Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMPUTERE PERSONALE SI COMPUTERE PORTABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 337552
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 337552/16.10.2012
Denumire contract: COMPUTERE PERSONALE SI COMPUTERE PORTABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP - www.e-licitatie.ro - conform cap. IV.4., Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COMPUTERE PERSONALE SI COMPUTERE PORTABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 Computere personale 2 buc.Lot 2 Computere portabile 10 buc.In conformitate cu caracteristicile si a celorlalte specificatii solicitate in cadrul Caietelor de sarcini ale prezentei Documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 820.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare solicitata este in cuantum de 608 lei; defalcata pe loturi astfel: Lot 1 - 86 LeiLot 2 - 522 LeiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original - conform cap. IV.4.3.C Fisa de date; b) prin ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ? in copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3. C din Fisa de date;c) depunere numerar la casieria autoritatii contractante din str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Bucuresti - in copie conform cap. IV.4.3. C din Fisa de date.Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA; Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.Garantia poate fi constituita in conditiile art. 90 alin.(1) din HG 925/2006, sau a prevederilor H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A) Incadrarea in prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: Ofertantul va prezenta, in original, certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului A.N.R.M.A.P.nr. 314/2010, intocmit in conformitate cu formularul 1 din Sectiunea Formulare.B) Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12C din Sectiunea Formulare.Nota: - Acest document va fi prezentat, daca este cazul, si de catre subcontractant, de asemenea, in original;
- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care pot aproba/semna documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt urmatoarele: 1) Ioan MORARU2) Marian ARETU3) Aurelian VOICU4) Stefi Clarisa MUSAT5) Marilena CUHUTENCU6) Alina GAJER7) Sorin IFTIME8) Emilian DIMITRIU9) Catalina FERCHIU10) Adriana VINTILESCU11) Bianca PATRASCU12) Mihai NEAGUC) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12A din Sectiunea Formulare.D) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12B din Sectiunea Formulare.E)Alte documente care insotesc ofertaDate de identificare si contact: Ofertantul va prezenta, in original, datele de identificare si contact, intocmite in conformitate cu formularul B2 din Sectiunea Formulare. F) Demonstrarea de catre ofertant, persoana juridica/fizica romana, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/judetului in care acesta este inregistrat, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente, in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data de depunere a ofertelorG) Demonstrarea de catre ofertant, persoana juridica/fizica straina, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: Ofertantul va prezenta, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional?.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele din cadrul acestui punct in original sau copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata integral in SEAP, anexa la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer