Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMPLEX TURISTIC DE NATATIE TARGOVISTE - Servicii de audit


Detaliu pentru invitatia numarul 330758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 330758/29.06.2012
Denumire contract: COMPLEX TURISTIC DE NATATIE TARGOVISTE - Servicii de audit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COMPLEX TURISTIC DE NATATIE TARGOVISTE - Servicii de audit
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie selectarea unui consultant de specialitate, persoana juridica/persoana fizica, in vedereaatribuirii unui contract de achizitie de servicii de audit pentru a se asigura derularea si finalizarea in conditii optime a Contractului de finantare nr. 1413/26.03.2011, si indeplinirea obiectivului general si a obiectivelorspecifice ale proiectului?Complex turistic de natatie Targoviste??, cod SMIS 14788.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2146 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 1073 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari - formular nr.1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se va completa si se va depune in original si in format electronic (in S.E.A.P.) . Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Se va prezenta formular 2. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 - Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta3. Completarea si prezentarea Formularul nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Aceasta declaratie se va completa si prezenta de orice operator economic participant la procedura : OFERTANT, ASOCIAT, SUBCONTRACTANT, TERT SUSTINATORNota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; prof. Honorius Motoc ? Viceprimar; ing. Paul Robert Briceag ? Viceprimar; jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Marius Constantinescu ? Administrator public; ing. Constantin Balasa - Director executive Directia Tehnica; ing. Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executive Directia economica; ec. Cristian Irimia - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri municipali : Babeu Pavel, Badiu Cristina Minerva, Baluta Vasile , Briceag Paul Robert , Butnaru Valeria , Danciulescu Ion , Diculescu Maria , Ilie Valentin , Iorga Liviu , Lita Ion , Matei Gheorghe , Motoc Honorius , Olaru Marin , Pantea Viorel , Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana , Raducanu Tudorica, Rusescu Gheorghe, Tanase Silviu Gabriel , Tutuianu Ioan , Vasiliu Teodor Emilian.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat consolidate ? din luna anterioara depunerii ofertelor5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelorNota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire: 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.3. Operatorii economici ofertanti vor prezenta urmatoarele documente doveditoare: a)Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR sau echivalentb)Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul 2012 ? sau echivalent;Operatorii straini vor prezenta documente echivalente care sa acopere cerinta mentionand si legislatia de organizare a acestei activitati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 200.000 lei.Documente justificative ale operatorilor economici, in vederea demonstarii indeplinirii cerintei decalificarePrezentarea Informatiilor generale aferente ultimilot trei ani - Formular 7 - Fisa de informatii generale -Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia fnanciara aferenta.Nota: Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri globala., Formular 8 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici - in forma autentica, la data depunerii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza contractul de serviciiConditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani (calculate pana la data depunerii ofertei), minim un contractcu o valoare de cel putin 100.000 lei fara TVA . Formularul nr. 9 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani?, 2.prezentarea contractelor solicitate- Formular 9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul impreuna cu copii de pe parti relevante ale contractului si cu dovezi ale valorii serviciilor prestate, inclusiv recomandarile., 3. Echipamentele necesare pentru executarea contractului Formularului nr. 10 - , ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii?., 4.Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractuluiFormularul nr. 11- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, siseparat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 11.1. Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare., 4a. Componenta echipei solicitateExpert principal 1 ? Lider de echipa?Auditor Senior trebuie sa aiba o diploma universitara -Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta, atestare profesionala in domeniul audituluiExpert principal 2: Auditor , trebuie sa aiba o diploma universitara --Studii superioareabsolvite cu dipoma de licenta, atestare profesionala in domeniul auditului, 5.Formular 12- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici, impreuna cu Formularul 12.1 sau Formularul 12.2, dupa caz- instrument juridic, in forma autentica la data depunerii ofertelor., 6.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Se completeaza Formularul 13 .Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 14.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul nu va prezenta nici un formular. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii seriile de standarde europene relevante - respectiv ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer