Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Computere personale?


Detaliu pentru invitatia numarul 355103
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MONITORUL OFICIAL R.A.
Numar invitatie: 355103/28.10.2013
Denumire contract: ?Computere personale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMONITORUL OFICIAL R.A.Cod fiscal: RO427282, Adresa: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213185120, Fax: +40 0213185109
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 012329, telefon: +40 213185125, fax: +40 213185109, persoana de contact: Cristina Craiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Regie Autonoma)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Computere personale?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala contractuala estimata este de 51.300 EUR (fara TVA), echivalent a 228.628, 71 lei la cursul valutar de 1 EUR = 4, 4567 lei (cursul BNR valabil in data de 20.Sept.2013).Valoarea totala a contractului include toate cheltuielile pentru achizitionarea incluzand livrarea la sediul beneficiarului a computerelor personale, cu respectarea tuturor condi?iilor minimale prevazute in cadrul caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 300 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui de catre ofertant conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se va constitui in LEI(in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in ALTA VALUTA (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA. Garantia de participare va avea valoarea echivalentului a 1026 EUR calculat la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Garantia de participare va fi valabila cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Este de preferat ca garantia de participare sa fie emisa de o banca din Romania sau care sa aiba corespondent in Romania.Ofertantul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul 11.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (OP), pt. a face dovada constituirii garantiei de participare, ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in original a ordinului de plata vizat de banca.Plata se va efectua in contul RA Monitorul Oficial, IBAN RO55RNCB0082006711100001 deschis la BCR, Sucursala Unirea. In cazul in care garantia de participare se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, documentul de constituire a garantiei de participare nu va prevede existenta unor fransize sau a unor conditii de modificare a valorii garantiei de participare pe parcursul perioadei de valabilitate a ofertei. Tot in acest caz, garantia de participare trebuie sa prevada si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina o suma din garantia de participare conform art.2781OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in ALTA VALUTA (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19. In acest caz, este de preferat ca emitentul sa fie o banca din Romania sau care a are corespondent in Romania.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, documentul de constituire a garantiei de participare nu va prevede existenta unor fransize si nu va prevede conditii de modificare a valorii garantiei de buna executie pe parcursul derularii contractului.Garantia de buna executie se va debloca in conditiile art. 92 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: ? situatiaeconomico-financiara: - informatii privind situatia economico ?financiara;? capacitatea tehnica si profesionala: - informatii privindcapacitatea tehnica, - informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii, - standarde de asigurare a calitatii;? garantie de participare;? modul de prezentare a propunerii tehnice;? modul de prezentare a propunerii financiare;? in cazul asocierii se transmite o singura propunere tehnica si o singura propunere financiara.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului - completarea Formularului 9 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.In cazul in care mai mul?i operatori economici se asociaza cu scopul de a depune oferta comuna se va prezenta Acordul de asociere (Formularul 9), in care trebuie sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea Formulare.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12C din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director general Adriana Costescu- Director Directia tehnica Gheorghe Toma- Director economic Violeta Basulescu- ?ef Serviciu Tehnologia Informa?iei ? Andrei Moldovanu- Director Editorial Cristina Popescu- Redactor ?ef Par?ile IV b ? VII Magdalena Constandache- ?ef oficiu juridic Roxana Vasiliu- ?ef serviciu achizi?ii Bogdan Istudor- ?ef birou achizi?ii publice Bogdan Du?a- Birou achizi?ii publice Cristina-Alice CraiuModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 4 din Sectiunea FormulareCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 1A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 4Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12B din Sectiunea FormulareCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii la bugetul local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratiei pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclara?ia pe propria raspundere se va depune in original semnata ?i ?tampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.sauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratiei pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclara?ia pe propria raspundere se va depune in original semnata ?i ?tampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii la bugetul general consolidat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratiei pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.saucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratiei pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabil la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Nota: 1) Pentru calculul echivalentei cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani in alta valuta decat LEI, se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR2) In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1Declaratie privind lista principalelor furnizari de echipamente similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea bunurilor livrate, codul CPV, beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), pretul contractului, perioada de derulare a contractului.Modalitatea de indeplinireSe va completa si depune, in original, Formularul 12D din Sectiunea Formulare, Cerin?a nr. 2Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani (calculati fata de data limita de depunere a ofertelor) a unui contract de furnizare a unor echipamentesimilare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Acest lucru se demonstreaza prin prezentarea unor documente / certificari emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa: - partile contractante- numar contract, data contract- valoarea contractului- obiectul contractului si faptul ca acesta este similar cu obiectul prezentei proceduri de achizitie publica- perioada de derulare a contractului- certificarea faptului ca realizarea furnizarii de echipamente similare a fost dusa la bun sfar?it.Pentru contractele mentionate se va prezenta Formularul Experienta similara, in care: se va efectua o scurta descriere a echipamentelor livrate (din care sa rezulte marca si modelul echipamentelor livrate, caracteristici tehnice generale etc.).Prin ?echipamente similare? se inteleg calculatoare personale (exclus calculatoare portabile).Modalitatea de indeplinire: Documentele vor fi prezentate in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer