Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMPONENTE ETAJERE METALICE DE ARHIVE


Detaliu pentru invitatia numarul 171446
Autoritate contractanta
Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 13601150
Adresa: Calea Vitan, Nr.6, Sector 3, Bucuresti
Telefon: 021.326.83.70
Fax: 021.326.05.41
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: COMPONENTE ETAJERE METALICE DE ARHIVE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39131100-0 - Etajere de arhive (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: COMPONENTE ETAJERE METALICE DE ARHIVE
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 16.09.2008 16:14
Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Casa de Pensii a Municipiului BucurestiCalea Vitan nr. 6, Sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa de Pensii a Municipiului BucurestiCalea Vitan nr. 6, Sector 3, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
NOTA: Vezi fisa de date a achizitiei.Cerinta obligatorie: -declaratie privind eligibilitatea (formular anexa nr.1);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (formular anexat nr.2)Cerinta obligatorie: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, valabile la data depunerii ofertelor. Se solicita originalele.a).certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor legale de plata a impozitelor si taxelor locale. Se solicita originalul.b).certificat constatator emis de ANAF. Se solicita originalul.Certificatele vor fi emise cu maxim 30 de zile anterior depunerii ofertelor.
SEAP sau Sediul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Anularea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 art.209.alin.(1) pct b) si art.36 pct.1, alin.e) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.925/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer