privind incadrarea inIMM Perioada de valab este90zile calendde la data limita pentru depunereaofertelorDovada constituirii garant participare ptr oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu la deschid ofert inoriginalOfertelecarenusunt insotitededovada constitgaran participare sunt respinse ca inacceptabileAutorit Contractanta are dreptul de a retine garant participare ofertantin situat prev art87din HG 925/2006modif si comp ultsi in sit prevaz.de art278.1OUG 34/2006modifisicomplet ulterior.Garantia se restituie ofert in caz prev art88 HG925/2006modif si compl ult.In cazul unei asocieri va fi constit de catre Liderul Asociatiei.AutoritContract isi rezerva dreptul dea respinge instrument de garant.emis in conditiile legii de o societ bancara sau de societ asigurari in urma verificarilor efectuate de autoritatile bancare romanesti.Separat de documentele calif si oferta se vor prezentaScris inaintare dovada const garant particip decl incadr.IMM(Anexa 4.4.16)daca este cazul, imputernicire represent ofertantla sedinta deschid(Anexa 2)
Garantie de buna executie
5%din valoarea contract in lei fara TVA.Mod de constituire Scrisoare de garantie buna executie prezentata la data semnarii contract sau orice alta forma de constit.garantie bunaexecutie conf art90 alin1dinHG925/2006Ofertant va mentiona in oferta sa financi sauinsolicitare prezentla semnarea contract modulde constit.a garantiei buna executie.Ofertant declarat castigator are obligatia de a constitui garant buna executiein conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de15 ziledeladata semnarii contract sub sanct, rezilieri acestuia. Daca partile convingarantia buna executie se constituie conform prev.art90alin3 HG925/2006modif si complt.HG1045/2011.Autoritatea contract va elibera/restitui garantia buna executie conform art92alin4 HG925/2006cu modifsicomplet ulte
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Completare Formular nr.2, original semnat, datat si stampilatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006Se solicita si pentruasociat /tertul sustinator(daca este cazul Completare ?Formular nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul24- Imputernicire semnata de catre administratorul societatii in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei - original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publica.Actul de identitate al persoanei imputernicite- copieIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Completare Formular 9Completare Formularul 24Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, inuna dintre formele original/ copii legalizate/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul pentru Mediu conform art. 14, alin 2, lit. c) din GHIDUL DE FINANTARE din 8 mai 2009a Programului de inlocuire sau de completrae a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara, energia geotermala si energia eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului -aprobat de Ordinul 565/2009 in una dintre formele original/ copii legalizate/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulSe solicita si pentru asociat/tertul sustinator daca este cazulCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta? cf. Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010Completare formular nr.25.Neincadrareain prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertantasociat/subcontractant/tert sustinator o declaratiecorespunzator formular 30Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organiz, derulareafinaliz proced atrib, respectiv pers care aproba/semn doc emise in legat cu sau pentru proced atrib, inclusiv pers care aproba buget aferent autori contract, necesar finanti contract achizi publica: Enescu Niculae-Emi, primar, Scorus Ionel, secretar, Draghici Costel viceprimar, Voiculescu Nicolae, contabil, Negoita Georgianar, resp achiz.pub, consilieri locali Boldesti-Gradistea: Jarnea M Petre, Lamba V Stefan, Draghiciu Valentin-Adin, Chivu DNeculai, Vasile M Dorin, Costache Mihai, Ilie C Ioan, Ion C Damaschin, Vasile A Ionel-Cornel, Constantin Gh.Eugen, DraghiciA Costel prevaz in anexa Formularului 30. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Se va prezenta conf art.5 din Ordin 509/2011privind formulare criteriile de calificare si selectiePersoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatoruleconomic- va fi prezentat in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul. ORC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca obiectul de activitate al ofertantului(codurile CAEN) trebuie sa cuprinsa si activitati de tipul celorsupuse procedurii de achizitie, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de averifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Persoane juridice / fizice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa fie depuse in unadintre formele : original, copielegalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta Bilanturile contabilepentru anii2009, 2010, 2011.vizate si inregistrate de catre organele competente.Documentele vor fi prezentate in una dintre formeleoriginal/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinta doc.solicitate .Se va prez.side tert sustinat., Se solicita realizarea unei cifre mediide afaceriglobale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu: 1.004.108 leiCursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.2011 -1 euro=4, 3197 leiIn cazul in care candidatul este o asociere si se incadreaza in categ IMM conf Lg nr.346/2004, cu modif si complet ult, benef de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra medieafaceri globala.. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.FORMULAR11.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitat, Situatia financiara-Acces la resurseOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit de cel putin251027 lei confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni.-se va prezenta in originalIn cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea financiara se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective, Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana.Capacit economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181lita)c1)d)din OUG34/2006.Preved art691se aplica si ptr.pers.sustinat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniFormular 12, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operat economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari formular 14In caz de sustinere tert se va completaAngajament sustinere tehnica(formularele 5) si declaratie tert sustinator(formular6), Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si ale cadrelor de conducere angajat de care dispunesau al carui angajament de participare a fost obtinut.Formular 15, Lista cu personalul de conducere si a personalului de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.1 manager proiectcu experientainderulareaunor lucrari similare ca naturasicomplexit 1ing instalatii in domeniul respectiv, cucelputin 2 ani experienta in derularea unor lucrari similareca natura, marime si complexit 1 resp tehnic cu executia in domeniulconstructii civile si indust, constructii edilit si de gospodarie comunala(se va prezentacertificat atestare (copie) 1 resp controlul tehnic de calitate in domeniulconstructii civile si industriale(se va prezenta decizianumire in copie), 1 responsabil pentru supravegherea lucrarilor (RSL) autorizat ISCIR conformprescriptiei tehnice PTC4-2003 si PT C 11-2009 (se va prezenta copia autorizatiei ISCIR in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor )minim 4 instalatori pentru montajulpanourilor si a instalatie, Informatii referit la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Descriere pe scurt pregatirea profesionala si experienta, trebuie sa aiba experienta in lucrari similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie sa fie calificat si atestat in lucrarile aferente. Se va prezenta CV(formular 17), certificate/atestate, contractele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului - din care sa reiasa ca durata contractului nu poate fi mai mica decat durata de executie a contractului de lucrari si declaratii de disponibilitate(formular 18) semnate in original., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontract(formular 20) ofertantare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontract, procent din valoarea contract executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontract propusi si acordul acestora. lista cu subcontractantii si specializarea acestora (formular 21)sau, dupa caz, cu ?nu este cazul?. Pe parcursul derularii contract, contractant nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autorit contract, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modific propunerii tehnico-financiare initiale, Informatii privind asociereaAsociatii trebuie sa prezinte document solicit la Sit pers a candidat/ofertant, Capacit exercit a activit profes. Capacit economica financiara, Capacit tehnica si/sau profes si Standarde de asigurare a calitatii In cadrul document calificare se va prezenta acord asociere care treb sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociat, nominaliz lider asociere, clauze privind raspund solidara a asociat ptr indeplin contract, imputernicirea lider asociat de a se obliga si de a primi instruct de la si in numele asociat, individ si colectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contract (in sit in care oferta este declarata castigat), obligativit legaliz asocierii in cazul atribuirii contract achizit publica, inainte de semnareacontract., Experienta similara.Seva anexa copii ale pag relevantedenumirea contr, partilor, valoare, durata contractproces?verbal receptie terminarea lucrarilor, recomand benef.Ofertant va trebui sa faca dovada ca a incheiat in ultimii 5 ani, cel putin1contractlucrari similar-instalatii preparare ACM cu panouri solare in valoare de minim502054 lei fara TVA.In cazul in care contract contin clauze de confident, care impiedica prezent lor, ofertant este obligat sa prezinte pag din contracte din care sa rezulte partile contract, obiect contracti, durata contract, pret contractpag finala cu semnaturi.Daca contractul a fost incheiat si platit in alta moneda decat lei, echivalent euro va fi stabilit utilizand rata medie de schimb euro/moneda de plata a Bancii centrale a statin moneda caruia s-a efectuat plata din anul in care contract a fost finalizat, mentionand si rata de schimb respective.Cota de particip a ofertantise dovedeste prin prezent oricaror documente co prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, in domeniul lucrarilor supuse procedurilor de atribuire.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul ?si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul asocierii unui grup de operatori economici privind standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului , vor trebui sa fie indeplinite de fiecare membriu al asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Operatorii economici nerezidenti (straini) : vor prezentacopiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalentvalabil la data deschiderii ofertelor.In cazul asocierii unui grup de operatori economici privind standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului , vor trebui sa fie indeplinite de fiecare membriu al asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.c.Operatorii economici nerezidenti (straini) : vor prezentacopiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertei se acorda punctaj maxim alocat factor evaluare respectiv 50 pct.b)Pentru alt pret decta cel prevazut la lit.a se acorda punctaj astfel: Pretul Ofertei(n)=Pret oferta minim/pret oferta(n)x50
Garantia acordata lucrarii P(t2
30
Descriere: a)ptr.ceam mai mare perioada ofertata se acorda punctaj maxim 30 pct.b)ptr.o perioada mai scurta decat cea prevaz.la lit a se acorda punctaj astfel P(t2)=(garantie(n)/garantie maxima)x30 unde P(t2) -punctaj garantie oferta care se evalueaza.Garantie maxima=garantie cea mai mare dintre ofertele depuse.Garantie(n)=garantie ofertei care se evalueaza.Minim garantie oferita 36 luni si maximum garantie oferita 72 luni.Ofertele care nu respectalimitele mentionate mai sus nu vor fi admise
Durata de executie P(t3)
20
Descriere: Punctaj fact evalse acorda astfel;a)ptr.cel mai scurt termenexecutie se acorda punct max alocat 20 pct b)ptr.un termen mai mare decat cel prevaz la lita) se acorda punctaj astfel: P(t3)=(Termen minim/termen(n))x20 unde P(t3)-punctaj termen de executie oferta care se eval, termen minim=termenexecutie cel mai scurt dintre ofert depuse, termen(n)=termenexecutie al ofert care se eval, maxim termenexecut ofertat 6 luni si minim termenexecutieofertat2 luni sub care oferta nu va fi punctat suplimen.Ofert care nu respect limita nu vor fi admise.Punct tot se calc: P total=Poferta+Pgarant+Pexec
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer