Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Computere de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 325287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Oradea
Numar invitatie: 325287/27.04.2012
Denumire contract: Computere de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: 0259/408465, Fax: 0259/408465
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Romania, cod postal: 410087, telefon: +40 259408465, fax: +40 259408465, persoana de contact: Sorin Rotoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Computere de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia urmatoarelor Computere de birouComputer de birou, Computere portabile, Cartuse de toner, Imprimante laser, Pachete software educationale, Videoproiectoare, Echipament si accesorii pentru computer, Echipament pentru videoconferinte, Tablet PC, Memorie flash, Monitoare, Imprimante si trasatoare, Cartuse de cerneala, Hardware pentru unitatea centrala
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 459, 794 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 9150, 00 Ron(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul anexat); scrisoarea de garantie bancara se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4287939; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00);
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre prestator/furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Prestatorul/furnizor are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul/furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare formular anexatIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formular anexatPentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere Formular anexatIn conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art art.69 ind.1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.1. Membri comisiei de evaluare oferte: - Sorin ROTOIU- presedinte in comisia de evaluare- Ramona CACUCI - membru in comisia de evaluare- Svetozar GARAI membru in comisia de evaluare2. Membri de rezerva a comisiei de evaluare oferte: -Cezar PONTOS - membru de rezerva in comisia de evaluare- Ferenc VIKTOR membru de rezerva in comisia de evaluare-Bogdan RADU ? membru de rezerva in comisia de evaluare3. Persoane imputernicite din partea Universitatii din Oradea pentru semnarea contractului de furnizare: -RECTOR - Prof.univ.dr.ing. Cornel Antal-DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV - Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan-DIRECTOR ECONOMIC - Ec. Crina Maria Gherlea-Aviz?Juridic-Rodica DEAC- Managerii de proiecteMonica Adriana COSTEA, Alexandrina Fodor, Marcel Rosca, Dana Bococi, Cristian Grava, Cornelia Gyorodi, Constantin Bungau, Ioan Moga, George Dragomir, Robert Gyorodi Persoane juridice romane: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in origibal/copie legalizata.Persoanejuridice straine: Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul ?Informatii generale? anexat(In cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectivesi completarea formularului ?Informatii generale? anexat.)Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa/depune: - Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul standard). Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare.- In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din valoarea contractului de achizitie publica (in exprimare valorica).Terta persoana va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita dupa caz, completarea Formularului anexat cu partea din contract pe care, eventual, intentioneaza sa o subcontracteze.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initialeIn cazul in care nu exista subcontractanti acest formular nu se va copleta., Cerinta minima: Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul anexat) pentru contracte de furnizarede produse similare derulate in decursul ultimilor 3 ani.Se solicita livrariefectuate in ultimii 3 ani a cel putin un contract de valoare minim459794, 00 lei fara TVA ? cel multtrei contracte de furnizare de produse similare a caror valoare cumulata sa fie minim 459794, 00 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise si/sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, sau copii dupa informatii relevante din contractele prezentate ca experienta similara. Contractele vor fi de natura similara cu produsele definite in caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On line SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer