Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMPUTERE PERSONALE SI COMPUTERE PORTABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 348346
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 348346/11.06.2013
Denumire contract: COMPUTERE PERSONALE SI COMPUTERE PORTABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 0213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COMPUTERE PERSONALE SI COMPUTERE PORTABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de computere personale si computer portabile conform caracteristicilor, cantitatiilor si a celorlalte specificatii solicitate in cadrul Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 160.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Lot 1:870 lei; Lot 2:373 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 al 1, 2 si 3 din HG 925/2006 - in original - conform cap. IV.4.3. Fisa de date; Instrumentul de garantare se va posta obligatoriu, scanat in SEAP pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat in original la sediul autoritatii contractante de catre operatorii economici care opteaza pentru aceasta modalitate de constituire a garantiei de participare, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor;b) prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ? in copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3.;c) depunere numerar la casieria autoritatii contractante din str. Dionisie Lupu nr. 68, sector 1, Bucuresti - in copie, conform cap. IV.4.3.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EUR comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zileIn situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006, respectiv 870 lei pt lot 1, 0 lei pt lot 2.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va folosi ca model formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare).saub) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform prevederilor HG 1045/19.10.2011, in functie de cele mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul 12A din Sectiunea Formulare ? Declaratie privind eligibilitatea ? in original2.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul 12B din Sectiunea Formulare ? in original3. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Ofertantul va completa Formularul 1 din Sectiunea Formulare ? in original4. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul 12C - din Sectiunea Formulare ? in originalNota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt cele nominalizate in Formularul 12C, respectiv- Director General - Ioan Moraru- Director General Adjunct - Alexandru Tiberiu Decany- Director Tehnic ? Aurelian Voicu- Director Economic ? Stefi Clarisa Musat- Director Informa?ii Clasificate ? Marilena Cuhutencu- Sef Serviciu Tehnic Investitii ? Catalina Maria Zerafina Ferchiu- Sef Serviciu Legislativ, Contencios Juridic ? Alina Gabriela Gajer- Sef Birou Informatica ? Constantin Sorin Iftime- Sef Serviciu Achizitii Publice ? Bianca Patrascu- Control Financiar Preventiv ? Adriana Vintilescu- Responsabil monitorizare achizitie/ Pre?edinte comisie de evaluare ? Dragos Ionu? Puia- Responsabil cu executia contractului/ Membru comisie de evaluare -Emilian Andrei Dimitriu- Membru comisie de evaluare ? Anda Roxana Pistol- Membru de rezerva comisie de evaluare ? Vlad Mihail Ion5. Alte documente care insotesc oferta: 5.1.Date de identificare si contact despre ofertant - Formularul B2 din Sectiunea Formulare ? in original5.2.Pentru cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului - imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care contine in mod expres limitele acestui mandat ? in original 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in cadrul Certificatului constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulNota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele de la punctul 1 sau 2, dupa caz in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizarea functionarii ofertantului, ca unitate protejata, in conditiile Legiinr. 448/2006, republicata si aprobata cu modificarile si completarileulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - documentatia de atribuire este anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer