Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMPUTERE DE BIROU


Detaliu pentru invitatia numarul 345372
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea de Vest din Timisoara
Numar invitatie: 345372/16.04.2013
Denumire contract: COMPUTERE DE BIROU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Vest din TimisoaraCod fiscal: RO4250670, Adresa: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Telefon: +40 256592325, Fax: +40 256592381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COMPUTERE DE BIROU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Computerele de birou ce vor fi achizitionate vor fi utilizate in procesul de invatamant al studentilor/masteranzilor Universitatii de Vest din Timisoara, Facultatile de Fizica, Matematica-Informatica si Sociologie-Pshihologie. In baza contractului de produse ce se doreste a fi atribuit, se vor respecta conditiilor si cerintelor cuprinse in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.250 lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare este cea prevazuta la art. 86 din H.G. nr. 925/2006, actualizata. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei este de 50%. Ofertantii care sunt IMM vor completa Formularul nr.8.In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, echivalenta se va face la cursul de schimb comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelorPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul in care se va depune garantia de participare este RO76TREZ621504601X000503, deschis la Trezoreria Timisoara.Dovada constituirii garantiei de participare se va incarca in SEAP si se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de deschidere a ofertelor.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Prof.univ.dr. Marilen Gabriel Pirtea Rector2. Dr.Ec. Laurentiu Nicolae Georgescu, Director general administrativ3. Prof.univ.dr. Petru Stefea, Prorector4. Prof.univ.dr. Viorel Negru, Prorector5. Conf.univ.dr. Madalin Bunoiu, Prorector6. Prof.univ.dr. Otilia Hedesan, Prorector7. Lector univ.dr. Dan Lazea, Prorector8. Ec. Doina Chilarescu, Director Economic9. Dr.Ec. Mircea Mihai Rob, Director DEPAMI10. Florentina Radu, Consilier juridic11. Ing. Monica Brihan, Sef birou achizitii12. Ing. Gheorghe Neamti, Birou achizitii publice13. Ing. Elena Nueleanu, Birou achizitii publice14. Ec. Virgiliu Frasie Debretin, Birou achizitii publice15. Ing. Darie Gogoase, Sef serviciu tehnic16. Ing. Dan Pitic, Serviciu tehnic17. Prof.univ.dr. Liliana Donath, Director proiect POSDRU18. Ing. Robert Szabo, Membru in comisia de evaluare cerere de oferta echipamente IT19. Mat. Marius Lazar, Membru in comisia de evaluare cerere de oferta echipamente IT2. Se vor completa si atasa Formularele nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata) si Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata);In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.3. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.4. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.5. Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 11 (cf. Ordin nr. 314/2010).Mentiune: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din H.G. nr. 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 7), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Anexei la Form. 7) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. 1.Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 225.000 lei.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ron- cf. cursului mediu BNR in anul 2012, 1 euro= 4, 3793 ron.Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente sau orice alte acte pe care acestia le considera relevante pentru dovedirea cifrei de afaceri impusa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat si instalatin ultimii 3 ani produse similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri prezentand in acest sens maxim 2 contracte in valoare cumulata cel putin egala cu 112.500 lei, fara TVA. Ofertantii participanti la procedura vor prezenta certificate, valabile la data limita de depunere a ofertelor care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer