Achizitie publica - COMPUTERE PORTABILE - LAPTOP
Detaliu pentru invitatia numarul 324282
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324282/17.04.2012
Denumire contract: COMPUTERE PORTABILE-LAPTOP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLTCod fiscal: 18264803, Adresa: str. Remus Bellu nr6, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250739881, Fax: 0250739880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240156, telefon: +40 250739881, fax: +40 250738255, persoana de contact: Daniela Elena Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Olt, str. Remus Bellu nr.6 Rm. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: COMPUTERE PORTABILE-LAPTOP
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: cumparare 120 buc Laptop
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 168 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei .Perioadadevalabilitateagarantieideparticipare ? 60dezile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a agarantiei : Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sauOrdin de plata , in contul autoritatii contractante : RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. Valcea sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionatRetinerea garantiei de participarese va face in conformitate cuprevederile legaleindomeniul achizitiilor publice si art.278 indicativ 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-afost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, i se va retine suma de 4.302, 17 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiiprivindeligibilitatea -prezentareFormular32.Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006 - prezentareFormular43. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa .impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat (formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara incare Candidatul / ofertantuleste rezident) Original sau copie lizibila cu mentiunea ? conforma cu originalul? din luna anterioara celei in care se depun oferteleNOTA: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, constituie conditie de calificare.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Sunt considerateca fiind indeplinite in masura in careoperatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobatede catre organele competente in domeniu4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 55. Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 66. Declaratei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691- prezentare Formular 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Director- ing. Laszlo BARABAS ; Director economic-ec. Lenuta DOBRINESCU; SEF Birou CTI ? ing. Adrian ILINCA;Birou CTI ? ing. Daniel POP; Birou Achizitii- ec. Simona RADU;SefBirou Contabilitate ? Ilona MALANCA Persoanejuridice/ fiziceromane- Certificatconstatatoreliberatde OficiulRegistruluiComertului, in original sau copie lizibila conforma cu oroginalul, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulteobiectul deactivitate al respectivului operator economic . NusuntinscrisementiunicuprivirelaaplicareaLegiinr. 85 / 2006privindprocedurainsolventei. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalulPersoanejuridice/ fizicestraine- Documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalulIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantuleconomicla 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse ITefectuatein ultimii 3 ani, Prezentarea de recomandari din partea altor beneficiari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 13:59