Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Computere portabile


Detaliu pentru invitatia numarul 314662
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CLUJ
Cod de identificare fiscala: 4485669
Adresa: PIATA STEFAN CEL MARE NUMARUL 4, Cluj-Napoca
Telefon: 0264.594.672
Fax: 0264.592.832
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Computere portabile
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Computere portabile
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.09.2011 12:08
Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2011 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Scolar Judetean Cluj, P-ta Stefan cel Mare nr.4 cod postal 400192 camera 6 - secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2011 16:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Cluj, P-ta Stefan cel Mare nr.4 .
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 18, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea. Inf. gen. cu cifra medie de afaceri la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010. Decl. privind calit de participant la procedura.Decl. privind neincadr in art 181 din OUG34/ 2006. Cert constat ORC. Certif.constat.privind plata oblig. catre bugetul general consolidat si de stat eliberat de DGFP.Certif.privind plata oblig. catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei. Certif.se vor prezenta în original sau copie legalizata sau copie simpla, certificata "Pentru conformitate cu originalul".Pers. jurid/fiz. straine: Doc care doved o forma de inreg.Sit.ec.fin: Ofertantul va face dovada ca a realizat în ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) o cifra medie de afaceri deminim 30.000 lei.Cap.tehnica/prof.: Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Experienta similara: Prezentarea unui contract similar, cu valoare de minim 15.000 lei fara TVA.Declaratie privind partea/partile care vor fi indeplinite de catre subcontract - daca este cazul.
Gratuit, www.e-licitatie.roGarantia de participare 300 lei.Se aplica CO, deoarece valoarea estimata in cadrul AC depaseste pragul de 15.000 EUR, valoare fara TVA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer