Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Compot de fructe si fructe exotice (compot de ananas; compot de caise; compot de piersici; compot de prune)


Detaliu pentru invitatia numarul 347589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02022 Constanta
Numar invitatie: 347589/29.05.2013
Denumire contract: Compot de fructe si fructe exotice (compot de ananas; compot de caise; compot de piersici; compot de prune)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - U.M. 02022 ConstantaCod fiscal: 14810074, Adresa: Str. Fulgerului nr.99, Constanta, Telefon: 655650 int. 129 sau 139, Fax: 610064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Compot de fructe si fructe exotice (compot de ananas; compot de caise; compot de piersici; compot de prune)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare Compot de fructe si fructe exotice (compot de ananas; compot de caise; compot de piersici; compot de prune)
II.1.6) CPV: 15332400-8 - Conserve de fructe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 826.6 - 84, 294.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: conform anexa B pentru fiecare lot.Garantia de participare se depune in format electronic (scanata) in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, depus in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sareiasa ca acopera si situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006);b) OP(cont trez. RO57TREZ2315005XXX000377, Trez Constanta; cod fiscal 14810074) confirmat de banca;c) depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei.Data pentru care se determina echivalenta lei/valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Valorile estimate pentru lotul 1, 2, 3, 4 nu se incadreaza in limita valoricaprecizata laart. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent;b) In ceea ce priveste modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: C.1 - declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 2.C.2 - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea - Formular nr. 12A. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.C.3 -declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12B.1.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, in ceea ce priveste prevederile art. 181 (lit. a, c^1 si d) din OUG 34/2006.C.4 - declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69^1din OUG 34/2006 (actualizata).Se va prezenta: Formular nr.12.B.2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022: HaulicaDan - comandant; Giman Iuliu - loctiitor comandant, Fodor Daniel ? sef centru sprijin logistic; BuligaVasile ? contabil sef; Preda Madalina ? jurist, comisia de evaluare: Patrascu Octavian, Baiasu Dragos, Blidea Liliana, Magaran Valerica (membru de rezerva), Burlacu Diana (membru de rezerva). Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.C.5 -declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formularul nr.12C;C.6-indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat.Pentru persoane juridice/fizice romane, se va prezenta: - certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celeiin care se depun ofertele.Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoane juridice/fizice straine, se va prezenta: - declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.C.7.fisa de informatii generale. Se va prezenta: Formularul nr. 5.Formularul 5 va fi completat si deofertant asociat/ tert sustinator. C.1 ? Dovedirea inregistrarii.Se va prezenta: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoanajuridica sau de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, care sa confirme livrarea produsului compot in cantitati cumulate cel putin egale cu: - 3.485 kg pentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 1;
- 3.260 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 2;
- 3.245 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 3, - 3.245 kgpentru operatorii economici care depun oferta numai pentru lotul nr. 4-recomandari/ acte constatatoare/ alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, din care sa rezulte modul de indeplinire a livrarilor respective, cantitati sau valori si perioade de livrare., Mostre din fiecare produs ofertat, ambalat conform punct. 4 si 5 din caietele de sarcini, respectiv compot de ananas-pentru operatorii care depun oferta la lotul 1; compot de caise-pentru operatorii care depun oferta la lotul 2; compot de piersici-pentru operatorii care depun oferta la lotul 3; compot de prune-pentru operatorii care depun oferta la lotul 4.Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul acordului-cadru: certificatISO 9001/ echivalent pentru ofertant.Pot fi admisi ofertantii care prezinta probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator privind indeplinirea unui standard de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer